پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت معماری با خاک

توضیحات:

فایل پاورپوینت معماری با خاک .در حجم 88 اسلاید.

بخشی از متن:
ریشه‌ی سنت‌های مردمی معماری با خاک به مبدا ساخت شهرهای بشری باز می‌گردد. اولین اجتماعات شهری در حدود ده هزار سال پیش در بین‌النهرین با خشت خام ساخته شد: شهر ژریشو از قدیمی‌ترین آنها به شمار می‌‌رود. دیرینگی شهر خاکی معروف بابل و برج معروفش که مرکز آن نیز محسوب می‌شد، به بیست و هفت قرن پیش می‌رسد. از آن زمان به بعد این مهارت ساخت در بیشتر شهرهای دنیا رواج یافت.
نمونه‌های بسیاری از معماری‌های گوناگون با خاک در تمامی قاره‌ها به چشم میخورد: یکی باقیمانده‌های باستان شناختی و تاریخی؛ دیگری شهرها و روستاهای بی‌شماری که روز به روز این میراث چند ساله‌ی سنت‌ها در آنها ابدی و ماندگار می‌شود، سنت‌هایی که در نتیجه‌ی تبادلات بین تمدن‌های مختلف بارورتر شده‌اند.
به نظر می‌رسد که وقایع اخیر، پس از بحران انرژی، ما را به ادامه چرخه‌ی حیات دوباره‌ی معماری با خاک فرا می‌خواند.

این فایل با فرمت پاورپوینت در88اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است و مناسب برای پروژه ها و سمینارهای درس های مرتبط با این موضوع در رشته معماری می باشد.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت معماری با خاک

Images for پاورپوینت معماری با خاک دانلود پاورپوینت معماری با خاک - فایل ناب filedocx.blogsky.com/1395/08/.../دانلود-پاورپوینت-معماری-با-خاک‎Cached25 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت معماری با خاک. دانلود فایل پاورپوینت معماری با خاک در حجم 88 اسلایدریشه‌ی سنت‌های مردمی معماری با خاک به مبدا ساخت شهرهای بشری باز ... پاورپوینت معماری با خاک shoponline.filenab.com/product-67332-MEMARI-BA-KHAK.aspx‎Cachedدانلود پاورپوینت معماری با خاک معماری خاک معماری معاصر پاورپوینت معماری پروژه درس انسان طبیعت معماری کاربرد خاک در معماری معماری با خاک دانلود معماری با خاک ... پاورپوینت معماری خاک - کلوب www.cloob.com/u/saze20/124668684/پاورپوینت_معماری_خاک‎Cached18 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت معماری خاک http://li.saze20.ir/7k در این پاورپوینت در ۱۲ بخش به موضوع خاک و ارتباط آن با معماری پرداخته شده و در ۸۷ اسلاید در مورد هر ... دانلود پروژه پاورپوینت شده معماری با خاک | ایران مقاله irarticle.com/product/پروژه-پاورپوینت-معماری-با-خاک/‎Cachedهم اکنون می توانید پروژه ی پاورپوینت شده و آماده ارائه با عنوان معماری با خاک را از سایت ایران مقاله به آدرس IrArticle.com خرید و بلافاصله با سرعت عالی دانلود نمائید . بهترین وکاملترین پاورپوینت معماری با خاک - فروشگاه فایل و همکاری ... sayehroshan.sellfile.ir/prod-664400-بهترین+وکاملترین+پاورپوینت+معماری+با+خاک.html?...‎Cachedتیتر مطالب پرداخته شده در این پاورپوینت : سنتهای تاریخی و مردمی معماری با خاک، دیرینگی معماری با خاک ، استحکام و پایداری معماری با خاک ، تنوع فرم در معماری با ... دانلود پروژه پاورپوینت معماری خاک - معمار فا - معماری,طراحی داخلی,عمران ... https://www.memarfa.com/11534-دانلود-پروژه-پاورپوینت-معماری-خاک.html‎Cached25 آوریل 2015 ... دانلود پروژه پاورپوینت معماری خاکReviewed by Milad yaali (مدیر سایت) on Apr 25 Rating: در این فایل پاورپوینت درباره معماری خاک به صورت کامل توضیح داده ... مرجع تخصصی معماری و معماران ایران | معمارفا با هدف ارتقاء سطح دانش ... دانلود پاورپوینت معماری تاریخچه معماری با خاک – فایل یاب phd-file.ir/tag/دانلود-پاورپوینت-معماری-تاریخچه-معما/‎Cachedدانلود کاملترین پاورپوینت معماری با خاک, دانلود بهترین و کاملترین پاورپوینت معماری با خاک , دانلود پاورپوینت معماری تاریخچه معماری با خاک, د. ادامه نوشته » ... دانلود بهترین و کاملترین پاورپوینت معماری با خاک – فایل یاب phd-file.ir/tag/دانلود-بهترین-و-کاملترین-پاورپوینت-مع/‎Cachedدانلود کاملترین پاورپوینت معماری با خاک, دانلود بهترین و کاملترین پاورپوینت معماری با خاک , دانلود پاورپوینت معماری تاریخچه معماری با خاک, د. ادامه نوشته » ... صفرنت - پاورپوینت معماری خاک www.0net.ir/text/201610181216136918‎Cached18 ا کتبر 2016 ... سیستم وبلاگ خوان صفر نت پاورپوینت معماری خاک تاریخ ایجاد ... فهرست: سنتهای تاریخی و مردمی معماری با خاک استحکام و پایداری معماری با خاک ...