پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بصورت ورد ودر117صفحه چکیده مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اس ...



لینک منبع :تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری ganj.irandoc.ac.ir/articles/806505‎Im Cacheمدیریت دانش KM و مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دنیای رقابتی امروز به ابزاری استراتژیک برای همه شرکت ها تبدیل شده اند. ما در این پژوهش به بررسی رابطه بین ... M338- مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ... parsproje.com/.../4638-m338-مقاله-ترجمه-شده-بررسی-تأثیر-مدیریت-دانش-در-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-crm-اثرات-واسطه-عوامل-...‎Im Cache Ähnliche Seitenمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ... بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ... www.civilica.com/Paper-MAVC01-MAVC01_150=بررسی-تاثیر-مدیریت-دانش-KM-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRM-در-دانش...‎Im Cacheمقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد, در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش ... بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان isiarticles.com/article/1523‎Im Cache Ähnliche Seitenمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ... (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM) - گلبن صبا golbonsaba.linefarsi.com/post/2063‎Im Cacheپایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری ... برفروش در پتروشیمی خراسان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP). اثر مدیریت دانش بر توفیق مدیریت ارتباط با مشتری: اثر واسطه ای ... cio.ir/crm-km-effects/‎Im Cache Ähnliche Seiten Bewertung: 5 - 1 Abstimmungsergebnis 13 سپتامبر 2015 ... اثر مدیریت دانش بر توفیق مدیریت ارتباط با مشتری: اثر واسطه ای ... عوامل دیگر ( قابلیت های KM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM ... (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM) - کاملترین فایل ... ronaswbc.nedablog.ir/post/1579‎Im Cache8 آگوست 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط ... (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM) - هارمونی فصول harmonifs.aslblog.ir/post/2148‎Im Cache9 آگوست 2016 ... ... نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM) ... کاملترین فایل پروژه پیاده سازی سیستم مهدکودک با رشنال رز تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) arshadha.ir/پایان-نامه-ارشد-تاثیر-مدیریت-دانشkm-بر-م/‎Im Cache20 مه 2016 ... متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با. (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) - شناسنامه dl.nlai.ir/UI/061ff5e5-7367-4911-841e.../Catalogue.aspx‎Im Cacheبررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با در نظر گرفتن تاثیر وساطتی عوامل سازمانی (مطالعه موردی: شعب منطقه ۵ بانک ملت) ...