موفقیت در راهبرد جهش صادراتی مستلزم شناسایی تحولات جهشی نظیر تجارت الکترونیکی در عرصه تجارت بینالملل است. توسعه تجارت الکترونیکی مستلزم سرمایهگذاری در توسعه زیرساختهای مربوط به آن، در کشور است، لذا تعیین اولویتهای سرمایهگذاری در این راستا از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است. مقاله حاضر با هدف تسهیل امر توسعه تجارت الکترونیکی و به منظور اولویتبندی زمینههای سرمایهگذاری، اقدام به تبیین مدلی نموده است که در آن صنایع مختلف از نظر قابلیت بازارسازی بینالمللی در تجارت الکترونیکی، اولویتبندی میشوند. از جمله نتایج حاصل از تحقیق حاضر، اولویتبندی صنایع با ISIC چهار رقمی و دو رقمی میباشد. تعیین راهبردهایی که بتوان با استفاده از آن، زمینه موفقیت صنایع در بازارسازی بینالمللی در تجارت الکترونیکی را افزایش داد، از دیگر نتایج ارائه شده در این مقاله، میباشد.
فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه ۲
۱٫ ادبیات موضوع ۴
۲٫ قابلیت بازارسازی در تجارت الکترونیکی ۸
۳٫ آزمون خرید الکترونیکی ۱۱
۱-۳٫ ویژگیهای محصول ۱۱
۲-۳٫ آشنایی و اعتماد مشتری نسبت به مارک تجاری محصول ۱۲
۳-۳٫ ویژگیهای مشتری ۱۲
۴٫ روش تحقیق ۱۳
۱-۴٫ جامعه آماری و جمعاوری دادهها ۱۵
۲-۴٫ فرضیات تحقیق ۱۸
۳-۴٫ طراحی مدل ۱۸
۵٫ بررسی ISIC چهار رقمی نسبت به یکدیگر ۲۱
جمعبندی و ملاحظات ۲۳
منابع ۲۷
خرید فایللینک منبع :
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکیمقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
docs.blogsky.com/1395/06/16/post-49348/
6 سپتامبر 2016 ... *مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی* تعداد صفحات: 30 فرمت فایل: word ...
SID.ir | ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=21290Cachedدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران
بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی.
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
nasimkuhsar.aslblog.ir/post/374Cached23 ا کتبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی ببرید
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
sobhbkheyriran.sabzblog.tk/post/4817Cachedمقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی. رضایت مشتری سرلوحه کار ماست سلام به پرتال ...
فروش دانلودی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
www.newfilestant.ir/paper5158.htmlCached7 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد شده اید.
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
novinparsaa.ramzblog.ir/post/223Cached28 ا کتبر 2016 ... مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی - - نوین پارسا.
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
projeha.filenab.com/product-50516-aa.aspxCachedاولویتبندی صنایع ایران قابلیت بازارسازی بینالمللی تجارت الکترونیکی.
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
www.novinmgali.ir/?p=2955Cached8 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد این صفحه ...
برترین فایل ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
dlkadest.ir/dlarticle7427.htmlCached7 دسامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد شده اید.
دانلود مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
harirdlc.ir/article/31028Cached29 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر
مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد این ...