پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا

پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا

پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا شامل 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

دیوارها یکی از متداول ترین عناصر قائم در ساختمانهای گوناگون هستند . مطابق تعریف ، اعضای سازه ای قائم با بعدی بزرگتر از 3 برابر ضخامت ، دیوار نام دارند. فرآورده های لیکا به شکل های گوناگون نظیر بلوک ، ملات و پانل بتنی در ساخت انواع دیوار بکار می روند .
مهم ترین ویژگی های این فرآورده ها در این کاربرد وزن کم ، رسانایی حرارتی کم ، افت صوتی مناسب ، و مقاومت در برابر آتش می باشد . همچنین بکـــــارگیری این فرآورده ها در اشکال مناسب سبب سهولت و سرعت در اجرای دیوار می گردد .


.
فهرست:

عنوان: دیوارچینی با بلوک لیکا
روش اجرایی
دیوارچینی با بلوک لیکا
روش های اجرایی
دیوارچینی
نحوه بلوک چینی
نصب تیر نعل درگاهی و آستانه
مهاربندی
اجرای روکار
مراقبت
ملات

.

عنوان: دیوارچینی با بلوک لیکا

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 35 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۱۵-۲۸-۳۱



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا

Images for پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا - دانلود پروژه و تحقیق - فایل ناب proje20.filenab.com/product-67368-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا شامل 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار ... پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا - رز بلاگ - متفاوت ترین ... projebartar.rozblog.com/.../پاورپوینت-دیوارچینی-با-بلوک-لیکا.html‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا دسته: عمران و ساختمان بازدید: 2 بارفرمت فایل : pptx حجم فایل: 260 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 ... پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا felfeldoon.rozblog.com/post/408/ads‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا 1 . پروژه دانشجویی عمران و معماری پاورپوینت دیوارچینی… پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا - فروشگاه تخصصی معماری عمران ... top4you.xyz/product-67368-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا شامل 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار ... پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا - تحقیق 3 tahghigh3.ir/?p=28963‎Cachedمطابق تعریف ، اعضای سازه ای قائم با بعدی بزرگتر از 3 برابر ضخامت ، دیوار نام دارند. فرآورده های لیکا به شکل های گوناگون نظیر بلوک ، ملات و پانل بتنی در ساخت ... دیوارچینی با بلوک - وبلاگ مهندسی عمران eng-civil.persianblog.ir/post/911/‎Cached Similar16 جولای 2014 ... دیوار چیده شده با بلوک لیکا در طبقه دیوارهای غیر باربر قرار می گیرد . ... روش دیوارچینی با بلوک لیکا بسیار آسان بوده و مانند دیوارچینی با مصالح بنائی می باشد . بر این ..... دانلود پاورپوینت سازه های ورق تاشده و سیستم های پوسته روش اجرایی | www.leca.ir www.leca.ir/fa/node/24‎Cached Similarدیوارچینی با بلوک لیکا : دیوارها بر اساس ویژگی ها و کاربرد خود ، انواع گوناگونی دارند . ( انواع دیوارها ). دیوار چیده شده با بلوک لیکا در طبقه دیوارهای غیر باربر قرار ... بررسی انواع دیوار چینی - پروژه های معماریwww.nbpars.ir - فید بلاگ nbpsafa-rzb.feedblog.xyz/post464245.html‎Cached3 مارس 2015 ... دیوار چیده شده با بلوک لیکا در طبقه دیوارهای غیر باربر قرار می گیرد .دیوارهای غیر باربر تنها ... پاورپوینت بررسی درزهای ساختمانی و کارکرد آنها. لیکا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/لیکا‎Cached Similarبرای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. ... ملات سیمانی لیکا در سه دسته پلاستر (اندودکاری)، بنایی (آجرچینی) و ملات با جذب آب کم .... از طرفی، وزن دیوار چیده شده با بلوک لیکا در مقایسه با مصالح سنتی مانند آجر ۵/۲ برابر کمتر است. ... از این رو با استفاده از این بلوک در دیوار چینی الزامات مبحث ۱۸ مقررات ملی ...