پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند

پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند


این ویلا برنده جوایز متعدد سال ۲۰۱۳ از جمله برنده ویلای برتر سال از سوی وبسایت معتبر Architizer هم از دیدگاه بیش از ۲۰۰ داور معمار و هم از نظر رای گیری عمومی شده است.

اجازه ساخت یک خانه در این زمین تنها با رعایت یک شرط محقق شد که این زمین به وضعیت زراعتی سابقش بازگردد. این ملک ۲۵ هکتاری جزیی از یک برنامه بزرگ از سوی دولت است که قصد دارد اکولوژی منطقه ای این ناحیه را بدان متصل کند.

مالک فعلی هنگامی که این زمین در سال ۲۰۰۶ یک کشتزار بود خریداری نمود. این ناحیه یک زیست بوم طبیعی برای گیاهان و حیوانات است و جاذبه توریستی اصلی در منطقه میباشد و به روی عموم باز است. اجازه ساخت یک خانه در این زمین تنها با رعایت یک شرط محقق شد که این زمین به وضعیت زراعتی سابقش بازگردد.

۷۱ هزار درخت ۶ ساله که در سال ۲۰۰۶ در زمین کاشته شدند باعث خواهد شد ویلا در آینده در میان جنگلی از درختان واقع شود. یک حوض وسیع مستطیل شکل در جوار خانه با برداشت ۷۰هزار متر مکعب خاک ایجاد شده است.

پیش نمایش فایل



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند

پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند - دانلود پروژه و تحقیق - فایل ... proje20.filenab.com/product-53000-vilaye-holand.aspx‎Cachedپاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند تجزیه تحلیل ویلایی در هلند ویلایی در هلند پاورپوینت آپارتمان نمونه مشابهی از خانه های مسکونی نمونه مشابه نمونه مشابه ... پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند ofmasfile.aramblog.ir/.../پاورپوینت+تجزیه+تحلیل+ویلایی+در+هلند‎Cachedدانلود پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند(نمونه مشابه مسکونی). به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند(نمونه مشابه مسکونی) ... پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند - دانلود فایل downloadf.aramblog.ir/.../پاورپوینت+تجزیه+تحلیل+ویلایی+در+هلند‎Cachedدانلود پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند(نمونه مشابه مسکونی). به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند(نمونه مشابه مسکونی) ... پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند - ایستگاه mastanehinline.nafisfile.com/.../پاورپوینت-تجزیه-تحلیل-ویلایی-در-هلند/‎Cachedنمونه مشابهی از خانه های مسکونی نقد و بررسی ویلایی در هلند. پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند shokolati95.rozblog.com/.../-پاورپوینت-تجزیه-تحلیل-ویلایی-در-هلند.html‎Cachedپاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند 1 . پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند - بانک فایل… خرید اینترنتی آسان از فروشگاه اینترنتی delam24 pdelam24e.alalestore.ir/ irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/16084. 9 آگوست 2016 ... پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند این ویلا برنده جوایز متعدد سال ۲۰۱۳ از جمله برنده ویلای برتر سال ... دانلود پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند(نمونه مشابه مسکونی) | مقالات ... totalpapers.ir/articles/5982‎Cached12 دسامبر 2015 ... نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند در 15 اسلاید زیبا و ... نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلای فردوس در 13 ... پاورپوینت-تجزیه-تحلیل-ویلایی-در-هلند prozhe1.sidonline.ir/tag-پاورپوینت-تجزیه-تحلیل-ویلایی-در-هلند.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'پاورپوینت-تجزیه-تحلیل-ویلایی-در-هلند' هستند ... نمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند در 15 اسلاید زیبا و قابل ... پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند(نمونه مشابه مسکونی) - رزفا filet.rozfa.xyz/post523943.html‎Cachedنمونه مشابه مسکونی ، پاورپوینت بررسی ویلایی در هلند در 15 اسلاید زیبا و قابل ... دانلود پاورپوینت بررسی ویلایی در هلندپاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در ... پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند - دانلود فایل|پروژه،تحقیق ... dlll.stu1.ir/2016/08/پاورپوینت-تجزیه-تحلیل-ویلایی-در-هلند/‎Cached9 آگوست 2016 ... پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلایی در هلند. این ویلا برنده جوایز متعدد سال ۲۰۱۳ از جمله برنده ویلای برتر سال از سوی وبسایت معتبر Architizer هم از ...