پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه

پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه (با ظرفیت 800 تن در سال)


مقدمه :

ماست یکی از انواع لبنیات است که از تخمیر شیر توسط نوعی باکتری حاصل می شود. از هر نوع شیری برای تهیه ماست می توان استفاده نمود؛ اما ماست های امروزی را اغلب از شیر گاو تهیه می کنند. ماست از تخمیر قند شیر به نام لاکتوز حاصل می شود. باکتری مخصوص تهیه ماست، لاکتوز را به اسید لاکتیک تبدیل می کند و به علاوه به ماست بافت ژل مانندی می دهد. به دلیل وجود اسید لاکتیک، ماست مزه تند و ترشی پیدا می کند .



1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید ماست پاستوریزه - با ظرفیت 800 تن در سال



محل اجزا :

شهر صنعتی البرز



1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام


نام خانوادگی


مدرک تحصیلی


تلفن





1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

این طرح یکی از طرح های پر سود و دارای بازده بالا در صنعت غذایی میباشد ، در حال حاضر قسمت اعظم نیاز صنعت کشور به این محصول از طریق تولیدات داخلی تامین می گردد ولی این یکی از طرح های میباشد که در صورتی که بتوان نیاز بازار را به بهترین نحو تامین کرد می تواند از سوددهی بسیار مناسبی برخوردار باشد .



1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این فرآورده یکی از کالاهایی است که در سبد روزانه بسیاری از خانواده های ایرانی جای دارد ، داشتن محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند از جهات گوناگون مفید باشد ، اشتغالزایی مناسب ، سوددهی مناسب و ...



1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 12 نفر میباشد .






منشا پیدایش ماست:

اصل این واژه ترکی می باشد و به معنای مخلوط کردن است. معنی واژه نشان می دهد که ماست را چگونه تهیه می کنند.

جهت تهیه ی ماست باید باکتری مخصوص را داخل شیر پاستوریزه شده ریخت. دمای شیر و همچنین شرایط محیط برای تهیه ماست بسیار حائز اهمیت است. این باکتری، قند موجود در شیر را تجزیه نموده و اسید لاکتیک تولید می کند. به دلیل وجود این اسید، پ هاش شیر بالا رفته و پروتئین موجود در شیر به صورت توده ی جامدی در می آید.

معمولاًً از ترکیب دو نوع باکتری به نامهای استرپتوکوکوس سالیواریوس و لاکتوباسیلوس بلگاریکوس استفاده می شود. اگر پس از انجام عمل تخمیر روی شیر، ماست به دست آمده را حرارت ندهیم تا باکتری های موجود در آن کشته شوند، به عنوان ماستی که باکتری زنده و فعال داخلش وجود دارد به فروش رسیده و اغلب افراد عقیده دارند که این ماست، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. البته معمولاًً ماست را پس از تهیه پاستوریزه می کنند که باکتری های موجود در آن کشته شود. این نوع ماست پاستوریزه را تا چند ماه می توان حتی بیرون از یخچال نگهداری نمود. طرفداران این دو نوع ماست هر کدام سعی می کنند با انجام تحقیقات مختلف، تفاوت در مواد مغذی این ماست ها را نشان دهند و بیان می کنند که هر کدام چه کاستی هایی دارند.

ماست هایی که پس از تهیه، پاستوریزه نمی شوند آنزیمی برای تجزیه لاکتوز دارند. بنابراین افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند با خوردن این نوع ماست متوجه شده اند که پس از مصرف،‌ مشکلاتی که با خوردن لبنیات در آنها بروز پیدا می کند دیگر دیده نمی شود.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه

پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال ... maanfile.blogsky.com/.../پروژه-کارآفرینی-تولید-ماست-پاستوریزه-با-ظرفیت-800-تن-در-سال‎Cached22 سپتامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. مقدمه : ماست یکی از انواع لبنیات است ... پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه - فایل سل filedoc1.blogsky.com/1395/08/15/post-2360/‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه. شنبه 15 آبان 1395 ساعت 01:05. پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه [PDF] PDF—پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در ... amparticle.tk/.../56414-پروژه-کارآفرینی-تولید-ماست-پاستوریزه.pdf‎Cachedﭘﺮوژه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺎﺳﺖ ﭘﺎﺳﺘﻮرﯾﺰه ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ. 800 ﺗﻦ در ﺳﺎل by Unknown Anonymous Canonical URL. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ داﻧﻠﻮدی: rar. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ اﺻﻠﯽ: doc. ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت: 36. ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 448 ... پروژه کارآفرینی تولید ماست - تک آی آر www.tak-ir.org/tag/پروژه-کارآفرینی-تولید-ماست/‎Cachedدانلود پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه, طرح توجیهی تولید ماست پاستوریزه. عنوان پروژه کارآفرینی : تولید ماست پاستوریزه; فرمت اجرایی : در قالب Word ... فروش دانلودی پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ماست ، خامه و شیر ... www.sarvoptdl.ir/file250.html‎Cached3 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ماست ، خامه و شیر پاستوریزه وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه کارآفرینی ... فروش فایل پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه(با ظرفیت 800 ... www.sarvoptdl.ir/file1253.html‎Cached6 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه(با ظرفیت 800 تن در سال) وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه ... دانلود (پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در ... www.novinmgali.ir/?p=1123‎Cached2 نوامبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه کارآفرینی تولید ... کاملترین فایل پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت ... www.newfilestant.ir/paper3951.html‎Cached3 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال_خوش ... پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال ... tmaghalec.ir/?p=11149‎Cached30 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 تن در سال)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت ... پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه با ظرفیت 800 ... - دانلود مقاله downloadproje.ir/pnu/.../پروژه-کارآفرینی-تولید-ماست-پاستوریزه/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... (36 صفحه word)ماست یکی از انواع لبنیات است که از تخمیر شیر توسط نوعی باکتری حاصل می شود. از هر نوع شیری برای تهیه ماست می توان استفاده ...