پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

طراحی سایت با flash و frent page

شرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash به هیچ وجه اغراق نکرده است: «استانداری حرفه ای برای تولید موثر ترین محصولات وب». برای اطمینان از صحت این شعار کافی است از برخی از سایت هایی که توسط Flash تولید شده اند، دیدن کنید. Flash این قابلیت را ارزانی شما می کند که با استفاده از تصاویر گرافیکی، انیمشین، صوت و تعامل، بتوانید مخاطب سایتهای خود را تحریک کرده، سرگرم نموده و حتی در صورت لزوم او را آموزش دهید.
آمار دقیق شرکت ماکرومدیا نشان می دهد که بیش از صدها میلیون نفر از کاربران وب در سراسر جهان، نرم افزار رایگان Flash Player را (که برای مشاهده متحرک مورد نیاز می باشد). در کامپیوترهای خود نصب کرده اند. همین موضوع بیانگر مخاطبین بسیار زیاد این نرم افزار و میزان موفقیت شگفت آور آن می باشد. نرم افزار Flash یکی از معروفترین محصولات شرکت نرم افزاری ماکرومدیا می باشد که مهمترین کارکرد آن تولید نمایش های متحرک قابل ارائه در وب می باشد.
با کمک امکانات موجود در این نرم افزار می توانید از ساده ترین نمایش ها گرفته تا پیش رفته ترین و جذاب ترین آن ها را با حداقل زحمت تولید کنید. از یک دیدگاه، کاربران Flash را به دو دسته کاربران هنرمند و کاربران برنامه نویس تقسیم می کنند. هر چند در طول مطالعه ی این کتاب خواهید دید که این نوع دسته بندی از جهاتی خدشه پذیر می باشد، اما به هر حال بر طبق آن، کاربرانی را که فقط از امکانات داخلی Flash برای تولید نمایش های خود استفاده کرده و بیشتر ماهیت طراح دارند تا برنامه نویس، کاربران هنرمند می نامند.
اما کاربرانی که علاوه بر امکانات معمول Flash، در به کار گیری زبان برنامه نویسی Action Script ( زبان برنامه نویسی داخل Flash) نیز تبحر داشته و از آن در جهت نیل به اهداف خود در Flash بهره می گیرند، کاربران برنامه نویس نامیده می شوند. در کتاب حاضر ضمن اینکه کلیه ابزارها و امکانات داخلی Flash را خواهید آموخت، با زبان برنامه نویسی Action Script و نحوه استفاده از آن در جهت نیل به اهداف خود نیز آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

فصل اول : ایجادعناصر گرافیکی اولیه موردنیازجهت تولید انیمیشن 3

فصل دوم : اعمال تکنیکهای پیشرفته ترسیم درFlash 28

فصل سوم : استفاده ازکتابخانه برای تولید اجزای موردنظر 41

فصل چهارم : متحرک سازی درFlash 79

فصل پنجم : طراحی صفحات وب با Frontpage2000 153

فصل ششم : تقسیم صفحه به قاب های مجزا 182

فصل هفتم : استفاده ازگرافیک 191

فصل هشتم : متحرک سازی یک صفحه وب 205

فصل نهم : انتشارونگهدا ری ازوب 214

فصل دهم : وب تان رابه روزنگه دارید 222

منابع ومأخذ



خرید فایل



لینک منبع :طراحی سایت با flash و frent page

Images for طراحی سایت با flash و front page طراحی سایت با Flash و FrontPage - فایلود fiload.ir/product/20136/طراحی-سایت-با-flash-و-frontpage/483‎Cachedطراحی سایت با Flash و FrontPage. پایان نامه و پروژه رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار، مقدمه: شرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار ... پایان نامه طراحی سایت با flash و frontpage thesisdoc.ir/دانلود/.../پایان-نامه-طراحی-سایت-با-flash-و-frontpage‎Cachedپایان نامه طراحی سایت با flash و frontpage بهمن 84 مقدمه شرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash به هیچ وجه اغراق نکرده است: ... پروژه طراحی سایت با Flash و frontpage bankmaghale.ir/مقاله-طراحی-سایت-با-flash-و-frontpage/‎Cachedپروژه طراحی سایت با Flash و frontpage مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۸۴ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود ... پایان نامه طراحی سایت با flash و front page iranikala.etl24.com/product-361065-tarahi-sait.aspx‎Cachedپایان نامه طراحی سایت با flash و front page دسته: پروژه بازدید: 1 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 297 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 286. پایان نامه طراحی سایت با ... فروش دانلودی پایان نامه طراحی سایت با flash و front page | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file1231.html‎Cached6 جولای 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه طراحی سایت با flash و front page وارد این صفحه شده اید ... پایان نامه طراحی سایت با flash و front page | داک کده - جایی برای به ... dockade.com/1900/پایان-نامه-طراحی-سایت-با-flash-و-front-page/‎Cachedپایان نامه طراحی سایت با flash و front page. شرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash به هیچ وجه اغراق نکرده است: «استانداری حرفه ... پایان نامه طراحی سایت با flash و front page - پروژه و مقاله و تحقیق آماده magaleh.payfile.org/product-12749-پایان-نامه-طراحی-سایت-با-flash-و--front-page.aspx‎Cachedپایان نامه طراحی سایت با flash و front page دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 259 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 239. پایان نامه طراحی ... دانلود پایان نامه طراحی سایت با flash و front page - خرید آنلاین و دریافت tmaghalec.ir/?p=3847‎Cached25 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:پایان نامه طراحی سایت با flash و front page یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. پایان نامه طراحی سایت با flash و front page - لباس مجلسی کوتاه برای ... ptrt.30to.net/پایان-نامه-طراحی-سایت-با-flash-و-front-page/‎Cachedگرامیان پژوهشگر و یاران همراه , شما وارد پیشخوان پایان نامه طراحی سایت با flash و front page شده اید , برای ملاحظه کامل فایل پایان نامه طراحی سایت با flash و front page ...