پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت خدا

پاورپوینت خدا

•مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در خانه خدا (مسجد) بخواند . لباس پوشید و راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد ، مرد زمین خورد و لباس هایش کثیف شد . او بلند شد ، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت . مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد ! او دوباره بلند شد ، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت . یک بار دیگر لباسهایش را عوض کرد و راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد ، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید . مرد پاسخ داد : من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید . از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم . مرد اول از او بطور فراوان تشکر کرد و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه دادند .

مین که به مسجد رسیدند ، مرد اول از مرد چراغ بدست در خواست کرد تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند . مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری کرد. مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار کرد و مجدداً همان جواب راشنید . مرد اول سوال کرد که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند . مرد دوم پاسخ داد : من شیطان هستم . مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد . شیطان در ادامه توضیح می دهد : من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم . وقتی شما به خانه رفتید ، خودتان را تمیز کردید و به راهمان به مسجد برگشتید ، خدا همه گناهان شما را بخشید . من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد ، بلکه بیشترمشتاق رفتن شدید . به خاطر آن ، خدا همه گناهان افراد خانوادهات را بخشید . من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم ، آنگاه خدا گناهان افراد دهکده تان را خواهد بخشید . بنابراین ، من سالم رسیدن شما را به خانه خدا (مسجد) مطمئن ساختم »



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت خدا

Images for پاورپوینت خدا گروه FTM - مجموعه ای از زیباترین پاورپوینت ها ftm96.blogfa.com/page/gdysyysys‎Cached Similarگروه FTM - مجموعه ای از زیباترین پاورپوینت ها - مرکز اطلاعات. ... دانلود پاورپوینت : پرنده وانسان. دانلود پاورپوینت : پرسش خدا از انسان. دانلود پاورپوینت : ونیز. پاورپوینت “ خدا همینجا است ” : ppt – بانک پاورپوینت ایران www.pptfa.com/?p=2281‎Cached Similar7 ا کتبر 2012 ... فایل پاورپوینت “ خدا همینجا است ” ... پاورپوینت “ جائیکه خدا می خواهد باشم ” ... پاورپوینت “ بخشی از خطبه خارق العاده " بی نقطه " حضرت امیر علیه ... پاور پوینت بسیار زیبای " خدا کجایی" ch54.samenblog.com/9.html‎Cached9 ا کتبر 2011 ... پاور پوینت بسیار زیبای " خدا کجایی" این پاور پوینت بسیار زیبا و اثرگذار در باره خدا را حتما ببینید و لذت ببرید .دانلود. هشت بهشت :: نوانما ( پاورپوینت ها ) 8beheshtgroup.com/fa/content/powerpoint.html‎Cachedصفحه اصلی; پاورپوینت ها; کتابک; نریشن ها; فیلم ها; نقشه سایت; فیسبوک; ورود کاربران; عضویت · صفحه اصلی ... هشت بهشت 365 - خدا را شکر · هشت بهشت 365 - I ... حجاب برتر - دانلود پاور پوینت های گروه هشت بهشت 2393.mihanblog.com/post/104‎Cached Similar30 ژانویه 2015 ... دانلود پاور پوینت های گروه هشت بهشت. ... دانلود پاورپوینت : پرسش خدا از انسان. دانلود پاورپوینت : ... دانلود پاورپوینت : خانه ی خدا-قیصر امین پور. پاورپوینت پند آموز گفتگو با خدا | | مبلغان سایبری چهارده خورشید 14khorshid.ir/1394/02/10/پاورپوینت-پند-آموز-گفتگو-با-خدا/‎Cached Similar30 آوریل 2015 ... خداوندا ، تو که با کلامی زمین و آسمان را........ آفریـدی ، با کـلامی مرا جویبـاری کن......... تا در خاک تشنه فرو رفته باشم........ و یا پـروانه ای کن. خدا دیدنی است! (پاورپوینت) | موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت ... ahlolbait.com/media/11878/خدا-دیدنی-است-پاورپوینت‎Cachedاین پاورپوینت شما را از طریق تذکر به نشانه های خدا در جهان (از طریق یک روایت داستانی کوتاه) به خدا متوجه می نماید. پاورپوینت کودکانه: خدا | موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم ... ahlolbait.com/media/13581/پاورپوینت-کودکانه-خدا‎Cachedپاورپوینت با موضوع «خداشناسی» از تولیدات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم برای کودکان مقطع دبستان. دانلود پاورپوینت گفتگو با خدا/ - هیئت نوجوانان انصار المهدی (عج) ansar.rzb.ir/tag/دانلود+پاورپوینت+گفتگو+با+خدا%2F‎Cached Similarخدا/,با/,گفتگو/,پاور/,پاورپوینت/,گفتگو خدا/,گفتگو با خدا/,دانلود/,دانلود پاورپوینت گفتگو با خدا/,power/,powrpoint/,download/,interviw with god/,,دانلود ...