پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو

پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و آشنائی با طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو تبریز، در حجم 104 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

معرفی بنا
- نام بنا : خانه صلح جو
- مـوقعیـت بنـا : تبریز, خیابان تربیت, کوچه کرباسی, پلاک 27 .
- شـرح مختصـری از بنـا و مشخصـات فنـی بنـا : این بنا یکی از خانه های قدیمی موجود در بافت تاریخی شهر تبریز می باشد که مالک اولیه آن آقای ممقانیان ( کلکته چی ) یکی از تجار معروف چای این شهر بوده است.
خانه شامل دوحیاط اندرونی وبیرونی میباشد.ورودی اصلی این بنا از کوچه فرعی منتهی به کوچه کرباسی است که پس از گذر از یک هشتی از طریق دو دالان وارد طنبی بخش اندرونی و حیاط بخش بیرونی می شود وپس از ورود به این حیاط از طریق ورودیهای جداگانه وارد فضا های مختلفی از جمله زیرزمین های چهار طرف ساختمان و طنبی ها و اتاقهای جانبی و دسترسیهای فضاهای طبقه فوقانی می شود.
این مجموعه جزء نادر مجموعه هایی است که حیاط بیرونی آن درهرچهارطرف دارای فضاهای معماری میباشد ازجمله این فضاها می توان به سه طنبی دراضلاع شمالی,جنوبی و غربی می باشدکه هرطنبی دارای ورودی مستقل و دوگوشواراست که درطبقه فوقانی این گوشوارها دو اتاق باورودیهای مستقل از فضاهای پایین به چشم می خورند.
- نـوع مـالکیـت بنـا : مالکیت بنا خصوصی است که مالک اولیه آن آقای ممقانیان و مالک فعلی آن آقای صلح جو می باشد.

فهرست مطالب :
فصل اول ................... تاریخچه شهر تبریز
فصل دوم ................... شناخت و معرفی بنا
فصل سوم ..................... مبانی نظری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 104 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو

پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو - فایل ناب netfile.filenab.com/product-67599-SOLH-JO.aspx‎Cachedپاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو. توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و آشنائی با طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو تبریز، در حجم 104 اسلاید قابل ویرایش. پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو - سیستم همکاری در فروش فایل hdaneshjoo.com/.../پاورپوینت-طرح-مرمت-و-احیاء-خانه-صلح-جو/333‎Cachedدانلود فایل پاورپوینت بررسی و آشنائی با طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو تبریز، در حجم 104 اسلاید قابل ویرایش. (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه). ppt file22.blogsky.com/1395/07/22/post-55353/‎Cached13 ا کتبر 2016 ... نوع فایل: power point برازنده ویرایش 105 اسلاید توجه: این پاورپوینت دارای اشکال مختلف از مطالب فوق می باشد. جایگاه جغرافیائی تبریز: شهر ... پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-طرح-مرمت-و-احیاء-خانه-صلح-جو/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... این فایل حاوی مطالعه طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۱۰۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته ... (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه). ppt - فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=42869‎Cached29 سپتامبر 2016 ... نوع فایل: power point. قابل ویرایش 105 اسلاید. توجه: این پاورپوینت دارای اشکال مختلف از مطالب فوق می باشد. موقعیت جغرافیائی تبریز:. کافینت دانشجو (اندیشه) پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو ... 20bestfile.sellfile.ir/prod-418518-پاورپوینت+طرح+مرمت+و+احیاء+خانه+صلح+جو+تبریز++پروژه+درس+آشنایی+با+مرمت+ابنیه.+ppt.html?...‎Cachedپاورپوینت طرح مرمت و احیا خانه صلح جو( تبریز ) (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه). ppt. پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) - هگزا فایل hexaco.ir/2016/11/12/پاورپوینت-طرح-مرمت-و-احیاء-خانه-صلح-جو/‎Cached12 نوامبر 2016 ... این فایل حاوی مطالعه طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۱۰۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان ... پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو :: دانشگاه تا کار projheh.com/post/5621‎Cachedنام بنا : خانه صلح جو - مـوقعیـت بنـا : تبریز, خیابان تربیت, کوچه کرباسی, پلاک 27 . - شـرح مختصـری از بنـا و مشخصـات فنـی بنـا : این بنا یکی از خانه های قدیمی ... پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) - فراتک‌ سل farataksell.ir/پاورپوینت-طرح-مرمت-و-احیاء-خانه-صلح-جو/‎Cachedاین فایل حاوی مطالعه طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۱۰۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است ، ... پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) | cell full cellfull.ir/?p=279538‎Cached1 نوامبر 2016 ... این فایل حاوی مطالعه طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو (تبریز) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 105 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته ...