پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی

پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی

پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

ترکیبات سیمان در کاهش خوردگی آن بخصوص خوردگی کلروری تأثیر بسزایی دارد. آلومینات های موجود در سیمان به عنوان یک مایع از نفوذ کلرورها به داخل بتن با انجام واکنش شیمیایی با آنها جلوگیری می کنند و از سرعت نفوذ کلرورها می کاهند. بررسی های انجام شده توسط نیل در نواحی گرم و مرطوب مشخص ساخت که بتن ساخته شده با سیمان سرباره ای مقاومت بیشتری در قبال نفوذ کلرورها دارد. این پاورپوینت به تاثیر سرباره در خرابی های بتنی می پردازد .

.
فهرست:

-1تأثیر سرباره بر خرابی کلروری
2- تأثیر سرباره در کاهش خرابی سولفاتی
3- بیان مختصر سابقه تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع و نتایج تحصیل شده در داخل و خارج و نظریات علمی موجود در رابطه با مسأله

.

عنوان: تأثیر سرباره در خرابی های بتنی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 36 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۸۶۶



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی

پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - فروشگاه آنلاین ... shoponline.filenab.com/product-67022-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-تأثیر-سرباره-در-خرابی-های-بت/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... این پاورپوینت به تاثیر سرباره در خرابی های بتنی می پردازد . . فهرست: -۱تأثیر سرباره بر خرابی کلروری ۲- تأثیر سرباره در کاهش خرابی ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - loxblog.Com www.daneshfile.loxblog.com/post/41094‎Cachedپاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی zhianbi.rozblog.com/.../پاورپوینت-تأثیر-سرباره-در-خرابی-های-بتنی.html‎Cached10 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی 11 . پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - 9rton|کاملترین مرجع ... پاورپوینت تأثیر ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - بازگشت به صفحه ... proje202020.rozblog.com/.../پاورپوینت-تأثیر-سرباره-در-خرابی-های-بتنی.html‎Cached10 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی دسته: عمران و ساختمان بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1111 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ... دانلود پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی top4you.xyz/card.aspx?productid=67022‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی. قیمت, 7,900 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - فراتک‌ سل farataksell.ir/پاورپوینت-تأثیر-سرباره-در-خرابی-های-بت/‎Cachedپاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی شامل ۳۶ اس لاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی arkmarket.ir/store/.../پاورپوینت-تأثیر-سرباره-در-خرابی-های-بت/‎Cached10 ا کتبر 2016 ... این پاورپوینت به تاثیر سرباره در خرابی های بتنی می پردازد . . فهرست: -1تأثیر سرباره بر خرابی کلروری 2- تأثیر سرباره در کاهش خرابی ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی | طراحی محیطی envidesign.ir/پاورپوینت-تأثیر-سرباره-در-خرابی-های-بت/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... صفحه نخست فنی و مهندسی پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی ... این پاورپوینت به تاثیر سرباره در خرابی های بتنی می پردازد . . فهرست: ... پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی - پروژه دانشجویی عمران و ... saze20.sellfile.ir/prod-643738-پاورپوینت+تأثیر+سرباره+در+خرابی+های+بتنی.html‎Cachedپاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی. پاورپوینت تأثیر سرباره در خرابی های بتنی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد.