پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش

پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش


مقدمه :

کَفش نامی کلی برای انواع پاافزار است. به سازنده و تعمیرکننده کفش‌ها کَفّاش گفته می‌شود. کفاش به قیاس کلمه‌های عربی ساخته شده‌است و در منابع کهن‌تر فارسی نظیر شاهنامه لفظ کفشگر به کار رفته‌است.

اجزاء کفش

رویه
تخت بیرونی
کف‌های داخلی قابل تعویض
مغزی: باریکهٔ چرمی نوارمانند که میان زیره و رویهٔ کفش دوخته می‌شود.[۱]
توکاری: کاغذ یا مقواهایی که برای کلفت نشان دادن زیره، میان کف و زیره کفش چسبانده می‌شود.
پاشنه
زیرپاشنه‌ها
زیرپاشنه‌های گتر
ساق‌پوش

به نوعی پاشنهٔ کفش که با چرم و میشَن (چرم بز) و مانند آن ساخته بشود «نعلَکی» می‌گویند.





1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید گرانول و کفش



محل اجرا :





1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام


نام خانوادگی


مدرک تحصیلی


تلفن




1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید گرانول و کفش می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های تولیدی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.



1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .



1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 10 نفر میباشد .



تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

کفش‌های قدیمی

کفش‌های قدیمی ایرانیان در انواع گیوه، نعلین، اروسی، سگکی، صندل، قُندره و دهان‌دولچه‌ای ساخته می‌شد.

کفش‌های کوهنوردی در قدیم از چرم ساخته می‌شد. که بنا به شرایط مورد استفاده ضخامت و تعداد لایه‌های چرم متفاوت بود. یکی از اشکالات کفش‌های چرمی زمستانی وزن بالای آنها بود که با اختراع لایه‌ها و پارچه‌های جدید با عناوین گورتکس - سیمپاتکس و تینسولیت تا حدی این نقیصه جبران گردیده است.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش

پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - روش تحقیق،مهندسی نرم افزار www.cnproje.com/پروژه-کارآفرینی-تولید-گرانول-و-کفش/179.html‎Cachedپروژه،کارآفرینی،تولید،گرانول،کفش،دانلود طرح توجیهی تولید گرانول و کفش. پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - فروش آنلاین مقالات ... www.irdaneshjoo.com/.../پروژه-کارآفرینی-تولید-گرانول-و-کفش‎Cachedخلاصه پروژه محصول: پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش سرمایه گذاری کل پروژه: 4227 میلیون ریال برآورد نیروی انسانی: 10 نفر جهت مشاهده ی جزئیات بیشتر بر ... پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش pyfail.payfile.org/product-11211-Entrepreneurship-Project-production-of-pellets-an.aspx‎Cachedپروژه کارافرینی تولید گرانول و کفش طرح توجیهی تولید گرانول و کفش کارآفرینی تولید گرانول و کفش دانلود پروژه تولید گرانول و کفش دانلود کارآفرینی تولید ... پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش — word — سیامک مقاله! - ISI siamakarticle.ir/word/پروژه-کارآفرینی-تولید-گرانول-کفش.php‎Cached7 ژوئن 2015 ... توضیح مختصر: پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docمقدمه : کَفش نامی کلی برای انواع پاافزار است. پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - sabzblog.tk albeyin.sabzblog.tk/post/3827‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش. بهترین کار خدمت به خلق خداست فایل پروژه - پایان نامه دانشجویی - یا طرح و آموزشی با تیترپروژه کارآفرینی تولید گرانول و ... پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - فایل سل filedoc1.blogsky.com/1395/08/15/post-2362/‎Cached5 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش تعداد صفحات: 35 صفحه فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - فایل ناب filenab.com/product-53455-Entrepreneurship-project-produced-granules-and-sho.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش مقدمه : کَفش نامی کلی برای انواع پاافزار است. به سازنده و تعمیرکننده کفش‌ها کَفّاش گفته می‌شود. کفاش به قیاس کلمه‌های عربی ... پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - دانش گستر - سیستم وبلاگدهی daneshgostar.madblog.ir/post/2342 بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پروژه کارآفرینی تولید گرانول و ... دانلود (پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=11956‎Cached31 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش)شما ... پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش - فراتک‌ سل farataksell.ir/پروژه-کارآفرینی-تولید-گرانول-و-کفش/‎Cached... مصرف انرژی در نیروگاههای کشور · مقاله شهر دیجیتالی · کاربرد ها و آموزش استفاده از کمپاس · خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / پروژه کارآفرینی تولید گرانول و کفش ...