پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد

پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد


پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

مسجد جامع کبیر یزد از بنا های زیبا و باشکوه اسلامی ای است که در قرن ششم هجری، ساختمان اولیه آن، آغاز گردید؛ و از لحاظ عظمت بنا و صنعت معماری و کاشی کاری، کم نظیر و مورد اعجاب تماشا کنندگان است.
این مسجد بزرگ، در وسط شهر قدیم و داخل حصار، واقع شده است. کلیه مساحت آن، اعم از قسمت هایی که زیربنا است و جز آنها، 9800 متر مربع، و مساحت قسمت های مزین به کاشی، شامل کتیبه ها و غیره، در حدود 500 متر مربع می باشد. طول مسجد، 104 متر و عرض آن، 99 متر است. مسجد جمعه یزد دارای هفت مدخل با در ورود است، که به راه ها و کوچه های متعدد، ارتباط دارد.

.

فهرست :

مقدمه:
تاریخ ساخت
مولیان ساخت
نمایی از گنبد
نمایی شمالی ازگنبد
نقشه و پلان مسجد جمعه یزد و وضع تاریخی آن در دوره های مختلف
برش افقی مسجد جمعه یزد
ویژگی‌های مهمّ بنا
تغییرات بعدی

.

عنوان: مسجد جامع کبیر یزد

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۱۲-۲۳-۲۸



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد

Images for پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد - برترین فایل ها - فایل ناب projeha.filenab.com/product-67567-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز ... پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=308857‎Cached5 نوامبر 2016 ... پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ... آپارات - پاورپوینت مسجد جامع یزد www.aparat.com/result/پاورپوینت_مسجد_جامع_یزد‎Cached Similarآپارات - پاورپوینت مسجد جامع یزد. ... هیات عزاداری مریم آباد - مسجد جامع کبیر یزد ( اربعین 94) ... هیات عزاداری باغ گندم - مسجد جامع کبیر یزد (اربعین94). فروشگاه سازه برتر » پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد shop20.saze20.ir/product/پاورپوینت-مسجد-جامع-کبیر-یزد/‎Cachedپاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد ۳۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. ... مسجد جامع کبیر یزد از بنا های زیبا و باشکوه اسلامی ای است که در قرن ششم هجری، ... پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-مسجد-جامع-کبیر-یزد/‎Cached1 نوامبر 2016 ...  پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد ۳۰ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن ... پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد | طراحی محیطی envidesign.ir/پاورپوینت-مسجد-جامع-کبیر-یزد/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... مقدمه:مسجد جامع کبیر یزد از بنا های زیبا و باشکوه اسلامی ای است که در قرن ششم هجری، ساختمان اولیه آن، آغاز گردید؛ و از لحاظ عظمت بنا و صنعت معماری ... دانلود پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد top4you.xyz/card.aspx?productid=67567‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد. قیمت, 7,900 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > پاورپوینت مسجد جامع یزد - دانلود پروژه معماری اسلامی - مرجع دانلود معماری https://arch-projects.com/مسجد-جامع-یزد/‎Cached15 نوامبر 2016 ... پاورپوینت مسجد جامع یزد در ۳۲ اسلاید با توضیحات و تصاویر کامل به ... بنای مسجد جامع کبیر یزد طی قرون متمادی بر بقایا و یا در کنار ... دانلود پاورپوینت کامل معرفی مسجد جامع یزد | میهن بنا mihanbana.com/دانلود-پاورپوینت-کامل-معرفی-مسجد-جامع/‎Cachedاطلاعات تاریخی مدون (سیر تحول بنا): بنای مسجد جامع کبیر یزد طی قرون متمادی بر بقایا و یا در کنار بناهای متنوعی بنا گردیده است که در متون تاریخی تحت عناوین ...