پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان

پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان

پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

بتن در دماهای بسیار پایین مقاومت بسیار کمی کسب می کند تا وقتی میزان اشباع بودن بتن در اثر عمل آبگیری به اندازه کافی کاهش نیافته باشد ، لازم است که بتن تازه در برابر آثار ویرانگر یخ زدگی محافظت شود. بتن در دماهای بسیار پایین مقاومت بسیار کمی کسب می کند تا وقتی میزان اشباع بودن بتن در اثر عمل آبگیری به اندازه کافی کاهش نیافته باشد ، لازم است که بتن تازه در برابر آثار ویرانگر یخ زدگی محافظت شود بتنی که حتی یک بار در سنین اولیه یخ زده باشد در مقایسه با بتنی که یخ نزده باشد در برابر شرایط جوی از مقاومت کمتری برخوردار است و نیز آب بند نخواهد بود. استعداد آسیب پذیری بتنی که در برابر یخ زدن محافظت نشده است خیلی بیشتر از بتنی است که در برابر یخ زدن محافظت گشته و در ضمن از مقاومت فشاری کمتری هم برخوردار است. در این پاورپوینت به بتن ریزی در هوای سرد پرداخته می شود.

.
فهرست :

عنوان
دستورالعمل در هوای سرد و یخبندان
شرایط حصول هوای سرد (تعریف )
تدابیر احتیاطی هوای سرد
تدابیر خاص الزامی در هوای سرد
نکات اجرایی برای اعمال تدابیر الزامی و احتیاطی
بتن ریزی شرایط دمای بالاتر از ۵+ درجه سانتیگراد
بتن ریزی در شرایط دمای زیر ۵+ دزجه سانتیگراد
ویژگی های یک ضد یخ مناسب برای بتن
توصیه های مهم

.

عنوان: بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 33 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۸۷۷



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان

پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان - فروشگاه آرین - فایل ناب aryan.filenab.com/product-67023-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... Images for پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان - مرکز فایل markazfile.ir/پاورپوینت-بتن-ریزی-در-هوای-سرد-و-یخبندا/‎Cached16 نوامبر 2016 ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل ۳۳ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-بتن-ریزی-در-هوای-سرد-و-یخبند-3/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل ۳۳ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-بتن-ریزی-در-هوای-سرد-و-یخبند-2/‎Cachedپاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان. آبان ۱۲, ۱۳۹۵ /0 دیدگاه /در فنی و مهندسی /توسط. پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان. پاورپوینت بتن ریزی در ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان – Stu.0f0.in stu.0f0.in/پاورپوینت-بتن-ریزی-در-هوای-سرد-و-یخبندا/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ... بتن ریزی در هوای سرد - وبلاگ مهندسی عمران و سازه omransazeh.persianblog.ir/post/18/‎Cached Similarبتن ریزی در هوای سرد نویسنده: امین حیدری - یکشنبه ۱٤ آبان ۱۳٩۱ ... که این احتمال وجود داشته باشد که چندین ساعت پس از بتن ریزی جبهه یخبندان فرا رسد باید از مواد ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان arkmarket.ir/store/.../پاورپوینت-بتن-ریزی-در-هوای-سرد-و-یخبندا/‎Cached10 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل 33 ... پاورپوینت بتن ریزی - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز felfeldoon.rozblog.com/post/254/-پاورپوینت-بتن-ریزی.html‎Cached22 ا کتبر 2016 ... حجم فایل: 681 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و . پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان - پروژه دانشجویی عمران و ... saze20.sellfile.ir/prod-643772-پاورپوینت+بتن+ریزی+در+هوای+سرد+و+یخبندان.html?...‎Cachedپاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ... در این پاورپوینت به بتن ریزی در هوای سرد پرداخته می شود.