پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت طرح توجیهی یخ

پاورپوینت طرح توجیهی یخ

پاورپوینت طرح توجیهی یخ دارای 63 اسلاید بوده و قابل ویرایش و بروزرسانی می باشد. پس از دانلود علاوه بر این پاورپوینت ، فایل pdf آن را نیز در اختیار خواهید داشت.
بلور یخ در زندگی بشر جایگاه ویژه ای دارد ، در اغلب منازل کارگاهها و کارخانه ها و مراکز صنعتی و رستورانها و بیمارستانها و غیره ... نیاز به مصرف آن دارند ، برای مسافرین نیز به منظور مطلوبیت مانند نوشابه و آب آشامیدنی در فصول گرم سال مصرف ویژه ای دارد، در مصارف صنعتی جهت نگهداری مواد غذایی برای کوتاه مدت کاربرد خاص خود را دارا خواهد بود ، زیرا امکانانات ایجاد سردخانه و وسائل سرد کننده بعلت گرانی مقرون به صرفه نیستند در چنین مکانها تنها راه نگهداری مواد غذایی در کوتاه مدت در پناه یخ خواهد نظیر فروشگاههای سیار فروش مرغ و ماهی مواد کیسه ای حمل و نقل دار و نظایر نیاز مبرم به یخ دارد بویژه مسافران که امکانات سرد کننده به همراه ندارند نیاز شدید به یخ خواهند داشت . به همین منظور احداث واحدهای یخ سازی در مکانهای مختلف کشور ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.
فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی, صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند. در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی صحیح و مورد قبول باشد.
کارآفرینان امروزی با طرحهای جدید و تازه چنان رقابتی به وجود آورده اند که اگر یکی کمی در کارش خلاقیت نداشته باشد حتماً از میدان رقابت کنار خواهد رفت. در کارآفرینی چه در زمینه کشاورزی و یا در صنعت و یا هر نوع فعالیتی نیاز به تفکر و ایده جدید می باشد. که یک کارآفرین خوب و موفق یکی از صفاتش نوآوری است. اگر ما در صحنه ای یک ایده یا چیزی را که عملی باشد ارائه دهیم حتماً ما یک کارآفرین نمونه خواهیم شد.
فهرست:
مقدمه
مشخصات کارآفرین
استقلال طلبی
خلاقیت
مفاهیم کارآفرینی
نوآوری مبتنی بر بازار: مانند ایجاد محصولی که طبق بازار باشد.
چرخه عمر نوآوری
سطوح نوآوری
فرآیند حل مساله خلاق
تجزیه و تحلیل محیط
تشخیص مشکل
جمع آوری راههای مختلف
ارزیابی و انتخاب بهترین راهکارها
اجرا
کنترل
طرح توجیهی یخ
عنوان: طرح توجیهی یخ
فرمت: پاورپوینت
صفحات: 63 اسلاید


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت طرح توجیهی یخ

پاورپوینت طرح توجیهی یخ qnaep.stu1.ir/:)‎Cachedپاورپوینت طرح توجیهی یخ دارای 63 اسلاید بوده و قابل ویرایش و بروزرسانی می باشد پس از دانلود علاوه بر این پاورپوینت ، فایل pdf آن را نیز در اختیار خواهید داشت ... دانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ - فاکس فایل filefox.blogsky.com/1395/04/.../دانلود-پاورپوینت-طرح-توجیهی-یخ‎Cached22 ژوئن 2016 ... این محصول در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 63 اسلاید می باشد. اسلاید 2. کارآفرینی. فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی ... دریافت فایل پاورپوینت طرح توجیهی یخ – پرداخت و دانلود آنی | نوین ... www.novinmgali.ir/?p=3158‎Cached8 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پاورپوینت طرح توجیهی یخ)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پاورپوینت طرح ... پاورپوینت طرح توجیهی یخ - آی آر بلاگر kish-tour3.rzb.irbloger.xyz/view531641.html‎Cachedپاورپوینت طرح توجیهی یخ دارای 63 اسلاید بوده و قابل ویرایش و بروزرسانی می باشد پس از دانلود علاوه بر این پاورپوینت ، فایل pdf آن را نیز در اختیار خواهید داشت ... پاورپوینت طرح توجیهی یخ - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز projebartar.rozblog.com/post/.../پاورپوینت-طرح-توجیهی-یخ.html‎Cached29 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت طرح توجیهی یخ دسته: طرح توجیهی صنعتی بازدید: 17 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 7615 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 63 ... دانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ – پایگاه ثبت مشاغل سرویس برتر ads.servicebartar.ir/?p=74132‎Cached31 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت طرح توجیهی یخ. 65 اسلاید. در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است. خلاصه طرح : دانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ -کامل و جامع | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file12637.html‎Cachedدانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ -کامل و جامع. آگوست 14th, 2016 بدون دیدگاه. بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پاورپوینت طرح توجیهی یخ پاورپوینت طرح توجیهی یخ - طرح و نقشه تابلوفرش digeekala.car-pet.ir/product-10102-yahk.aspx‎Cachedکارآفرینی: مشخصات کارآفرین: استقلال طلبی: خلاقیت: مفاهیم کارآفرینی. چرخه عمر نوآوری. سطوح نوآوری. فرآیند حل مسأله خلاق. تجزیه و تحلیل محیط: تشخیص مشکل :. پاورپوینت طرح توجیهی یخ - دانلود پروژه و مقاله - تبلیغات متنی شما 20proje2020.rzb.emeg.ir/post511547.html‎Cachedپاورپوینت طرح توجیهی یخ دارای 63 اسلاید بوده و قابل ویرایش و بروزرسانی می باشد پس از دانلود علاوه بر این پاورپوینت ، فایل pdf آن را نیز در اختیار خواهید داشت ... دانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ | cell full cellfull.ir/?p=179650‎Cached21 ا کتبر 2016 ... دانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ. این محصول در قالب پاوپوینت و قابل ویرایش در 63 اسلاید می باشد. کارآفرینی. فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار ...