پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال )

پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال )


مقدمه :

نان به آن دسته از غذاها اطلاق می شود که با پختن، بخارپز کردن و یا سرخ کردن خمیری که متشکل از آرد و آب است، تهیه می شود. در بیشتر خمیرها نمک هم لازم است و معمولاً از یک ماده برای ور آمدن خمیر نان استفاده می کنند. در تهیه نان به غیر از نمک، مخمر، روغن و آب، و گاهی برخی ادویه جات، از انواع غلات استفاده می کنند و انواع بسیار متفاوتی نان را عرضه می نمایند.

نان در سراسر دنیا، یک غذای اصلی محسوب می شود. معمولاً از آرد گندم خمیری تهیه می کنند که به کمک خمیر مایه، ور می آید و حجمش زیاد می شود و در نهایت درون تنور یا فر آنرا می پزند.

معمولاً از آرد گندم در تهیه نان استفاده می کنند، چون میزان گلوتن آن بسیار زیاد است (که سبب حالت اسفنجی و تردی نان می شود). اما گاهی آرد گندم سیاه، جو، ذرت و جو دوسر هم یا به تنهایی یا مخلوط با آرد گندم در تهیه نان به کار می روند.





1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید نان ماشینی





محل اجرا :




1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام


نام خانوادگی


مدرک تحصیلی


تلفن



1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

با توجه به نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید نان ماشینی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به این فعالیت این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.



1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .



1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 15 نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

نان به ماده‌ای غذایی که از خمیر نمودن ماده اصلی آرد و مایهٔ خمیر و آمیزش آنها با آب یا روغن و گاه نمک و شکر و پخت خمیر در تنور یا فر بدست می‌آید.

ریشهٔ واژهٔ نان از پارسی پهلوی می‌باشد. فرهنگ فارسی دهخدا دربارهٔ «نان» در زبان‌ها و گویش‌های گوناگون چنین آورده‌است:

پهلوی :نان، ارمنی: نکن (نان پخته در خاکستر)، ماخوذ ازپهلوی، نیکان = پارسی : نیگان، بلوچی : نگن و نظایر آن، از ایرانی باستان : نگن، منجی : نگهن، کردی :نن، نان، زازا: نا، نان، دوجیکی : نن، گیلکی : نان، فریزندی، یرنی و نطنزی : نون، سمنانی : نونا، سنگسری و سرخه‌ای : نون، لاسگردی : نن، شهمیرزادی : نون،نائینی:نو



سرچشمه و پیشینه

نان (نان تخت و نازک) از آسیای مرکزی و از کشورهای پارسی‌زبان چون ایران، افغانستان و تاجیکستان سرچشمه گرفت و سپس به کشورهای جنوب آسیا چون هند و پاکستان رفت. در زبان فارسی به همهٔ نان‌ها نان گفته می‌شود، ولی در کشورهای هند و پاکستان منظور از نان، نان تنوری است.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال )

پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) - مان ... maanfile.blogsky.com/.../پروژه-کارآفرینی-تولید-نان-ماشینی-به-ظرفیت-1000-تن-در-سال-‎Cached18 سپتامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. مقدمه : نان به آن دسته از غذاها اطلاق می شود ... پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) be3t.filenab.com/product-53463-Entrepreneurship-project-produced-bread-machine.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) مقدمه : نان به آن دسته از غذاها اطلاق می شود که با پختن، بخارپز کردن و یا سرخ کردن خمیری که متشکل از ... پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) novinparsaa.blogroom.ir/post/304‎Cached28 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) برترین پکیج پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 ... tmaghalec.ir/?p=8252‎Cached28 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) یکی از بهترین فایل ها در این ... پروژه-کارآفرینی-تولید-نان-ماشینی-(به-ظرفیت-1000-تن-در-سال-) shopfile.ofmas.ir/tag-پروژه-کارآفرینی-تولید-نان-ماشینی-(به-ظرفیت-1000-تن-در-سال-).aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'پروژه-کارآفرینی-تولید-نان-ماشینی-(به-ظرفیت-1000- تن-در-سال-)' هستند. پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) ... کاملترین فایل پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 ... www.newfilestant.ir/paper8226.html‎Cached18 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه کارآفرینی ... پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) qayrp.docm.ir/‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) - ,پروژه, کارآفرینی,تولید,نان,ماشینی,ظرفیت,1000,سال,دانلود فایل. پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) reallfile.rzb.irbloger.xyz/post632976.html‎Cachedدر این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع مد نظر شماست . دانلود پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) 50718.paperfa.ir/posts/0.php‎Cachedدانلود پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ). پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال ) ... خرید و دانلود پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن ... kmyabdlcnt.ir/post.php?id=30762‎Cached2 نوامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _پروژه کارآفرینی تولید نان ماشینی (به ظرفیت 1000 تن در سال )_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه کارآفرینی تولید نان ...