دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نهم این کتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
خرید فایللینک منبع :
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول ...
powerpoint.filenab.com/product-53220-ijade-mahsolate-jadid-va-strategyhaye-charkheye-om.aspxCachedکتاب اصول بازاریابی فییلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده
استراتژی ایجاد ... چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه
فروزنده).
خرید آنلاین دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر ...
www.novinmgali.ir/?p=6657Cachedشما به صفحه اختصاصی دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر
محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) وارد شده اید.
دانلود فایل ( دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه ...
www.sarvoptdl.ir/file10784.htmlCachedفهرست ، چکیده و لینک دانلود((دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای
چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده))) را در ادامه ...
دریافت فایل پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر ...
nimarticled.ir/article127.htmCached26 نوامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل
نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب ppt و در ...
دانلود فایل ( دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه ...
dlkadest.ir/dlarticle9697.htmlCached9 دسامبر 2016 ... دانلود فایل ( دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (
فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)). سلام.
[PDF] PDF—پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول ...
amparticle.tk/.../8768-پاورپوینت-ایجاد-محصول-جدید-و-استراتژی.pdfCachedداﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع اﯾﺠﺎد ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﯾﺪ و اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﭼﺮﺧﻪ ﻋﻤﺮ ﻣﺤﺼﻮل (ﻓﺼﻞ ﻧﻬﻢ ﮐﺘﺎب اﺻﻮل.
ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺎﺗﻠﺮ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻓﺮوزﻧﺪه)، در ﻗﺎﻟﺐ ppt و در 26 اﺳﻼﯾﺪ، ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ، ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻘﺪﻣﻪ، اﺳﺘﺮاﺗﮋی اﯾﺠﺎد.
برترین پکیج پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر ...
www.newfilestant.ir/paper1573.htmlCached25 سپتامبر 2016 ... برترین پکیج پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل
نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) – دانلود فایل.
دانلود (پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول ...
48t9p2.abtindls.ir/Cachedدانلود (پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب
اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده))
دانلود (دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر ...
www.risearticle.ir/download/7458Cached28 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر
محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده))) ...
خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
gprojectsppt.ir/nikan3011.htmlCached4 نوامبر 2016 ... فروش دانلودی پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول ...
خرید و دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب ... ایجاد
محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول ...