پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور

پژوهش عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور

مقدمه

ایران امروز گرچه در مسیر رشدو شکوفایی گام برمیدارد اما باید توجه داشت که شکوفایی هر کشور و ملتی در گرو تلاش جوانان و نوجوانان و در اصل باورهای اعتقادی آنهاست . پس آنچه را که باید از ریشه محکم ساخت ،اساس و اصول باورهای جوانان است .
آنچه که به وضوح رخ می نماید این است که عقاید مذهبی هر فرد بر افکار او وافکارش بر گفتار وی و گفتارش بر افکار وی تاثیر میگذارد و در نتیجه کردار وی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت آنچنان که امروز می بینیم جهان غرب از طریق رسانه های عمومی چون اینترنت ،ماهواره و ... دقیقا عقاید و باورهای مذهبی جوانان کشور را هدف قرار داده .چرا که گویا آنان سریع تر متوجه شده اند که برای نابودی هر ملت باید از ریشه جوانانش را خشکاند .حال به این موضوع می پردازیم که چگونه جهان غرب می تواند ما را از طریق تضعیف هویت مذهبی مان از پیشرفت علمی بازدارد ،چه عواملی و شرایطی تسریع کننده ی این هجوم و حشیانه و واضح اند؟و مهم تر آنکه چگونه و از چه طریق میتوان جوانان را از آماج حملات بی رحمانه و سیاستمدارانه ی جهان غرب حفظ کرد. تحقیق و دراصل پاسخ ما به پرسش ریاست جمهوری ،مبتنی بر علائق نوجوانان و جوانان امروز و گرایشات دینی و مذهبی ،همچنین عوامل دور کننده ی آنها از پیشرفت و حتی علاقه مندی به این جهت است . در اصل در مسیر پاسخ به این سوال و در مسیر رسیدن به کلیدهایی برای بازگشایی این درهای بسته ما با پرسش و پاسخ های متعددی از جوانان اطلاعاتی بدست آورده و با مطالعه ی آثاری چند از استادان مذهبی ،علمی و تاریخی چون استاد اصغر طاهر زاده ،استاد شهید مرتضی مطهری ،دکتر علی شریعتی و با بهره گیری از تفسیر المیزان به اهتمام استاد بزرگ علامه طباطبائی و سایر منابعی که در پایان تحقیق ذکر شده اند توانسته ایم پاسخی مناسب و مطابق با نظر بسیاری از جوانان هم وطنمان را در چندین صفحه گرد آوری کنم.امید است با بررسی این پرسش و تحلیل راه کارهای ارائه شده اسلامی حقیقی و ایرانی جاوید را نظاره گر باشیم.

فهرست مطالب:

مقدمه

نقش مذهب درپیشرفت

تشریح راه حل :

عوامل رشد و بالندگی ازنگاه نهج البلاغه و قرآن

موانع رشد و بالندگی از نظر قرآن

فرهنگ، اساس توسعه

توسعه از دیدگاه امام خمینی(ره)

جامعیت مفهوم توسعه

رشد اقتصادی وموانع آن

نگاهی به آینده

خودباوری عامل پیشرفت یک جامعه

نقش علم و ایمان در پیشرفت فرد و جامعه

توسعه اجتماعی و چالش‌های پیش رو

استقلال توسعه اجتماعی از توسعه اقتصادی

عوامل و موانع پیشرفت از نظر رییس جمهور محترم جناب آقای احمدی نژاد

توسعه ایرانی

جایگاه مدیریت در جامعه اسلامی

انواع آسیب های مدیریتی در کشور

توسعه پایدار و کارآفرینی در دولت

سرمایه اجتماعی

توسعه انسانی

نقش دولت

الگوی توسعه از طریق کارآفرینی

کارآفرینی در دولت

کارآفرینی و نقش دولت در اقتصاد

اقدام‌های انجام شده در سال دوم برنامه سوم توسعه

نتیجه‌گیری

پی نوشت ها :

منابع:



خرید فایل



لینک منبع :دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور

دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/product-52266-tahghigh.aspx‎Cachedپژوهش عوامل و موانع پیشرفت و تعالی ایران تحقیق عوامل و موانع پیشرفت کشور دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت کشور دانلود مقاله عوامل و موانع پیشرفت کشور ... دانلود-تحقیق-عوامل-و-موانع-پیشرفت-و-تعالی-کشور - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/tag-دانلود-تحقیق-عوامل-و-موانع-پیشرفت-و-تعالی-کشور.aspx‎Cachedکتاب ، مقاله و جزوه · کسب و کار · کتاب تخیلی · کتاب ... بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-تحقیق-عوامل-و-موانع-پیشرفت-و-تعالی-کشور' هستند. دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور 9sytfq.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل ... دانلود (دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور) shameparvan.ruzfa.ir/post/2247‎Cachedبه صفحه ی دانلود _دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور ببرید تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور - دنلود مقاله و پروژه و ... bankmaghale.ir/تحقیق-عوامل-و-موانع-پیشرفت-و-تعالی-کشور/‎Cached Similarتحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۸۳ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود ... تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور - تحقیق و پروژه و پایان ... bankmaghaleh.ir/تحقیق-عوامل-و-موانع-پیشرفت-و-تعالی-کشور/‎Cachedعنوان : تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور. تعداد صفحات :۸۳. نوع فایل : ورد و قابل ویرایش. چکیده. عوامل رشد و بالندگی انسان عناصر و عواملی را که برای رشد ... خرید و دانلود دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور kavirdlc.ir/خرید-و-دانلود-دانلود-تحقیق-عوامل-و-موان/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور ... دانلود فایل ( دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور ... harirdlc.ir/article/9843‎Cached14 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید اینک شما با جستجوی ((دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور)) وارد ... عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی mihandocs.com/26-عوامل-و-موانع-پیشرفت-و-تعالی-کشور.html‎Cachedفهرست. عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور. نقش مذهب درپیشرفت. تشریح راه حل : عوامل رشد و بالندگی ازنگاه نهج البلاغه و قرآن. موانع رشد و بالندگی از نظر قرآن. دانلود فایل ( دانلود تحقیق عوامل و موانع پیشرفت و تعالی کشور) - تی ... tmaghalec.ir/?p=10552‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت ...