پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی

پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی

مقدمه :

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیک که استفاده از برق و نیروی الکتریسته در تمامی بخش های زندگی ما انکار ناپذیر است ، صنعت برق و الکترونیک دارای وسعت بسیار بزرگی است و استفاده از آن نیاز به تخصص خاص دارد ، استفاده از برد های الکترونیکی امروزه تقریبا در تمامی دنیا مرسوم شده است ، هر ساله بسیاری از شرکت های الکترونیکی در دنیا با تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی متنوع و ارسال آن به نقاط مختلف در دنیا به تولید صنعتی این شاخه کمک فراوانی می کنند و از این طریق باعث پیشرفت سرعتر صنعت برق و الکترونیک می شوند ، این شاخه از صنعت برق و الکترونیک امروزه در کشور ما بازار کار و فعالیت بسیار منعطفی دارد و می توان با فعالیت مفید در این زمینه به رشد و خودکفایی کشور کمک کرد .

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی

محل اجزا :

شهرک صنعتی لیا ( قزوین )

1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

نیاز بازار داخلی کشور به تولید این محصولات و همچنین اشتغالزایی تحصیل گرای این شغل از جمله عوامل اصلی انتخاب این طرح میباشند .

1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از لحاظ گوناگونی برای جامعه مفید است که عبارتند از :

1 – کمک به اشتغالزایی قشر تحصیلکرده و غیره

2 – سودآوری اقتصادی

3 – جلوگیری از خروج ارز از کشور

4 – خودکفایی کشور

1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 16 نفر میباشد .

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح :

با بررسی های بعمل آمده از منطقه مورد نظر برای اجرای این طرح ( شهرک صنعتی لیا ) و در نظر گرفتن زمین مورد نظر برای اجرای طرح این منطقه را به لحاظ فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار داده و مشخص گردید که این منطقه به لحاظ فرهنگی و اجتماعی در موقعیت مناسبی قرار دارد و بدلیل این که این منطقه یک منطقه کاملا صنعتی میباشد برای تولید این محصول کاملا مناسب است .

مراحل انجام کار :

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب ماشین آلات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش صنعت صادر میگردد.

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذیرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسیس فعالیتهای صنعتی و تکمیل پرونده توسط مدیریت اداره صنایع شهرستان و یا مدیریت صنایع استان .

2- بررسی پرونده از نظر مدارک و تطبیق با مصادیق والویتهای سرمایه گذاری در واحد صدور مجوز مدیریت صنایع استان .

3- تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس ( فرم شماره یک ) توسط متقاضی

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره یک به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائید فرم پرسشنامه جواز تاسیس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تیپ و تجربیات کارشناسی و ارجاع پرونده به مدیریت .

5- ارجاع پرونده توسط مدیریت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسیس .

شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافت جواز تاسیس



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی

پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی www.cnproje.com/پروژه-کارآفرینی-تولید-و-مونتاژ-برد-های-الکترونیکی/307.html‎Cached Similarپروژه،کارآفرینی،تولید،مونتاژ،برد،الکترونیکی،دانلود طرح توجیهی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی. ‌‌پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی - دانلود مقاله mag-iran.com/‌‌پروژه-کارآفرینی-تولید-و-مونتاژ-برد.htm‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی. ۱- ۱ مقدمه : امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیک که استفاده از برق و نیروی الکتریسته در تمامی بخش های زندگی ما ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی - لباس مجلسی ... ptrt.30to.net/پروژه-کارآفرینی-تولید-و-مونتاژ-برد-های/‎Cachedگرامیان پژوهشگر و یاران همراه , شما وارد پیشخوان پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی شده اید , برای ملاحظه کامل فایل پروژه کارآفرینی تولید و ... طرح توجیهی تولید و مونتاژ برد الکترونیکی | دانلود طرح توجیهی isphilosophy.ir/طرح-توجیهی-تولید-و-مونتاژ-برد-الکترونی/‎Cached Similarدر این نوشته طرح توجیهی تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی با ظرفیت تولید ۷۵۰۰۰۰ برد در سال،اشتغالزایی ۱۶ نفر و دوره بازگشت سرمایه ۴۳ ماه،آماده دانلود می باشد . دانلود پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی | تک آی آر www.tak-ir.org/تولید-و-مونتاژ-بردهای-الکترونیکی/‎Cachedعنوان پروژه کارآفرینی : تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی; مربوط به رشته : برق و الکترونیک; فرمت اجرایی : در قالب Word; تعداد صفحات : 34 صفحه ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی - دانلود پروژه ... maghale66.blogsky.com/.../پروژه-کارآفرینی-تولید-و-مونتاژ-بردهای-الکترونیکی‎Cached3 مارس 2016 ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی. 1- 1 مقدمه : امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیک که استفاده از برق و نیروی الکتریسته در تمامی ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی - فایل سل filedoc1.blogsky.com/1395/08/14/post-2318‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی. جمعه 14 آبان 1395 ساعت 23: 12. پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی پروژه کارآفرینی تولید ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی - پی فایل pyfail.payfile.org/product-11226-Electronic-board-assembly-production-entrepreneuri.aspx‎Cachedپروژه کارافرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی طرح توجیهی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی دانلود پروژه ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی - ساخت وبلاگ shameparvan.aslblog.ir/post/31‎Cached6 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر ... پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی - دانلود فایل downloadf.aramblog.ir/.../پروژه+کارآفرینی+تولید+و+مونتاژ+برد+های+الکترونیکی‎Cached17 ا کتبر 2016 ... دانلود پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی. به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ برد ...