پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت سدهای لاستیکی

پاورپوینت سدهای لاستیکی


پاورپوینت سدهای لاستیکی 40 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

روش معمول برای کنترل آب در کشورهای مختلف سدسازی می باشد، مهمترین مسئله در سدسازی حجم و نوع مصالح است و همواره حجم زیاد مصالح مصرفی در این نوع سازه ها بشر را بر آن داشته است که از تکنیکهای مدرن تر استفاده نماید. در سنوات اخیر با ازدیاد پروژه های سدسازی و ارتباط آن با کشتیرانی و مرفولوژی رودخانه، نیاز به دریچه های مختلف بیشتر حس شده است. متخصصین به دنبال آن هستند تا با یافتن راه حلهای جدید برای کنترل آب در عین استفاده از حداکثر پتانسیل آبهای موجود از تأثیر منفی آن بر مرفولوژی رودخانه و کشتیرانی بکاهند و به همین خاطر است که دنیا همواره شاهد پیدایش ایده های نو در این زمینه بوده است. این پاورپوینت بهم وضوع سدهای لاستیکی می پردازد.

.
فهرست:

سدهای لاستیکی
جنس سدهای لاستیکی
نحوه کار سدهای لاستیکی
مهار کردن سد لاستیکی به دال کف
ورود و خروج هوا به بدنه سد لاستیکی
پدیده V شکل شدن سرریز
سیستم کنترل در سدهای لاستیکی
مقایسه سدهای لاستیکی با سدهای انحرافی بتنی
اثر سد لاستیکی بر روی ارتفاع دیواره های جانبی
مقایسه سدهای انحرافی بتنی با سدهای لاستیکی از نظر رسوب زدائی
مقایسه حوضچه آرامش در سدهای انحرافی بتنی و سدهای لاستیکی
خصوصیات هیدرولیکی سدهای لاستیکی
رسوب در سدهای لاستیکی
مقایسه سدهای لاستیکی با دریچه های فولادی
موارد کاربرد سدهای لاستیکی

.

عنوان: سدهای لاستیکی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 40 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 سدهای لاستیکی, پاورپوینت سدهای لاستیکی, دانلود پاورپوینت سدهای لاستیکی,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت سدهای لاستیکی

پاورپوینت سدهای لاستیکی simok.ir/product-67942-SAD--LASTIKI.aspx‎Cachedدانلود پاورپوینت سدهای لاستیکی انواع سدهای لاستیکی پاورپوینت عمرانی سد لاستیکی سد سازی دانلود پروژه سد پروژه عمرانی آشنایی با سدهای لاستیکی ... دانلود پاورپوینت سد های لاستیکی | مرجع مهندسی عمران و معماری ... www.civilfa.com/download-powerpoint-rubber-dam/‎Cached18 نوامبر 2015 ... با مراجعه به ادامه مطلب می توانید فایل پاورپوینت سدهای لاستیکی را دانلود کنید. برای آن دسته از عزیزانی که فایل پاورپوینت را می خواهند توصیه ... پاورپوینت بررسی سدهای لاستیکی - فایل ناب radyab.filenab.com/product-64416-sadhae-lasteke.aspx‎Cachedپاورپوینت بررسی سدهای لاستیکی. مقدمه. —تکنولوژی نسبتاً جدیدی که برای مهار آبهای سطحی به کار گرفته شده است تکنولوژی ساخت سدهای لاستیکی می باشد . قبل از ... [PPT] اهداف کلی از ساخت سدهای لاستیکی www.civilica.ir/Abhaye_zirzamini/02.ppt‎Cached Similarاولین سد لاستیکی در کشور در استان مازندران در سال 1375 در حاشیه دریای مازندران بر روی رودخانه بابل بنام سد لاستیکی بابل توسط شرکت لاستیک سازی satujo ساخته ... دانلود پاورپوینت سد های لاستیکی - سعید صالحی www.ppt.ir/Download.../43d7b13f-a614-4288-b5a7-abb6f9976fb5‎Cached Similarدانلود پاورپوینتelseدانلود سد های لاستیکی ، برچسب ها : 1234 ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt. دانلود پاورپوینت سدهای لاستیکی filedl98.rozblog.com/tag/دانلود-پاورپوینت-سدهای-لاستیکی‎Cached11 نوامبر 2016 ... پاورپوینت سدهای لاستیکی - hdaneshjoo.com,پاورپوینت سدهای لاستیکی - filenab.com,دانلود پاورپوینت سد های لاستیکی | مرجع مهندسی عمران و ... فروشگاه سازه برتر » پاورپوینت سدهای لاستیکی shop20.saze20.ir/product/پاورپوینت-سدهای-لاستیکی/‎Cachedپاورپوینت سدهای لاستیکی ۴۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... دانلود پاورپوینت سدهای لاستیکی - معمار فایل irdwg.ir/پاورپوینت-سدهای-لاستیکی/‎Cached Similar16 ژانویه 2013 ... پاورپوینت سدهای لاستیکی فکر ساخت سد از مواد مصنوعی از جمله مواد لاستیکی از سال 1950 برای اولین بار توسط Norman imberston رئیس دپارتمان ... پاورپوینت سدهای لاستیکی بایگانی - معمار فایل - مرکز دانلود معماری irdwg.ir/tag/پاورپوینت-سدهای-لاستیکی/‎Cached16 ژانویه 2013 ... دانلود پاورپوینت سدهای لاستیکی. این پاورپوینت دارای ۲۸ اسلاید میباشد. فکر ساخت سد از مواد مصنوعی از جمله مواد لاستیکی از سال ۱۹۵۰ برای اولین ... پاورپوینت بررسی سدهای لاستیکی pcworldrt.meeblog.ir/post/186‎Cached24 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت بررسی سدهای لاستیکی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید.