پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی

پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی

پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

در این پاورپوینت به بناها و سازه های تاریخی مانند کاخ ها و عمارت ها، قطعه های تاریخی ،برج های تاریخی، گنبدهای تاریخی، حمام های قدیمی ،پل ها و سدهای تاریخی ،آب انبار های قدیمی ،میپردازیم ..

.
فهرست:

عنوان
کاخ ها و عمارت ها
سر در عالی قاپو
عمارت چهل ستون
قطعه های تاریخی
قلعه الموت
قلعه نویزرشاه
قلعه لمبسر
قلعه سمیران
قلعه سنگرود
قلعه شیرکوه
قلعه ساسان (آرامگاه بزرگ)
قلعه دختر (قزقلعه)
قلعه و آثار ایوان نیاق
برج های تاریخی
برج های آرامگاهی خرقان
برج باراجین
برج سنگی با کتبیه کوفی
گنبدهای تاریخی
یله گنبد
کافر گنبد
حمام های قدیمی
حمام شاه عباسی
گرمابه صفا
آب انبار های قدیمی
آب انبار حاج کاظم
پل ها و سدهای تاریخی
پل شاه عباسی
پل لوشان
سد قدیمی سید علی خان
سد قدیمی سپهسالار

.

عنوان: بناها و سازه های تاریخی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 36 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۴_۱۳-۱۶-۰۷



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی

پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی - فایل ناب radyab.filenab.com/product-67327-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت بناها و سازه های تاریخی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ... پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی filenab.pishroblog.ir/Post/91‎Cachedپاورپوینت بناها و سازه های تاریخی شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ... دانلود پاورپوینت بناهای تاریخی - پورتال جامع برگزیده ها www.bargozideha.com/tag/دانلود-پاورپوینت-بناهای-تاریخی‎Cached Similarنقشه کلیه بناهای تاریخی ایران با نقشه ترسیمی با پسوند اتوکد شامل کلیه نقشه های برداشت شده معماری شامل کلیه نماها وپلانها ومقاطع و سایت پلان با پسوند ... پاورپوینت بناهای تاریخی - پورتال جامع برگزیده ها www.bargozideha.com/tag/پاورپوینت-بناهای-تاریخی‎Cached Similarنقشه کلیه بناهای تاریخی ایران با نقشه ترسیمی با پسوند اتوکد شامل کلیه نقشه های برداشت شده معماری شامل کلیه نماها وپلانها ومقاطع و سایت پلان با پسوند ... پاورپوینت ترمیم سر درب های تاریخی تبریز | معماری 98 memari98.com/پاورپوینت-ترمیم-سر-درب-های-تاریخی-تبری/‎Cached Rating: 5 - Review by امید اژدری 2 روز پیش ... در رابطه با پاورپوینت ترمیم سر درب های تاریخی تبریز باید گفت که مطمئنا ... در بنا های تاریخی ورودی های زیبایی رد ساختار ساختمان ها بکار گرفته شده است ... کلیه بناهای فوق از نظر معماری ، نوع مصالح ، قاب بندی و تزئینات ، قوس ... پاورپوینت زیباترین بناهای تاریخی ایران nikanlink.com/product/.../پاورپوینت-زیباترین-بناهای-تاریخی-ایران‎Cached Similarدانلود پاورپوینت با موضوع زیباترین بناهای تاریخی ایران، در قالب pptx و در 9 اسلاید، قابل ویرایش. کاخ چهل ستون از جمله بناهایی است که اصفهان ملقب به نصف جهان ... [PDF] آشنایی با بناهای تاریخی shr.umsha.ac.ir/uploads/ashnayi-banahaye-tarikhi.pdf‎Cached Similarآشنایی با بناهای تاریخی/ مؤلف: ویدا تقوائی تهران: شرکت چاپ ونشر کتاب های. درسی ایران، 1392 ..... ٣ــ کتاب ها و مقاله های مرتبط با متن این کتاب را مطالعه کنید. دانلود مقاله آشنایی با بناها و سازه های تاریخی - پروژه دات کام www.prozhe.com/مقاله-آشنایی-بناها-سازه-های-تاریخی‎Cached Similar22 ا کتبر 2012 ... عنوان مقاله : آشنایی با بناها و سازه های تاریخی قالب بندی: word قیمت : رایگان شرح مختصر : بناهای تاریخی و آثار باستانی همیشه مورد توجه علاقه مندان ... آشنایی با بناها و سازه های تاریخی - مقالات انگلیسی - En Article enarticle.ir/articles/5260‎Cachedآشنایی با بناها و سازه های تاریخی. نوشته شده در 2016-01-15 توسط علی. عنوان مقاله: آشنایی با بناها و سازه های تاریخی; قالب بندی: word. آشنایی با بناها و سازه های ... دانلود پاورپوینت معماری روم - مهندسی عمران و معماری - سازه برتر saze20.ir/post/3111/دانلود-پاورپوینت-معماری-روم‎Cached Similar19 دسامبر 2014 ... فهرست: مقدمه پر شماری گونه های معماری گستردگی حجمی بنا فنون اولیه ساختمان معماری روم باستان بناهای تاریخی ایتالیا – Colosseum کولوزیم