پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان

JITیک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه 1970دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. به همین دلیل تائیچی اونواغلب پدرنظام بهنگام نامیده می شود.کارخانجات تویوتا اولین محلی بودندکه نظام بهنگام درآن مطرح گردید. این نظام دربحران نفتی سال1973 مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس ازآن توسط بسیاری سازمانهای دیگر انتخاب گردید.

JITدرآغازبه عنوان روشی برای کاهش سطوح موجودی انبارهای ژاپنی مطرح بود.امروزه JITبه یک فلسفه مدیریتی شامل مجموعه ای ازعلوم ودراختیارگرفتن یک سری جامع ازاصول وتکنیکهای تولید گسترش یافته است. تولید بهنگام درصورتیکه به شکل مناسب دریک سازمان به کارگرفته شود ظرفیت تقویت مزیت رقابتی سازمان رادربازار به شکل اساسی باکاهش اتلافها وبهبودکیفیت محصول وبهره وری تولید دارا خواهدبود.

فهرست مطالب

فصل اول:معرفی JIT ------------------------------------------------ 5

تاریخچه وتکامل تولید بهنگام -------------------------------------------- 6

تعریف نظام بهنگام ------------------------------------------------------ 9

نظام بهنگام دریک نگاه ------------------------------------------------- 10

مبانی تولید بهنگام ------------------------------------------------------- 14

اجزای تولید بهنگام ------------------------------------------------------15

اهداف تولید بهنگام -------------------------------------------------------- 18

مزایاومحدودیتهای JIT --------------------------------------------------- 20

منطق اجرایJIT ---------------------------------------------------------23

پیش نیازهای یک برنامه JIT --------------------------------------------26

برنامه ریزی نظام تولید بهنگام ------------------------------------------- 27

فصل دوم:اجرای برنامه JIT ----------------------------------------- 36

مقدمه -------------------------------------------------------------------- 37

1- ایجاد یک استراتژی اجرایی ------------------------------------------ 38

2- یک برنامه عملیاتی برای اجرا --------------------------------------- 40

1-2-وقتی فعالیتهای اجرایJITتکمیل می شود------------------------- 42

2-2-چگونه فعالیتهای اجرایی JITانجام می شود ---------------------- 43

3- سیستمهای جمع آوری وسنجش داده ها ------------------------------- 43

4- پروژه های آزمایشی(راهنما) ---------------------------------------- 47

5- بحث درمورد مقاومت کارکنان واتحادیه ها ---------------------------- 48

1-5- مقاومت کارکنان ----------------------------------------------- 49

2-5- اتحادیه ها ---------------------------------------------------- 50

6- فرایند اجرای JIT ---------------------------------------------------- 52

فصل سوم:کنترل JIT ------------------------------------------------- 54

کنترل تولیددرنظام بهنگام ------------------------------------------------- 55

سیستم کانبان -------------------------------------------------------------- 56

وظایف کانبان ------------------------------------------------------------- 56

تولید یکنواخت ------------------------------------------------------------ 57

کاهش زمان عملیات وزمان چرخه ----------------------------------------- 60

اجرای سیستم کانبان ------------------------------------------------------- 61

وظایف کانبان -------------------------------------------------------------- 63

انواع جریان مواد ---------------------------------------------------------- 64

گردش کانبان -------------------------------------------------------------- 67

وسعت عمل کانبان -------------------------------------------------------- 69

فصل چهارم :ابداع کننده JIT / شرکت تویوتا ------------------------ 71

شرکت تویوتا ------------------------------------------------------------- 72

مقدمه --------------------------------------------------------------------- 73

تاریخچه ------------------------------------------------------------------ 73

سیستم تولیدتویوتا(TPS) ------------------------------------------------- 74

تولیدبهنگام(JIT) --------------------------------------------------------- 76

کانبان --------------------------------------------------------------------- 76

JIDOKA --------------------------------------------------------------- 77

فلسفه وچشم اندازتویوتا ---------------------------------------------------- 77

فرهنگ سازمانی وارزشها ------------------------------------------------- 78

آینده ----------------------------------------------------------------------- 78

تشریح مفاهیم -------------------------------------------------------------- 80

واژه نامه انگلیسی- فارسی ------------------------------------------------- 83

فهرست منابع --------------------------------------------------------------85

« فهرست جداول »

عنوان صفحه

سازماندهی برنامه ریزی بهنگام ----------------------------------------------- 13

« فهرست نمودارها واشکال »

نظام تولید بهنگام ------------------------------------------------------------- 20

برنامه ریزی نظام بهنگام ----------------------------------------------------- 20

سیستم حلقه بسته ------------------------------------------------------------- 61

سیستم رانش به جلو ---------------------------------------------------------- 65

سیستم کششی ازجلو ---------------------------------------------------------- 67

گردش کانبان درداخل وخارج کارخانه ---------------------------------------- 70



خرید فایل



لینک منبع :رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان

رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-51423-aa.aspx‎Cachedتولید بهنگام jit فروش مشتریان. ... رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان ... ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان - مقاله ،پایان نامه www.kmnoor.ir/رویکرد-jit-و-تاثیر-آن-بر-فروش-و-مشتریان.html‎Cachedقیمت فایل فقط ۱۲,۰۰۰ تومان. خرید رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان. JITیک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه ۱۹۷۰دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن ... کاملترین فایل رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=4555‎Cached1 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان ... دانلود فایل ( رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان) graficshamsine.meeblog.ir/post/1585‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{رویکرد JIT و تاثیر آن ... کاملترین فایل رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان : کوهساران ... kuhsaranpl.najiblog.com/post/1941‎Cachedما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان وارد شده اید. کاملترین فایل رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان tubasct.blogroom.ir/post/1681‎Cached2 ساعت قبل ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم محقق گرامی،شما با جستجوی رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان وارد این صفحه شده اید محصول ... کاملترین فایل رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان — نگین وب neginwb.site/?p=1060‎Cached21 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران ... دانلود فایل ( رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان) 7y0n1.nikansefile.ir/‎Cachedدانلود فایل ( رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان) برترین پکیج رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان – دانلود فایل ramtindlw.ir/article21060.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان || روی دکمه ادامه ... کاملترین فایل رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=11038‎Cached14 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه رویکرد JIT و تاثیر آن بر فروش و مشتریان ...