پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تحقیق سیستم عامل آندروید

زمانی که سیستم عامل آندروید برای نخستین بار توسط کنسرسیومی به رهبری گوگل معرفی شد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که در این مدت کوتاه این سیستم عامل موفق به پیشی گرفتن از سیستم عامل‌های پرطرفدار و جا افتاده‌ تلفن همراه چون ویندوزموبایل، لینوکس و پالم شده و خود را به عنوان تهدیدی جدی برای رقبایی چون سیمبین، RIM و آیفون نشان دهد. آندروید پا را از این هم فراتر گذاشته و علاوه بر حضور قدرتمند در بازار تلفن‌های همراه هوشمند، وارد عرصه‌های دیگری مانند تبلت‌ها و حتی تلویزیون نیز شده است.

به نوشته ی هومن کبیری، رشد اعجاب‌آور آندروید به گونه‌ای بوده است که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این سیستم عامل تا سال ۲۰۱۲ دومین سیستم عامل پرطرفدار تلفن‌های همراه جهان خواهد بود. تخمینی که نه تنها دور از دسترس نمی‌نماید بلکه بسیار محافظه‌کارانه به شمار می‌رود. چرا که با روند رشد این سیستم عامل و اقبال شرکت‌های مختلف به آن، کسب رتبه اول نیز برای آندروید چندان دور از ذهن نیست. مروری خواهیم داشت بر تاریخچه و روند شکل‌گیری این سسیتم عامل، موفقیت‌ها و چشم‌انداز آتی آن.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق سیستم عامل آندروید

تحقیق درباره سیستم عامل اندروید | پروژه ها www.prozheha.ir/tag/تحقیق-درباره-سیستم-عامل-اندروید‎Cached Similarزمانی که سیستم عامل اندروید برای نخستین بار توسط کنسرسیومی به رهبری گوگل معرفی شد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که در این مدت کوتاه این سیستم عامل ... همه چیز در مورد سیستم عامل آندروید - برسام barsam.ir/archive/همه-چیز-در-مورد-سیستم-عامل-آندروید/‎Cached Similar2 آگوست 2010 ... کمتر از سه سال پیش زمانی که سیستم عامل آندروید برای نخستین بار توسط کنسرسیومی به رهبری گوگل معرفی شد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد ... دانلود مقاله درباره سیستم عامل آندروید رشته کامپیوتر و IT www.dlbartar.com/مقاله-درباره-سیستم-عامل-آندروید/‎Cached Similar9 سپتامبر 2015 ... مقاله ای از رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات درباره سیستم عامل آندروید را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. کمتر از 5 سال پیش زمانی که ... دانلود مقاله پیرامون سیستم عامل آندروید - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-سیستم-عامل-آندروید‎Cached Similar9 دسامبر 2011 ... عنوان مقاله : سیستم عامل آندروید قالب بندی : word قیمت : رایگان شرح مختصر : کمتر از سه سال پیش زمانی که سیستم عامل آندروید برای نخستین بار ... دانلود مقالات فارسی | مقاله درباره سیستم عامل آندروید irdoc.net/1376/مقاله-درباره-سیستم-عامل-آندروید‎Cached Similar10 دسامبر 2011 ... معنای آندروید پیش از ورود به اطلاعات مربوط به آندروید، نخست به نام آن می‌پردازیم. بنابر ترجمه دیکشنری کمبریج، آندروید این گونه تعریف شده است: ... مقاله :: معرفی سیستم عامل اندروید gsm.itpro.ir/articles/27445/معرفی-سیستم-عامل-اندروید‎Cached Similarبا سلام به همه دوستان Itpro در این مقاله قصد دارم که به معرفی تکنیکی سیستم عامل اندروید بپردازم. سیستم عامل اندروید سیستم عاملی است که روز به روز به تعداد. دانلود تحقیق سیستم عامل اندروید و امنیت آن - یونی سلس unisells.ir/prod-318587-دانلود+تحقیق+سیستم+عامل+اندروید+و+امنیت+آن.html‎Cachedاندروید یک پلتفرم موبایل مدرن و هوشمند است که بصورت آزاد انتشار یافته است. البته خبرهایی از اینکه احتمال دارد گوگل به یکباره اندروید را تجاری کند نیز بگوش ... آشنایی با سیستم عامل اندروید - دانلود رایگان ... - دانلود تحقیق pptx.ir/downloads/آشنایی-با-سیستم-عامل-اندروید/‎Cached30 دسامبر 2015 ... آشنایی با سیستم عامل اندروید. žاندروید بر پایه ی سیستم عامل لینوکس است. žآقای اندی رابین و ریچ ماینر سازندگان اندروید هستند. žگوگل عرضه ... اندروید - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اندروید‎Cached Similarاندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android ) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید ... فروش دانلودی مقاله در مورد سیستم عامل آندروید | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file8502.html‎Cached31 جولای 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله در مورد سیستم عامل آندروید وارد شده اید.برای مشاهده ...