پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی

پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی


مقدمه :

آرد پفک، یکی از اجزای مهم در تهیه ی انواع پفک ها است. ماده ی پودر مانندی است که از دانه ی غلات یا سایر مواد نشاسته ای بدست می آید. معمولاً آرد پفک را از آسیاب نمودن دانه ی گندم تهیه می کنند؛ اما از دانه ی ذرت، گندم سیاه یا (چاودار)، جو، نخود و برنج هم آرد پفک تهیه می شود.

اساس آرد پفک را نشاسته تشکیل می دهد که خود، یکی از پیچیده ترین انواع هیدرات کربن می باشد. معمولاً وقتی سخن از آرد پفک به میان می آید، منظور آرد پفک گندم است، چون این نوع آرد پفک بخش عمده ی آرد پفک لازم برای تهیه ی نان و پاستا را شامل می شود. دلیل استفاده وسیع از آرد پفک گندم خواص آن می باشد. وقتی این آرد پفک را با آب مخلوط می کنیم، نوعی پروتئین پیچیده به نام گلوتن ایجاد می شود. وجود گلوتن به خمیر خاصیت ارتجاعی می دهد و می توان آن را به هر شکلی در آورد. همین خاصیت گلوتن، سبب می شود که گازهای حاصله درون خمیر باقی بمانند و وجود این گازهاست که سبب تردی و حالت اسفنجی محصول نهایی می گردد. این خاصیت آرد پفک گندم در تهیه ی انواع نان و کیک بسیار حائز اهمیت می باشد.



1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید پفک نمکی





محل اجزا :

شهر صنعتی



1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام


نام خانوادگی


مدرک تحصیلی


تلفن














1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت در دولت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید آرد پفک می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به تولید های کارگاهی صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.



1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات وآرد پفکاتی که ارز زیادی را از کشور خارج می کرد ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .



1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 25 نفر میباشد .



تاریخچه و سابقه مختصر طرح :
پیشینه

در گذشته با ساییدن دو تکه سنگ گندم را آسیاب می‌کردند. با گذشت زمان دیگر از جانوران برای چرخاندن سنگ آسیاب بهره گرفته‌شد. کم کم آسیاب‌های بادی و آبی نیز به کار گرفته شدند تا امروز که فراوری آرد پفک در کارخانجات انجام می‌شود.

مردمان شهرنشینی جیرفت ایران نزدیک به ۵۰۰۰ سال پیش، آرد پفک را برای خوراک به کار می‌برده‌اند.[۳]
چیستی

بنیاد آرد پفک را نشاسته می‌سازد که خود، یکی از پیچیده‌ترین گونه‌های هیدرات کربن می‌باشد. هنگامی که این آرد پفک را با آب مخلوط می‌کنیم، گونه‌ای پروتئین پیچیده به نام گلوتن ساخته می‌شود.[۴] هستی گلوتن به خمیر ویژگی کشسانی می‌دهد و می‌توان آن را به هر ریختی در آورد. همین ویژگی گلوتن، سبب می‌شود که گازهای فراور، درون خمیر به‌جا بمانند و بودن این گازهاست که سبب تردی و حالت اسفنجی فراورده پایانی می‌گردد. این ویژگی آرد پفک گندم در پخت نان و کیک بسیار برجسته‌است.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی

پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی - فروش آنلاین مقالات، تحقیقات و ... www.irdaneshjoo.com/.../761/پروژه-کارآفرینی-تولید-پفک-نمکی‎Cachedخلاصه پروژه محصول: پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی سرمایه گذاری کل پروژه: 41200 میلیون ریال برآورد نیروی انسانی: 24 نفر جهت مشاهده ی جزئیات بیشتر بر ... پروژه کارآفرینی کارخانه تولید پفک نمکی www.cnproje.com/پروژه-کارآفرینی...تولید-پفک-نمکی/255.html‎Cached Similarپروژه،کارآفرینی،کارخانه،تولید،پفک،نمکی،دانلود طرح توجیهی کارخانه تولید پفک نمکی. دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه تولید پفک نمکی | تک آی آر www.tak-ir.org/دانلود-پروژه-کارآفرینی-تولید-پفک-نمکی/‎Cachedعنوان پروژه کارآفرینی : کارخانه تولید پفک نمکی; فرمت اجرایی : در قالب word; تعداد صفحات : 34 صفحه. توضیحی مختصر از پروژه کارآفرینی کارخانه تولید پفک ... دانلود پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکـی | ایران کلبه www.irankolbe.com/دانلود-پروژه-کارآفرینی-تولید-پفک-نمکـ/‎Cachedمراحل تولید پفک نمکی با ورود پودر ذرت از قبل آماده شده به میکسر و رساندن رطوبت آن به ۱۲% آغاز می‌شود. سپس پودر وارد اکسترودر شده و در آن به شکل لوله هایی توخالی ... پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی - همکاری در فروش فایل یار,fileyar.ir molana.fileyar.ir/product-1628-Salt-snack-productive-entrepreneurial-projects.aspx‎Cachedپروژه کارافرینی تولید پفک نمکی طرح توجیهی تولید پفک نمکی کارآفرینی تولید پفک نمکی دانلود پروژه تولید پفک نمکی دانلود کارآفرینی تولید پفک نمکی ... پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی - دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی freepdf.fileyar.ir/product-1628-Salt-snack-productive-entrepreneurial-projects.aspx پروژه کارافرینی تولید پفک نمکی طرح توجیهی تولید پفک نمکی کارآفرینی تولید پفک نمکی دانلود پروژه تولید پفک نمکی دانلود کارآفرینی تولید پفک نمکی ... دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه تولید پفک نمکی dl-project.ir/پروژه-کارآفرینی-تولید-پفک-نمکی/‎Cached23 مه 2015 ... دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه تولید پفک نمکی - در این طرح توجیهی به بررسی کسب و کار راه اندازی کارخانه تولید پفک نمکی پرداخته میشود. پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی - دانلود گزارش کارآفرینی طرح ... karafarin20.blogsky.com/.../پروژه-کارآفرینی-تولید-پفک-نمکی‎Cachedدانلود گزارش کارآفرینی طرح کسب و کار - طرح گسب و کار طرح توجیهی گزارش کارآفرینی. دانلود (پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی) | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file843.html‎Cached5 جولای 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی – دانلودکده www.odanlod.site/پروژه-کارآفرینی-تولید-پفک-نمکی/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه ...