پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

خدمات پس از فروش، پیش­نیاز پیوستن به جامعه تجارت جهانی است، در ارتباط با این موضوع، یک سری استانداردهای جهانی تعریف شده که مختص اقتصادهای آزاد و رقابتی است.در اقتصادهای آزاد به دلیل رقابتی که میان تولیدکنندگان برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار وجود دارد، آنها مشتری را کارفرمای واقعی خود می­دانند و به همین سبب برای جلب رضایت این کارفرما و حفظ و نگهداری او، از هیچ تلاشی فروگذار نمی­کنند. در فضای رقابتی امروز، آنچه رویکرد استقبال از کالا را افزایش می­دهد، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش آن است و تنها راه دستیابی به یک اقتصاد آزاد و حرکت سریع­تر به سمت جهانی شدن برای رقابت با کالاهای مشابه، ارتقای کیفی محصولات و­ایجاد نوعی اطمینان در مصرف­کنندگان است­(ذهبی و پورعمران،1389،ص42).

خدمات پس از فروش موجب ایجاد جریانی محدود ، ولی مستمر و قابل اتکا از درآمد در طول یک دوره­ زمانی طولانی می شود. هنگامی که کسب و کارها ، خدمات پس از فروش ارائه می دهند، به درک عمیقی از­ طرح ها، فرایندها و تکنولوژی های مشتریان ، دست می یابند؛ دانشی که رقبا نمی توانند به سادگی به آن­ دست یابند.­این مسأله موجب ایجاد یک مزیت رقابتی غیر قابل باور ، اما پایدار برای شرکت ها می­شود. توجه به این موارد تعجب آور نیست که شرکت ها، رقابت در بازار خدمات پس از فروش محصولات را سخت و دشوار می بینند( پورعبدالهیان، مهرانی،1388 ،ص6).

هر چه شرایط گارانتی و خدمات بهتر باشد نگاه مشتری با اعتماد بیشتری همراه خواهد بود. در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه، تولیدکنندگان کالا و خدمات، برای جلب مشتری، ضمن کیفی­سازی تولیدات خود، کالا را با تسهیلات ویژه­ای به دست مصرف­کننده می­رسانند. ضمن اینکه خریدار همواره با اطمینان بیشتری به سمت خرید محصولات دارای گارانتی می­رود. به اعتبار این اطمینان، شرکت­ها همواره سعی می­کنند که کیفیت خدمات پس از فروش را افزایش دهند. رضایت مشتریان در بازارهای رقابتی امروز، به عنوان اصلی‌ترین وظیفه تولیدکنندگان جهت بقا در بازار داخلی و بین‌المللی است. در جهان رقابتی امروز برنده اصلی آن شرکت هایی هستند که راه حل های بدیعی را برای برقراری ارتباط و رضایت مشتریان خود ایجاد کرده اند.

امروزه محصولات از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و آنچه باعث تمایز عمده می شود, خدمات پس از فروش آنهاست.

مشخصات مشتریان در عصر حاضر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

1)تنوع طلب

2) باهوش و شکارچی فرصت

3)به دنبال کارایی و دریافت پاسخ سریع

4)به دنبال قیمت و شرایط رقابتی بهتر

5)انتظار وفاداری از عرضه کننده

6)انتظارات لایتناهی (ذهبی و پورعمران،1389،ص42).

2-5-2-1) تعاریف خدمات پس از فروش از دیدگاه مختلف

خدمات شامل فعالیت­های نامحسوس و­لمس­نشدنی هستند­و موجب منفعت و یا ارضاء خاطر می­ گردند اما مالکیت چیزی را نیز به­دنبال­ندارد. ارائه خدمات به مشتری همیشه حائز اهمیت بوده­ است­.اما مشتریان امروزی فرصت انتخاب بیشتری نسبت به مشتریان در دهه­های گذشته دارند­.­این­ امر به دلیل رقابت بیشتر محصولات و خدمات در بازار می باشد.­در بسیاری­از تحقیقات­ پیمایشی­ در مورد خریدهای مصرفی و سازمانی نتیجه گیری شده است که ارائه خدمات مناسب نسبت­ به قیمت از اولویت بیشتری نزد مردم برخوردار است­. ارائه خدمات می تواند موجب برتری رقابتی­ شرکت شده و رقابت دیگر شرکت ها را خنثی کند. اغلب اوقات مصر ف کننده اگر بداند که­ کالاها و خدمات بوسیلة عرضه کنندة قبلی مورد تضمین قرار گرفته،­هرگز برای یک صرفه جویی­ جزئی در قیمت به سراغ عرضه کنندة دیگری نمی رود ( رنجبریان و همکاران،1381،ص 128). امروزه، عصر­ طلایی خدمات است و گفته می شود هر شرکتی برای موفق شدن و رونق گرفتن کسب و کارش ، باید تبدیل به یک کسب و کار خدماتی گردد . ( پورعبدالهیان، مهرانی،1388،ص 5)

مدیران به این دید جهانی خدمات مدار ایمان دارند ، اما در خفا ، معترف به مسأله ای آزار دهنده هستند : بیشتر شرکت ها، یا خدمات پس از فروش را بلد نیستند یا به آن اهمیتی نمی دهند در بازاریابی، خدمات را به سه­ دسته خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می کنیم (کاتلر و ارمسترانگ[1]،1991،ص201).


1 Kotler and Armestrong ,1991



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش

[PDF] ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../PDF/فصل%20دوم.pdf‎Cached Similarﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ. ﻱ. ﭘﮋﻭﻫﺶ ..... ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﺮﻳﺪ ﻛﻪ ﺣﺎﺋﺰ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺏ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻲ. ﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﻛﺎﻻﻱ ... ﻓﺮﻭﺵ. ﻫﺎ. ﺭﻗﺎﺑﺖ. ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻫﺮ ﮔﺮﻭﻩ. ﺗﻮﺯﻳﻊ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ. ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ. ﻫﺎ. ﺍﻳﻤﺎژﻛﺎﻻ/ﺧﺪﻣﺎﺕ. ﺷﺮﺍﻳﻂ ... ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺩﻫﻲ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ. (. ﻣﺄﺧﺬ: ﻫﺎﻭﻛﻴﻨﺰ ﻭ ﺑﺴﺖ. [PDF] فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../pdf/فصل%202.pdf‎Cached Similarفصل دوم. : مبانی. نظری. و. پیشینه. پژوهش. ١٠. صنعت بیمه. بیمه. : بیمه عملیاتی است که بموحب آن یک طرف. ) بیمه گر .... کشور و حفظ ثروت ملی و تشکیل پس انداز های بزرگ کمک می کند . تشخیص .... صادرات غیر نفتی، سرمایه گذاری و خدمات فنی و مهندسی در ایران از دهه. 31 ... فعالیت بازاریابی منحصر به فروش به همراه تبلیغات نمی شود. مبانی نظری و پیشینه تحقیق(فصل دوم پایان نامه) share.drtaftiyan.com/SC.php?type=component_sections&id...‎Cachedدر بخش مبانی نظری، به‌منظور روشنگری مفاهیم نظری و هویت مفهوم، با برشمردن ویژگی‌ها و ابعاد آن، اقدام به ارائه این بخش می‌نمایید. بدین نحو که مفاهیم اصلی و بنیادی ... تدوین پیشینه تحقیق و روشهای پیشینه یابی | علمی و پژوهشی www.iranresearches.ir/.../1567-تدوین-پیشینه-تحقیق-و-روشهای-پیشینه-یابی.html‎Cached Similarنحوه تهیه پیشینه و ادبیات نظری تحقیق- پیشینه تحقیقات داخلی و خارج پیشینه پایان نامه- پیشینه تحقیق- فصل دوم پایان نامه- مبانی نظری تحقیق- ادبیات ... بانک اطلاعات عناوین پایان نامه و پژوهش معرفی پایگاه های اطلاعات علمی بخش خدمات وب و seo .... پس از پیدا کردن منابع و استخراج مطالبی از آنها که با مطالعه مورد نظر ارتباط پیدا ... ادبیات و پیشینه تحقیق(مبانی نظری) - فایل ناب filenab.com/product-50994-mabani-nazari.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی رابطه انگیزش شغلی دوعاملی هرزبرگ و بهبود عملکرد شغلی ... عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا پیشینه پژوهش و تحقیق pishineh.blog.ir/‎Cached Similarاولین و جامع ترین ارائه خدمات مشاوره تخصصی پیشینه ی ادبیات تحقیق برای پایان ... ارائه و ترجمه ادبیات تحقیق پایان نامه های خارجی جهت پیشرفت در زمینه مبانی نظری و پژوهشی ... توجه 2: این مرکز تخصصی هیچ گونه فعالیت در زمینه فروش پایان نامه های ... پس از درخواست شما محققین گرامی، این مرکز به شما اطمینان خواهد داد جواب نهایی ... پروپوزال مدیریت پاورپوینت سنجش رضایت از مشتریان نسبت به ... shopfile20.sellfile.ir/prod-204433-پاورپوینت+سنجش+رضایت+از+مشتریان+نسبت+به+عناصر+آمیخته+بازاریابی+خدمات+پس+از+فروش+در+...‎Cached... سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی · مبانی نظری و پیشینه تحقیق ... دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد - تاثیر خدمات پس از فروش بر ... collegeprozheh.ir/تاثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-رضایت-مشتریان/‎Cached Similarپیشینه ی پژوهش ... مبانی نظری ... این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته ... پایان نامه روانشناسی - بزرگترین سایت دانلود پایان نامه raznb.blogfa.com/category/9‎Cached Similar4- نقش کارکنان و خدمات پس از فروش در بر فروش لوازم خانگی Bosch موثر است. ... قلمرو تحقیق; فصل دوم : ادبیات موضوع و پیشینه; مقدمه; بخش اول – مبانی نظری پژوهش ... [PDF] شماره 120 دی ماه 1389 - پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش rie.ir/uploads/pajoheshnameh120.pdf‎Similarکندی ما در عرصه تحقیقات نظری و نظر پردازی موجب شده است که بسیاری از تصمیمات ... استفاده می کنیم ، اما مبانی فکری تعلیم و تربیت ما در قرآن است. .... در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و متخصصان موضوعات مختلف درسی پس از وصول و ثبت .... ویژه یک روزه، روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش در تاریخ 89/10/5 در محل سالن حجاب به منظور.