پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران

در قرن حاضراهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و همچنین توسعه تجارت محصولات و فعالیتهای فرهنگی و جهانی شدن آن بعنوان ارکان اقتصادی در عرصه رقابت بازارهای جهانی، جوامع مختلف بالاخص کشورهای توسعه یافته ویا در حال توسعه را برآن داشته تا بیش از پیش به به معقوله فرهنگ بپردازند. بعد رخداد تاریخی انقلاب اسلامی مبتنی برارزشهای والای دینی شاهد تغییر رویکرد فرهنگی در کشور ایران بودیم و این فرصتی فراهم آورد که ضمن بازسازی بنیان های فرهنگی کشور که در زمانهای مختلف مورد دستخوش تحولاتی گردیده بود، زمینه لازم برای ترویج آرمانهای انقلابی به سایرکشورها فراهم گردد، یکی از این روشهای توسعه فرهنگی در جهان تبادل محصولات فرهنگی بعنوان نیاز و خواسته بشری در بازارهای جهانی می باشد که بدلایل مختلف سیاسی- اقتصادی و جنگ نابرابر بر اساس آمارهای موجود به شکل مطلوب حاصل نگردیده و همچنان سهم اندکی از بازارهای جهانی را تصاحب نموده است و اما همین مقدار اندک می تواند با بهره گیری از مدیریت بازاریابی و شراکت بخش خصوصی و حمایت از آن و دخالت دولت از جنبه آموزش و تبلیغات محصولات فرهنگی توسعه سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را به همراه داشته باشد ولازمه تحقق آن رعایت اصول مدیریت بازاریابی بر حسب مقتضیات زمانی و مکانی و براساس استانداردهای بازارهای جهانی می باشد.

فهرست مطالب

چکیده. 2

واژگان کلیدی.. 2

مقدمه. 3

تاریخچه مطالعاتی تحقیق.. 3

مبانی نظری تحقیق.. 4

تنوع فرهنگی.. 5

دیدگاه های متفاوت فرهنگی.. 5

جمع‌بندی فرایند تنوع فرهنگی.. 6

طبقه بندی فعالیت های فرهنگی ایران.. 6

طبقه بندی محصولات فرهنگی ایران.. 6

اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی.. 7

بازاریابی.. 9

نیاز و خواسته ها 9

مبادله. 9

یونسکو. 12

اعلامیه جهانی یونسکو. 12

آمار یونسکو. 14

کالاهای فرهنگی محوری: 14

خدمات فرهنگی محوری: 14

کالاهای مربوط فرهنگی: 14

خدمات مربوط فرهنگی.. 14

ایران و تجارت جهانی فرهنگی.. 15

تحلیل آماریونسکو و تطبیق با وظایف مدیریت بازاریابی.. 16

نتیجه گیری.. 17

منابع: 18



خرید فایل



لینک منبع :نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران

نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران - برترین فایل ها projeha.filenab.com/product-50572-aa.aspx‎Cachedمدیریت بازاریابی جهانی شدن بازار فرهنگ ایران بازاریابی بین الملل فرهنگی ایران. نقش-مدیریت-بازاریابی-در-جهانی-شدن-بازار-فرهنگ-ایران sellu.filenab.com/tag-نقش-مدیریت-بازاریابی-در-جهانی-شدن-بازار-فرهنگ-ایران.aspx‎Cached... 'نقش-مدیریت-بازاریابی-در-جهانی-شدن-بازار-فرهنگ-ایران' هستند. نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران · نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار ... تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران nikanlink.com/.../تحقیق-نقش-مدیریت-بازاریابی-در-جهانی-شدن-بازار-فرهنگ-ایران‎Cached Similarدانلود تحقیق با موضوع نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده. 2، واژگان کلیدی.. 2، مقدمه. نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران nano.pishroblog.ir/.../نقش+مدیریت+بازاریابی+در+جهانی+شدن+بازار+فرهنگ+ایران+‎Cachedدر قرن حاضراهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و همچنین توسعه تجارت محصولات و فعالیتهای فرهنگی و جهانی شدن آن بعنوان ارکان اقتصادی در عرصه رقابت بازارهای ... نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران s-music.ironiblog.ir/post/75‎Cached۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران. چکیده. در قرن حاضراهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و همچنین توسعه تجارت محصولات و . فروش فایل تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ... gprojectsppt.ir/nikan5499.html‎Cached5 نوامبر 2016 ... دانلود تحقیق با موضوع نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده. 2، واژگان ... تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران ... pishrodl.site/post.php?id=3893‎Cached23 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار ... نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران - ساخت وبلاگ gandoom.myfablog.ir/post/11‎Cached5 نوامبر 2016 ... ۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران. چکیده. در قرن حاضراهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و همچنین توسعه ... دانلود پروژه نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران ... https://selzir.com/.../11164593-دانلود-پروژه-نقش-مدیریت-بازاریابی-در-جهانی-شدن-بازار-فرهنگ-ایران‎Cachedدانلود پروژه نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران محدوده قیمت از 7500 تومان از فروشگاه کتاب پیچ بهترین و سریع ترین مرجع دانلود کتاب, مقاله, ... نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ - خانه khazesh.ir/.../نقش+مدیریت+بازاریابی+در+جهانی+شدن+بازار+فرهنگ+‎Cachedتحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ … دانلود تحقیق با موضوع نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران، در قالب word و در 18 .