پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی


فهرست:

استاندارد‌های طراحی
_برنامه فیزیکی
_سرانه‌ها و استانداردهای طراحی
_ابعاد و اندازه‌ها
_ابعاد و اندازه‌های مبلمان
_چیدمان فضاه‌ها
_بررسی همجواری فضاها با یکدیگر
_سازگاری فضاها باعوامل‌تأثیرگذار در هر یک از فضاها
_موقعیت قرار گیری فضاها از نظر ارزش و اهمیت
_نمودار حبابی از روابط کارکردی
_تجزیه و تحلیل فعالیت‌ها

برنامه فیزیکی:
هر پروژه معماری برای تأمین اهداف مشخص و انجام فعالیت‌های معینی طراحی می‌شود.
فضاهای مورد نیاز هر پروژه بر اساس نوع فعالیت‌ها و دسته بندی آنها مشخص می گردد.ابعاد و مشخصات فضاها با توجه به نوع و حجم فعالیت‌ها و مبلمان و لوازم مورد استفاده و استاندارهای موجود معین می شود فهرست فضاهای مورد نیاز هر پروژه به همراه تعداد و مساحت و ویژگی‌های اصلی هر فضا بعنوان برنامه فیزیکی در شماره ملاحضه می شود.
عنوان فضا تعداد مساحت مساحت کل ملاحضات
۱- اتاق نشیمن و پذیرایی ۳۵ در صورت امکان، بهتر است حوزه پی مهمان جدا از نشیمن طراحی شود و با توجه به اهمیت‌‌آن در موقعیت مناسبی مکانیابی شود
۲- آشپزخانه ۱۵ دسترسی راحت به نشیمن و پذیرایی و ورودی- بدنه‌های مناسب برای کابینت

استاندارد‌های پروژه
توضیح: طبق استاندارهای فوق برای یک خانوار ۴ نفره حدود ۱۵۰ متر زیربنا احتیاج است.
□ ۵-۲- استانداردهای طراحی مسکونی
۱٫ احداث واحد های تک فامیلی (یک واحد مسکونی) و چند فامیلی (چند واحد مسکونی) به شرطی که حداقل ساخت قطعات به ترتیب ۱۲۰ تا ۱۵۰ متر مربع و ۵۰۰ متر مربع باشد، مجاز باشد.
۲٫ رعایت حداقل مساحت قطعه به ۵۰۰ متر مربع مشروط به احداث حداقل ۴ واحد مسکونی است.
۳٫ حداکثر سطح زیر بنا در طبقه همکف (سطح زیر بنای اینگونه بناها نباید از ۶۵% سطح کل زمین در طبقه همکف تجاوز نماید.)
۴٫ حداکثر زیر بنا در طبقات – سطح زیر بنا اینگونه بناها نباید در کلیه طبقات به جزءطبقه ی همکف از ۸۰% سطح کل زمین تجاوز نماید.

پیش نمایشی از فایل:



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی - مان فایل maanfile.blogsky.com/.../پاورپوینت-ضوابط-و-استاندارد-کامل-فضاهای-مسکونی‎Cached21 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی در 56 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. پاورپوینت اطلاعات کامل برای طراحی فضاهای ... کاملترین فایل دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای ... pichakwi.madblog.ir/post/35‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی) خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{دانلود ... برترین فایل پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی 8t1r2g.kiadanlodce.ir/‎Cachedبرترین فایل پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی. پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی( بخش اول ) aryan.filenab.com/product-67153-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی( بخش اول) ۳7 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای ... پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی( بخش اول ) - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-ضوابط-و-استاندارد-کامل-فضاه-4/‎Cachedفضاهای مورد نیاز هر پروژه بر اساس نوع فعالیت‌ها و دسته بندی آنها مشخص می گردد.در این پاورپوینت به ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی میپردازیم به دلیل ... فروش دانلودی دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی 3lvhe6.nikansefile.ir/‎Cachedفروش دانلودی دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی. پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی - دانلود مقاله و پروژه maghalenab.rozblog.com/.../-پاورپوینت-ضوابط-و-استاندارد-کامل-فضاهای-مسکونی-.html‎Cachedپاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 604 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 56 پاورپوینت اطلاعات… ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی | میهن بنا mihanbana.com/ضوابط-و-استاندارد-کامل-فضاهای-مسکونی/‎Cached Similar_استاندارد‌های طراحی _برنامه فیزیکی _سرانه‌ها و استانداردهای طراحی _ابعاد و اندازه‌ها _ابعاد و اندازه‌های مبلمان _چیدمان فضاه‌ها _بررسی همجواری فضاها با یکدیگر _سازگاری ... دانلود (دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی) tubasct.aslblog.ir/post/150‎Cached5 روز پیش ... محقق گرامی،شما با جستجوی دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(دانلود پاورپوینت ... پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی - دانلود فایل filedown1.pishroblog.ir/Post/3‎Cached19 آگوست 2016 ... به صفحه دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی خوش آمدید . برای مشاهده توضیحات کامل و دانلود این فایل با شناسه 340230 روی ...