پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس)

پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس)

نام مجتمع: چناران پارک رزیدنس

مکان: منطقه الهیه تهران

متراژ: آپارتمان ها از ۲۶۰ تا ۵۵۰ مربع در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع

مهندسین معمار: فرزاد دلیری و امید غلامپور


مجتمع چناران پارک رزیدنس در زمینی با موقعیتی استثنائی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع در بهترین نقطه الهیه با تنوع متراژ آپارتمان ها از دویست و شصت الی پانصد و پنجاه متر مربع می باشد که فضائی بیش از پنج هزار متر مربع محوطه فضای سبز در اطراف برج شامل محیط های جذاب، آب نما و آبشار های زیبا، و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری را دارا است.

در این ساختمان بالا ترین استاندارد زندگی را برای یک منزل شیک و جادار طراحی شده و در عین حال به کوچکترین جزئیات توجه خاص شده است. یک ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه شما را به یک فضای گرم و کلاسیک داخلی دعوت می کند.

پیش نمایش فایل:

پیش نمایش فایل



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس)

Images for پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران ... filenab.com/product-53125-chenaran.aspx‎Cachedپاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس). مجتمع چناران پارک یکی از مجلل‌ترین برج‌های تهران است که به ادعای سازندگانش که ... پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران ... 21n09.nikansefile.ir/‎Cachedپاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) کاملترین فایل پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه ... www.mabnarticle.ir/.../کاملترین-فایل-پاورپوینت-یکی-از-رویایی/‎Cached2 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) وارد این صفحه شده اید محصول ... پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران ... goodfiles-rzb.feixiansi.com/page-31413.html‎Cachedبه صفحه دانلود پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) خوش آمدید . برای مشاهده توضیحات کامل و دانلود این فایل با شناسه ... برترین فایل پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه ... harirdlc.ir/article/4973‎Cached11 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل ... دانلود فایل ( پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه ... harirdlc.ir/article/28231‎Cached27 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) فروش فایل پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه ... www.novinmgali.ir/?p=6753‎Cached11 نوامبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران ... ofamsdownload.rzb.atesbr.ir/post594186.html‎Cachedدر این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع ... دانلود پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران ... 1bxosy.yavarnfilec.ir/‎Cachedدانلود پاورپوینت یکی از رویایی ترین برج ها در خیابان الهیه تهران (چناران پارک رزیدنس) - خرید آنلاین و دریافت.