پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان

پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان

پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان شامل ۱۰۶ اسلاید می باشد که در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، می توانید اقدام به خرید آن نمایید.

.

نحوه عملیات گود برداری:

بعد از پیاده کردن نقشه و کنترل آن در صورت لزوم اقدام به گود برداری می نمایند . گود برداری برای آن قسمت از ساختمان انجام می شود که در طبقات پایین تر از کف طبیعی زمین ساخته می شوند همانند موتور خانه ها , انبارها , پارکینگ ها و ... . در موقع گود برداری چنانچه محل گود برداری بزرگ نباشد از وسایل معمولی مانند بیل و کلنگ و چرخ دستی استفاده می شود . برای این کار تا عمق معینی که پرتاب خاک با بیل به بیرون امکان پذیر است ( معمولا تا عمق 2 متری ) عمل گود برداری را انجام می دهند و برای ادامه کار پله ای ایجاد نموده و سپس خاک حاصله را از عمق پایین تر از پله را روی پله ایجاد شده ریخته و سپس از روی پله دوباره به خارج منتقل می کنند .

برای گود برداری های بزرگتر استفاده از بیل و کلنگ مقرون به صرفه نبوده و بهتر است از وسایل مکانیکی نظیر لودر استفاده شود . در اینگونه موارد برای خارج کردن خاک از محل گود برداری و حمل آن به خارج از کارگاه از سطح شیبدار استفاده می کنند . به این صورت که در ضمن گود برداری سطح شیب داری در کنار گود برای عبور کامیون و غیره ایجاد می شود که بعد از اتمام کار این قسمت توسط کارگر برداشته می شود .

.

سازه نگهبان:

در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیک به قائم باشد. فشار جانبی وارد بر این جداره ها ناشی از رانش خاک بر اثر وزن خود آن ، و نیز سر بار های احتمالی روی خاک کنار گود می باشد. این سربارها می توانند شامل خاک بالاتر از تراز افقی لبه ی گود ، ساختمان مجاور ، بارهای ناشی از بهره برداری از معابر مجاور و … باشند. به منظور جلوگیری از ریزش ترانشه و تبعات منفی احتمالی ناشی از این خاکبرداری ، سازه های موقتی را برای مهار ترانشه اجرا می کنند که به آن سازه های نگهبان می گویند.

.

کلیات:

انواع خاک
تقیسم بندی زمین از نظر مقاومت
پی کنی
سازه نگهبان
سوالات

.

عنوان: گود برداری و سازه نگهبان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 106 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان

دانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - سون سیویل www.7civil.com/7091-دانلود-پاورپوینت-گودبرداری-و-سازه-نگهبان.html‎Cached Similarدر ادامه پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان را دانلود خواهید نمود. این پاورپوینت 49 اسلاید دارد و توسط آقای محمد نصیری برای پروژه درس اجزاء ساختمان تهیه شده است. دانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - مهندسی عمران و معماری saze20.ir/post/3610/دانلود-پاورپوینت-گودبرداری-و-سازه-نگه‎Cached Similar13 ژانویه 2015 ... در این پست از سازه برتر پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان که شامل 106 اسلاید می باشد را برای دانلود آماده کرده ایم. سازه نگهبان: در بسیاری از ... دانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - پورتال جامع برگزیده ها www.bargozideha.com/.../7svlt6v3-دانلود-پاورپوینت-گودبرداری-و-سازه-نگهبان‎Cached Similarدانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان. وبلاگ مهندسی عمران و معماری ایت سیویل - دانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - "برترین و ... دانلود پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان londonfc95.rozblog.com/.../دانلود-پاورپوینت-گود-برداری-و-سازه-نگهبان.html‎Cachedدانلود پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان 1 . دانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - سون سیویل در ادامه پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان را دانلود خواهید نمود . پاورپوینت آموزش گودبرداری و سازه های نگهبان(همراه با filedl98.rozblog.com/.../پاورپوینت-آموزش-گودبرداری-و-سازه-های-نگهبان(همراه-با‎Cachedپروژه گود برداری و سازه نگهبان ( پاورپوینت ),پروژه پاورپوینت سازه نگهبان - انواع سازه نگهبان - معمارفا ,دانلود پاورپوینت ساختمان LSF و سازه نگهبان - سیویلتکت ... ایران ژئوتکنیک - دانلود جزوه و پاورپوینت گودبرداری و سازه های ... www.irangeotechnic.com/forums/forum-232.html‎Cached Similarانجمن‌ها در 'دانلود جزوه و پاورپوینت گودبرداری و سازه های نگهبان'. انجمن, موضوع‌ها, ارسال‌ها, آخرین ارسال. انجمن دارای ارسال‌(های) تازه‌ است, مباحث جامع گودبرداری. 12, 42, روش ... [PPT] خاکبرداری و سازه های نگهبان www.0up.ir/up8/guest/خاکبرداری-و-سازه-های-نگهبان_01ca2.pptx‎Cachedخدماتی در ساختمان ها بویژه در مناطق مرکزی شهرها عمق گودبرداری نیز بیشتر. شده است . ... در ایمنی گودبرداری(سازه های نگهبان)استفاده میشود. گنجانده شده است.در کل انجام ... پاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان - فایل ناب filenab.com/product-66300-civilpowerpoint.aspx‎Cachedپاورپوینت گود برداری و سازه نگهبان شامل ۱۰۶ اسلاید می باشد که در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در صورت تمایل به داشتن این ... پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - کاکوفایل kkfile.blogsky.com/1395/.../پاورپوینت-گودبرداری-و-سازه-نگهبان‎Cached16 آگوست 2016 ... پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان. نوع محصول : پاورپوینت. قابلیت ویرایش : دارد . تعداد صفحات (پاور) : 48. برای خرید این محصول به پایین ... دانلود پاورپوینت گودبرداری و سازه نگهبان - معماری - گروه معماری آرل arelproject.ir/downloads/.../دانلود-پاورپوینت-گودبرداری-و-سازه-نگه/‎Cached17 نوامبر 2015 ... دانلود پاورپوینت سازه نگهبان سلام به شما دوستان عزیز در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن ...