پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاوپوینت سیستم ساختمانی ترونکو

فهرست مطالب

1) معرفی سیستم
2) ویژگی های معماری
3) سیستم سازه ای
4) اجزای اصلی سیستم
5) بررسی سازه
6) روش اجرا
7) انطباق با آیین نامه ها و مقررات ساختمانی
8) بررسی سیستم از نظرهزینه و زمان ساخت
9) بررسی سیستم از نظر انرژی و عایق بندی صدا
10) کاربردهای مناسب
11) محدودیت ها

معرفی سیستم

واژه ی ترونکو در زبان اسپانیایی به معنای الوار است.

طرح اصلی سیستم ترونکو برگرفته از همان ساختمان های چوبی سنتی و متداول در آمریکا و کانادا است.در این روش سنتی ساختمان با استفاده از الوارهای چوبی با مقطع دایره ساخته می شود.در کشور آمریکا بیش از دو میلیون واحد مسکونی ساخته شده با این روش وجود دارد.

سیستم ترونکو با الهام از همین مصالح ولی با روشی نوین اقدام به تولید ساختمان نموده است.

در این سیستم عنصر اصلی قطعات لوله از جنس فولاد گالوانیزه می باشد که تقریبا همانند همان الوارهای چوبی خانه های قدیمی با مقطع دایره است.با این تفاوت که این لوله ها بر خلاف الوارها توخالی هستند.قطر این لوله ها در حدود 20 سانتی متر و کمتر از قطر الوارهای چوبی متداول است.این سیستم به دلیل سرعت ساخت بالا راه حل نوین و مناسبی برای ساخت واحد های مسکونی با سرعت بالا است.

ویژگی های معماری

1) میزان انطباق این سیستم با معماری سنتی به طراحی و ذوق طراح بستگی دارد.

2) شکل نهایی ساختمان ساخته شده با این سیستم تفاوتی با بناهای سنتی و متداول ندارد.

3) با استفاده از نماهای متنوع می توان ساختمان را طبق نظر طراح به پایان برد.

4) در طراحی پلان این سیستم از زوایای 90 درجه بهره گرفته می شود.

5) حداکثر دهانه بدون وجود ستون میانی 4 متر است.

6) حداکثر ارتفاع ناخالص 3.6 متر برای هر طبقه است و بر اساس بعضی آیین نامه های داخلی حداکثر تعداد طبقات این سیستم برای ساختمان های آموزشی یک طبقه و برای ساختمان های با اهمیت متوسط دو طبقه اعلام شده است و حداکثر طبقات اجرا شده با این سیستم در سایر کشورها سه طبقه است.

7) امکان اجرای انواع نازک کاری و نما برروی این سیستم وجود دارد.



خرید فایل



لینک منبع :پاوپوینت سیستم ساختمانی ترونکو

دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو TRONCO SYSTEM ... architectfans.com/دانلود-پاورپوینت-سیستم-ساختمانی-ترون/‎Cached12 دسامبر 2014 ... معرفی سیستم : واژه ترونکو در زبان اسپانیایی به معنای الوار است . طرح اصلی سیستم ترونکو برگرفته از همان ساختمان های چوبی و سنتی و متداول در ... پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) nikanlink.com/.../پاورپوینت-سیستم-ساختمانی-ترونکو-(tronco-system)‎Cachedدانلود پاورپوینت در مورد سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) ، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش. مقدمه پاورپوینت: یکی از راه های توسعه ساخت و ساز در ... دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو tahghighnew.tebyan.net/post/164‎Cachedدانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو. این پاورپوینت در 32 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است همراه این ... دانلود پاورپوینت سیستم ترونکو تعداد صفحات پروژه :47 broozcad.ir/دانلود-پاورپوینت-سیستم-ترونکو/‎Cached Similar12 نوامبر 2015 ... دانلود پاورپوینت های معماری،پروژه های معماری،رساله های معماری،دانلود پروژه های ... طرح اصلی سیستم ترونکو برگرفته از همان ساختمان های چوبی سنتی و ... دانلود (پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System)) arminfile.aramblog.ir/post/474‎Cached16 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر ... پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) - پیشرو دانلود pishrodl.site/post.php?id=1449‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم نام محصول دانلودی: پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی ... پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو - آپارات www.aparat.com/v/wb02p/پاورپوینت_سیستم_ساختمانی_ترونکو‎Cached16 جولای 2015 ... پروژه های آماده معماری برای خرید این مدل به سایت زیر (سایت SKP) مراجعه کنید و عبارت پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو را در این سایت جستجو ... پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) - صفحه اصلی nikandown.nedablog.ir/post/1321‎Cached10 ا کتبر 2016 ... دانلود پاورپوینت در مورد سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System). برچسب ها: پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو (Tronco System) ,. پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو www.dalfak.com/w/jcwfz/پاورپوینت-سیستم-ساختمانی-ترونکو‎Cachedبرای خرید این مدل به سایت زیر (سایت SKP) مراجعه کنید و عبارت پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو را در این سایت جستجو نمایید.......http://cad.sellfile.ir. دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو - آتلیه احجام atelieahjam.4kia.ir/.../دانلود-پاورپوینت-سیستم-ساختمانی-ترونکو/‎Cachedدانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو این پاورپوینت در 32 اسلاید می باشد. خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است. همراه این ...