پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

مسجد جامع عتیق شیراز،کهن­ترین و نخستین مسجد شیراز است که به آن مسجد جمعه، مسجد الاقصی، مسجد آدینه و مسجد جامع هم می­گویند.این مسجد یکی از عجیبترین مساجد است . که بنای زیرین آنرا متعلق به قبل از اسلام می دانند. این مسجد در شرق حرم شاهچراغ قرار گرفته و از داخل حیاط شاهچراغ و از طریق بازار نوساز، راهی به آن وجود دارد. گفته میشود این مسجد در دوره بیست ساله سلطنت عمر و لیث صفاری در سال ۲۸۱هـ .ق ساخته شده است.

.
فهرست :

مقدمه
تاریخچه مسجد
شبستان های مسجد
صحن مسجد
ضلع شرقی و غربی مسجد
اثر زلزله برمسجد
سجاده فرش مسجد

.

عنوان: مسجد جامع عتیق شیراز

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 مسجد جامع عتیق شیراز, پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز, دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز

Images for پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز آپارات - مسجد جامع عتیق شیراز www.aparat.com/result/مسجد_جامع_عتیق_شیراز‎Cachedمسجد جامع عتیق شیراز-معرفی مساجد برادران اهل سنت ... مسجد جامع قزوین - (مسجد جامع عتیق - مسجد جامع کبیر). کیومرث حسنی ( آ. ... پاورپوینت مسجد جامع عتیق قزوین. پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز - فروشگاه آرین - فایل ناب aryan.filenab.com/product-67568-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها ... خرید آنلاین دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=1549‎Cached24 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. این پاورپوینت در 36 ... [PDF] PDF—دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز amparticle.tk/.../18009-دانلود-پاورپوینت-مسجد-جامع-عتیق-شیراز.pdf‎Cachedداﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﻣﺴﺠﺪ ﺟﺎﻣﻊ ﻋﺘﯿﻖ ﺷﯿﺮاز ﻧﺴﺨﻪی اچﺗﯽامال. داﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﻣﺴﺠﺪ ﺟﺎﻣﻊ ﻋﺘﯿﻖ ﺷﯿﺮاز by AMP Article. اﯾﻦ ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ در 36 اﺳﻼﯾﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﻼﺻﻪ ای از اﺳﻼﯾﺪﻫﺎ ﺑﺼﻮرت ﺗﺼﻮﯾﺮی در ﻟﯿﻨﮏ زﯾﺮ اراﺋﻪ ... دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../18009-دانلود-پاورپوینت-مسجد-جامع-عتیق-شیراز‎Cached11 مارس 2016 ... دانلود پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز. این پاورپوینت در 36 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است همراه ... تحقیق مسجد جامع عتیق شیراز | جی پروجکت gprojectsppt.ir/nikan14081.html‎Cached11 نوامبر 2016 ... دانلود تحقیق در مورد مسجد جامع عتیق شیراز، در قالب word و در 44 صفحه، ... خرید آنلاین پاورپوینت مسجد عتیق شیراز ما بهترین محصولات را برای ... پاورپوینت مسجد عتیق شیراز | مقالات باکیفیت بالا! qualityarticle.ir/articles/7589‎Cached24 آوریل 2016 ... دانلود پاورپوینت با موضوع مسجد جامع عتیق شیراز، در قالب ppt و در 50 اسلاید، قابل ویرایش، شامل موقعیت مسجد عتیق شیراز، تاریخچه و معرفی بنا، ... [PDF] PDF: پاورپوینت مسجد عتیق شیراز listarticle.top/pdf/7589.php‎Cachedداﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع ﻣﺴﺠﺪ ﺟﺎﻣﻊ ﻋﺘﯿﻖ ﺷﯿﺮاز، در ﻗﺎﻟﺐ ppt و در 50 اﺳﻼﯾﺪ، ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ، ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ. ﻣﺴﺠﺪ ﻋﺘﯿﻖ ﺷﯿﺮاز، ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ و ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﻨﺎ، وﺿﻊ ﻓﻌﻠﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻋﺘﯿﻖ، ﺿﻠﻊ ﺷﻤﺎﻟﯽ (رو ﺑﻪ ﻗﺒﻠﻪ)، ﺿﻠﻊ ﺷﺮﻗﯽ ... پاورپوینت مسجد عتیق شیراز amp.requestarticle.ir/14359/پاورپوینت-مسجد-عتیق-شیراز‎Cachedدانلود پاورپوینت با موضوع مسجد جامع عتیق شیراز، در قالب ppt و در 50 اسلاید، قابل ویرایش، شامل موقعیت مسجد عتیق شیراز، تاریخچه و معرفی بنا، وضع فعلی مسجد ...