اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقای شرکت را رقم می¬زنند، شرکت¬ها دیگر نمی¬توانند به انتظارات و خواسته¬های مشتریان بی¬توجه باشند. آن¬ها باید همه فعالیت¬ها و توانمندی¬های خود را متوجه رضایت مشتری کنند. میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست هر سازمانی را تعیین می¬کند، بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند اهمیت خاصی دارد. در این پژوهش ابتدا به شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان شرکت¬های بیمه پرداخته شده و تعداد آن¬ها 26 عدد تعیین، سپس با استفاده از تکنیک تئوری خاکستری این عوامل پالایش و به 10 عدد تعدیل و پس از آن به کمک روش کانو فازی عوامل باقی¬مانده دسته بندی و در طبقه¬های اساسی، عملکردی و انگیزشی قرار گرفتند، بدین صورت که اتخاذ برنامه¬های لازم جهت حفظ مشتریان و شناسایی و اصلاح مشکلات موجود در واحد¬های خدمت¬رسانی م ...
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ...
projeha.filenab.com/product-60956-s.aspxIm Cacheارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری
خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬های بیمه شهرستان بروجن). ارزیابی عوامل موثر
بر ...
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ...
feixiansi.com/.../ارزیابی+عوامل+موثر+بر+رضایت+مشتری+شرکت¬های+بیمه+با+استفاده+از+تئوری+خاکستری+کانو+فازی+مورد+شرکت.htm...Im Cacheارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری
خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬های بیمه شهرستان بروجن) دسته: مدیریت بازدید:
4 بار ...
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ...
hard-life.feedblog.xyz/view758223.htmlIm Cacheارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری ... بیمه
با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬های بیمه شهرستان بروجن).
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ...
marketi.gdn/?p=143170Im Cache13 ژوئن 2016 ... ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری
خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬های بیمه شهرستان بروجن)بصورت ...
پروژه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با ...
khabarak.net/.../پروژه-ارزیابی-عوامل-موثر-بر-رضایت-مشتری-شرکت-های-بیمه-با-استفاده-از-تئوری-خاکستری-و-کانو-فازی-موردIm Cache11 آگوست 2016 ... n ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری
خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬های بیمه شهرستان بروجن)
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ...
campiran.ir/project-78301-ارزیابی-عوامل-موثر-بر-رضایت-مشتری-ش/
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری ...
خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬ های بیمه شهرستان بروجن)بصورت ورد وکامل.
عوامل - راست - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز
boroberast.rozblog.com/tag/عواملIm Cacheارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده 1 . ارزیابی ...
تئوری خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬ های بیمه شهرستان بروجن)بصورت
ورد وکامل. ... ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از
تئوری
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ...
www.takbook.com/.../ارزیابی-عوامل-موثر-بر-رضایت-مشتری-شرکت/Im Cache1 روز پیش ... ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از ... از تئوری
خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت¬های بیمه شهرستان بروجن).
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/855703
در این پژوهش ابتدا به شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه ...
کلمات کلیدی: رضایت مشتری،صنعت بیمه، تئوری خاکستری، مدل کانو، کانو فازی.
رضایت مشتری شرکت بیمه - فایل اکی مرجع فروش و خرید انواع پایان ...
fileok11.mihanblog.com/.../رضایت%20مشتری%20شرکت%20بیمهIm Cacheپایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از
تئوری خاکستری و کانو فازی (مورد: شرکت های بیمه شهرستان بروجن)/رشته مدیریت ...