پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری و توجه به رضایت مندی و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتری. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتری جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداری و مطالعه وفاداری به نام و نشان (مارک) و وفاداری مشتریان توسط افراد زیادی بسط و گسترش داده شده است. وفاداری، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیای رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوی شرکت های رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتری را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفرینیا و همکاران،،1391،ص37).
امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصا دی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بند ی بازار ضرور ی است مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگهداری مشتری می باشد حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویشرا در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سوتان و کلین،2013، ص212) [1]
2-2-1) تعاریف وفاداری مشتریان از دیدگاه مختلف
تلاش برای تعریف وفاداری بیش از آنچه تصور شود مشکل است. مشکل اصلی تشخیص این نکته است که آیا وفاداری یک متغیر رفتاری یا متغیر مربوط به نگرش است (دافی،1998،ص 434) [2].
وفاداری عبارتست از" وجود یک نوع نگرش مثبت به یک پدیده مارک، (خدمت، مغازه یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن" اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط اولیور[3] (1999) مطرح شده است: " وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تاثیرات و تلاش های بازاریابی بالقوه رقبا، خریداری گردد(لین وونگ،2006،ص30) .[4]
تحلیلهای یاکوبی و چستنات(1978)[5] نشان میدهد که تداوم خرید نشانگر وفاداری مشتری نبوده و ممکن است به دلیل روش خرید یا اولویت راحتی مشتری و یا سایر عوامل باشد. به طوری که خریدهای ناپیوسته می تواند میزان وفاداری را کمرنگ نماید. معمولا وفاداری، دفعات تکرار خرید یا حجم نسبی خرید از یک برند تعریف شده است.
تعریف سه گانه وفاداری
-1 وفاداری معاملاتی :درآن تغییر یافتن رفتار خرید مشتری مدنظر قرار میگیرد هرچند که انگیزههای تغییرممکن است نامشخص باشد . این دسته از وفاداری به جهت اینکه به نتایج تجاری نزدیک ترند ازمتداول ترین انتخاب های سازمان می باشد. وفاداری معاملا تی از طریق زیرحاصل می شود:(لارسون و سوزانا[6]،2004،ص 6 )
- فروش کالای جدید: زمانی که مشتریان مبادرت به خرید کالاها وخدمات جدید و متفاوتی ازهمان عرضه کنندگان کنند، مثلاً بعد از خرید بیمه نامه عمر ،مشتری پیشنهاد مستمری رادریافت کنند.
- فروش جانبی: زمانی که مشتری کالاها و خدمات بیشتری را ازهمان عرضه کننده خرید می کند، مثل افزایش مبلغ صرفه جویی شده در سرمایه گذاری.
- تکرار خرید:خرید دوباره یک کالا یا خدمت برای ارضای نیاز مثلاً بیمه نامه عمر یا وام تعمیر مسکن از بانک.
[1] Sutton and Klein,2013
2Duffy,1998
3Oliver,1999
4Lin and wang,2006
5Jacaby and chestnut
1 Larson and Susanna, 2004
خرید فایللینک منبع :
پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریانپیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان - فایل ناب
archive.filenab.com/product-67748-modirit.aspxCachedپیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان. توضیحات: فصل دوم پایان نامه
کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به
شیوه ...
پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-وفاداری-مشتریان - فایل ناب
netfile.filenab.com/tag-پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-وفاداری-مشتریان.aspxCachedمحصولاتی که دارای عبارت 'پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-وفاداری-مشتریان' هستند.
پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان · پیشینه ومبانی نظری تحقیق ...
پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان پیشینه ومبانی نظری ...
projebartar.rozblog.com/.../-پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-وفاداری-مشتریان-پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-وفاداری-مشتری.htmlCached16 نوامبر 2016 ... پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتریان دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت
فایل: docx حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 39 ...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان - sabzblog.tk
thesisandplan.sabzblog.tk/post/210Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان. دوستان محقق و دانشجویان و کار
آفرینان گرامی سلام و ایامتان به کام شما در پیچ پیش فرض مبانی نظری و پیشینه ...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان - sabzblog.tk
sobhbkheyriran.sabzblog.tk/post/210Cachedسلام به پرتال اینترنتی ما خوش آمده اید , شما وارد پیشخوان مبانی نظری و پیشینه
تحقیق وفاداری مشتریان شده اید , برای مطالعه بیشتر در موردمبانی نظری و پیشینه ...
[PDF] ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ
www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../PDF/فصل%20دوم.pdfCached
Similarﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ ... ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻗﺒﺎﻱ ﻣﻮﺟﺪ ﺟﺪﺍ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﻮﺩ ﻛﺸﻴﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺮ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ
ﻛﺮﺩﻥ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺗﻤﺮﻛﺰ ﻧﻤﻮﺩ. ... ﺗﻨﺎﻭﺏ ﻭ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺑﻴﻦ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﻲ.
دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان - پرداخت و ...
negindl.madblog.ir/post/930Cached24 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتریان. در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با
فرمت docx. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ...
پیشینه و مبانی نظری پژوهش وفاداری مشتری
khabarhamrah.xyz/post/66359Cachedپست 'پیشینه و مبانی نظری پژوهش وفاداری مشتری' از بلاگ 'سایت دانلودشیب فایل,
نقشه آبراهه ها,پاورپوینت,مقالات درسی,نمونه سوالات' با ذکر منبع و سایت اصلی آن ...
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
turkumusic.ir/.../دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-وفاداری-مشتریان.htmlCached23 ساعت قبل ... دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مشتری، وفاداری مشتری و ... دانلود مقاله
پیشینه…,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان.
مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری وفاداری مشتریان - ایران پژوهش
www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../9547-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-وفاداری-مشتریان.htmlCachedمقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری وفاداری مشتریان: پژوهش زیر درباره وفاداری
مشتریان می باشد . و شامل: تاثیر وفاداری نگرشی بر افزایش وفاداری رفتاری-
تاریخچه ...