پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی

پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی

سیستم کنترل موتور الکترونیکی شامل دستگاههای دریافت کننده ایست که به طور مداوم موقعیت های کاری موتور را ارزیابی می کنند، یک واحد کنترل الکترونیکی(Ecu) {است} که جداول داده ها و محاسبات کاربردی در ورودی دریافت کننده ( حسگرSensor) را ارزیابی می کند و خروجی را برای دستگاههای راه انداز معین می کند.

این دستگاههای راه انداز توسط Ecu فرمان می گیرند تا در پاسخ به ورودی حسگر، عملی را انجام دهند.

هدف استفاده از یک سیستم کنترل موتور الکترونیکی این است که موارد زیر تامین شود: دقت مورد نیاز و سازگاری به منظور کمتر کردن آلودگی خروجی و کم کردن مصرف سوخت، بهینه کردن قابلیت حرکت برای همه موقعیت های کاری، کم کردن آلودگی تبخیری، و تشخیص دادن سیستم وقتی که بد عمل می کند.

برای اینکه در سیستم کنترل، این اهداف را شاهد باشیم، یک مدت زمان توسعه شایان توجهی برای هر موتور وکارایی وسیله نقلیه مورد نیاز است. مقدار قابل توجهی از توسعه برای یک موتور نصب شده روی دینامومتر، تحت موقعیت های کنترل شده، مصرف شود.

عنوان صفحه

1-فصل اول : کنترل موتور .............................................................................. 1

1-1-اهداف سیستم های کنترل ........................................................................ 1

2-1-موتورهای احتراق جرقه ای ...................................................................... 3

3-1-موتورهای احتراق تراکمی ....................................................................... 9

2-فصل دوم ............................................................................................... 90

1-2-مقدمه ................................................................................................ 90

2-2-مبانی ترمزگیری خودروها ..................................................................... 90

3-2-سیستم های ضدقفل ............................................................................. 105

4-2-سیستم های آینده ترمزگیری خودروها ................................................... 118




خرید فایل



لینک منبع :پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی

دانلود پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی ... dlkadest.ir/dlarticle4560.html‎Cached2 روز پیش ... به صفحه دانلود فایل(پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی )خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ... دانلود فایل ( پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای ... kmyabdlcnt.ir/post.php?id=39154‎Cached2 نوامبر 2016 ... دانلود فایل ( پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی) دانلود پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی ... www.sarvoptdl.ir/file5875.html‎Cached22 جولای 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای ... پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی - فایل prozhe20.cero.ir/product-322026-پروژه-استفاده-از-کنترلهای-دیجیتالی-در-سیستمهای-الک.aspx‎Cachedتحقیق استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی کنترل موتور اهداف سیستم های کنترل موتورهای احتراق تراکمی سیستم های آینده ترمزگیری خودروها ... پروژه-استفاده-از-کنترلهای-دیجیتالی-در-سیستمهای-الکتریکی idownload.cero.ir/tag-پروژه-استفاده-از-کنترلهای-دیجیتالی-در-سیستمهای-الکتریکی.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'پروژه-استفاده-از-کنترلهای-دیجیتالی-در-سیستمهای- الکتریکی' هستند. پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی. پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی | شبکه ... articlenetwork.ir/p=37008‎Cached3 ا کتبر 2016 ... دسته: برق ،الکترونیک و مخابرات فرمت فایل: word حجم فایل: 1444 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 125 پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در ... دانلود فایل ( پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای ... mobintrhe.meeblog.ir/post/149‎Cached6 نوامبر 2016 ... دانلود فایل ( پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی). امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دانلود فایل ( پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای ... harirdlc.ir/article/20233‎Cached21 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی maghalenab.rozblog.com/.../-پروژه-استفاده-از-کنترلهای-دیجیتالی-در-سیستمهای-الکتریکی-.html‎Cachedپروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی دسته: مکانیک بازدید: 6 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1444 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 125 ... پروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی - قیمت ... https://selzir.com/.../11147725-پروژه-استفاده-از-کنترلهای-دیجیتالی-در-سیستمهای-الکتریکی‎Cachedپروژه استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سِرو,cero.ir.