پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت

در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب می‌شود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگی‌هایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش می‌کنند را نمی‌توان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست داده‌هایی جمع‌آوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیت‌ها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت‌سازی در خصوص بازار اتخاذ کنند. امید است این مقاله کمک به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده کند.

فهرست مطالب

پیشگفتار 4

کلیدواژه 4

مقدمه 4

بیان مسئله 5

پیشینه تحقیق 5

اصول اساسی بازاریابی داخلی 7

عناصر بازاریابی داخلی 7

۱ - امنیت شغلی 7

۲ - آموزشهای متنوع و گسترده: 8

۳ - ارائه پاداشهای سخاوتمندانه 8

۴ - تسهیم اطلاعات: 8

۵ - توانمندسازی کارکنان: 8

۶ - کاهش فاصله طبقاتی در میان کارکنان: 8

گامهای بازاریابی داخلی 9

بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی 9

۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی 10

۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری 12

۷- اولویت‌های مشتریان خارجی 15

۸- اولویت‌های مشتریان داخلی23 17

پیشنهادات نهایی مدیریتی 20

مطالعه موردی یک شرکت در ایران 22

1- تاریخچه شرکت 22

اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت 22

2-1) نحوه توسعه فیزیکی 23

3-1) تنوع محصولات 23

4-1) توسعه جغرافیایی: 26

5-1) تحول ایجادی در بازار 27

6-1) توسعه نیروی انسانی 27

2- وضع موجود شرکت 28

1-1) موقعیت مکانی شرکت 28

2-2) ارزش‌های بنیادین شرکت 28

ماموریت: 28

بینش: 28

3-2) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت 28

4-2) فرآیندهای کلان شرکت 29

5-2) ساختار شرکت 29

6-2) اداره شرکت 30

7-2) نیروی انسانی 30

8-2) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید) 30

9-2) تأمین و تدارکات 31

10-2) بازار و رقابت: رقبای مهم 31

11-2) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) 31

12-2) مالی 32

13-2) فناوری اطلاعات 32

14-2) تحقیق و توسعه 32

15-2) حراست 32

16-2) شرکت پخش 33

3- چالش‌ها و برنامه‌های شرکت 33

چالش‌ها: 33

نتیجه‌گیری 36

مراجع 37

پی‌نوشت‌ها 37



خرید فایل



لینک منبع :بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت

بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-50573-aa.aspx‎Cachedبررسی سطح تقاضا برای کالا کیفیت رقابت تعیین قیمت بازاریابی بازار کالا کیفیت رضایت رقابت. بررسی-سطح-تقاضا-برای-کالا،-کیفیت،-رقابت،-تعیین-قیمت netfile.filenab.com/tag-بررسی-سطح-تقاضا-برای-کالا،-کیفیت،-رقابت،-تعیین-قیمت.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'بررسی-سطح-تقاضا-برای-کالا،-کیفیت،-رقابت،-تعیین- قیمت' هستند. بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت. بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت mohsen.ofmas.ir/product-289742-baresi-sathe-tagaza.aspx‎Cachedتحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. در این مقاله به ... بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت bitanrmafzar.ruzfa.ir/post/542‎Cachedشما به صفحه اختصاصی بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران ... دانلود (بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت ... www.newfilestant.ir/paper9074.html‎Cached21 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(بررسی سطح تقاضا ... بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت faznaz.com/بررسی-سطح-تقاضا-کالا،-کیفیت،-رقاب.html‎Cachedامید است این مقاله کمک به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده کند. بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت. فهرست مطالب. پیشگفتار ۴ ... خرید آنلاین بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت tmaghalec.ir/?p=4523‎Cached26 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(بررسی سطح تقاضا ... خرید و دانلود بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین ... kahkeshanopt.aslblog.ir/post/857‎Cached23 نوامبر 2016 ... تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت firuozeiasman.meeblog.ir/post/1793‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. خرید و دانلود بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین ... faraztabiat.madblog.ir/post/179‎Cached18 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات ...