پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

حسگر تصویر

حسگر تصویر

استفاده از حسگر تصویر CCD FXA 1012 :

1- کلیات این سند حاوی اطلاعات اولیه برای کاربردهای دوربین برای حسگر

FXA 1012 است، مدار مشروح در این یادداشت هنوز برای تولید انبوه کم هزینه بهینه سازی نشده است.

2- حسگر FXA 1012

1-2- طراحی گیت فیزیکی:

برای درک بهتر از عمل حسگر و الگوهای پالس مورد استفاده یک بازنگری شماتیک از گیت های تصویر مقاطع ذخیره سازی و قرائت FXA 1012 در شکل 1 نشان داده شده است.

2-2- خروجی: FXA 1012 دارای یک بافر خروجی پی گیرنده منبع 3 مرحله ای است که در شکل 2 نشان داده می شود. بار به دیفوزیون شناور (FD) از زیر گیت آخر (به طور متوالی) (CL) انتقال داده می شود. FD ناحیه n از یک دیود بایاس شده معکوس به Psub(Ps) با یک ظرفیت کاپاسیتانس خیلی کم است که بار را به یک نوسان ولتاژ تبدیل می‌کند. نوسان ولتاژ بر روی FD از طریق یک سری تقویت کننده های پی گیرنده منیع SF1 , SF2 , SF3 به گره خروجی منتقل می شود. CS1 و CS2 بارهای منبع جریان بر روی تراشه برای SF1 و SF2 می باشند. کشانه پی گیرنده منبع (SFD) منبع مثبت بافر خروجی است. منبع پی گیرنده منبع (SFS) منبع منفی است که به زمین آنالوگ وصل می شود. پس از آشکار سازی گره FD دوباره تنظیم می شود. (از الکترون های سیگنال خالی می شود) که توسط به کار بردن پالس تنظیم مجدد برای دروازه تنظیم مجدد (RG) این کار صورت می گیرد، بنابراین پتانسیل FD برای ولتاژ کشانه تنظیم مجدد تنظیم می شود جریان در داخل SF3 عرض باند تقویت کننده را تعیین می‌کند. یک بار 3.3 اجازه خوانده شدن MHz 21 را می دهد.

3- عملیات حسگر FXA 1012- به برگه اطلاعات برای جزئیات درباره تعداد دقیق خطوط و اجزای تصویری در هر خط مراجعه کنید.

1-3- گیت های: تصویر (A) دروازه های و ذخیره (B) به صورت ساختارهای چهار فاز طراحی می شوند که با ساعت های چهار حالتی راه اندازی می شود. دروازه های تصویر A2 …….A1 طراحی می شوند. فازهای 1 و 2 در طی یکپارچه سازی بار بالا هستند. (دروازه های A) با زمان ذخیره (گیت های B) نوسان ساعت نمونه از ov است 13V است. ساعت های سریال به صورت یک ساختار چهار فاز طراحی می شوند اما می توانند به صورت «شبکه دوفاز» طراحی شوند. C1 و C3 ساعت های مکمل هستند NS6….S C4,C2 پس از C1¬ و C3.تاخیر دارند، این امر تولید پالس را ساده می‌کند و تغذیه ساعت را بر روی سیگنال خروجی در طی زمان های «گرفتن» و «نمونه» به حداقل می رساند. در طی انتقال ذخیره به سریال دورازه های C1¬ و C2 باید «بالاتر» باشند در حالی که C3 و C4 «پائین» باقی می مانند. نوسان ساعت از 0 الی 5 است ولت برای C1¬ و C2 روی 2.5 ولت الی 3.5 ولت برای C2 و C4 است.

word: نوع فایل

سایز:24.3 KB

تعداد صفحه:16



خرید فایل



لینک منبع :حسگر تصویر

حسگر تصویر CMOS چیست؟ - دوربین مداربسته www.tticctv.com/index.php/article/59/چیپ_تصویر_CMOS‎Cached Similar17 مه 2016 ... اصطلاح Complementary metal oxide semiconductor) CMOS) در واقع به چیپ یا حسگر تصویر دوربین اشاره می کند. در این مطلب اطلاعات بیشتری ... حسگر تصویر CCD چیست؟ - دوربین مداربسته www.tticctv.com/index.php/article/60/چیپ_تصویر_CCD‎Cached Similar17 مه 2016 ... اصطلاح Charged Coupled Device) CCD) در واقع به چیپ یا حسگر تصویر دوربین مداربسته اشاره می کند. حسگرهای CCD در اندازه های مختلفی ساخته ... CCD یا CMOS ؟ – حسگر تصویر در دوربین دیجیتال | سی نا.نت 30na.net/1389/02/06/ccd-vs-cmos‎Cached Similarبا توجه به اینکه حسگر تصویر یکی از مهمترین قسمت های یک دوربین دیجیتال است و اینکه استفاده از یکی از این دو نوع تکنولوژی در دوربین های کنونی معمول بوده و ... Image sensor - Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Image_sensor‎Cached SimilarAn image sensor or imaging sensor is a sensor that detects and conveys the information that constitutes an image. It does so by converting the variable ... ‎Better Light - ‎Image sensor format - ‎Image sensorsphoto fesghli - حسگر تصویر در دوربین دیجیتال ahooghazal.blogfa.com/post/.../حسگر-تصویر-در-دوربین-دیجیتال‎Cachedمهمترین قسمت هر دوربین ، حسگر آن است. این قطعه که جایگزین فیلمها و نگاتیو های دوربین های قدیمی شده است قادر است تصویر را بصورت دیجیتالی ثبت و نمایش دهد. استفاده از فناوری حسگر تصویر سه‌گانه برای اولین بار در گوشی های ... www.sakhtafzarmag.com/.../فناوری-حسگر-تصویر-سه‌گانه-سونی‎Cached2 سپتامبر 2016 ... کمپانی سونی روز گذشته در نمایشگاه IFA 2016 دو محصول شگفت‌انگیز را به سری جدید تلفن‌های هوشمند X افزود. در ادامهٔ دیدگاهی که در فوریهٔ امسال در ... تعطیلی واحد تولید حسگر تصویر سونی به دنبال زمین لرزه های ... digiato.com/.../تعطیلی-واحد-تولید-حسگر-تصویر-سونی-به-دن/‎Cached16 آوریل 2016 ... سونی اعلام کرده یکی از کارخانجاتی که برای اپل و دیگر تولید کنندگان اسمارت فون حسگرهای تصویری می ساخته در جریان دو زمین لرزه مرگبار روز ... حسگر تصویر چیست؟ - مقایسه حسگر های تصویر CMOS و CCD elecompcctv.ir/2769/حسگر-تصویر-چیست؟/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... حسگر تصویر و مقایسه حسگرهای تصویری حسگر تصویر (Image Sensor) که به آن گیرنده تصویر و یا سنسور تصویر نیز می گویند قطعه ای است ... حسگر تصویر CCD دوربین مداربسته چیست؟ - دوربین مداربسته www.nezarati.ir/379/حسگر-تصویر-ccd-دوربین-مداربسته-چیست؟/‎Cached3 ا کتبر 2015 ... حسگر تصویر CCD دوربین مداربسته چیست؟ CCD که مخفف عبارت Charged Coupled Device می باشد که نوعی از حسگرهای تصویر دوربین ... حسگر تصویر، بزرگ یا کوچک؟ https://tv.digikala.com/Video/.../Image-Sensor-Small-or-Large‎Cachedسنسور تصویر بزرگتر نسبت به کوچکتر، سه تفاوت ایجاد می‌کند که در این ویدیو قصد داریم که درباره‌ی این سه تفاوت صحبت کنیم.