پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

گزارش کارآموزی حسابداری 3

با توجه به معیارهایی که برای شناخت افراد موفق یاد گرفتید بایکی از افراد موفق مصاحبه ای ترتیب دهید و گزارش خود را در کلاس درس بخوانید ( از دبیر خود درباره شیوه مصاحبه کردن راهنمائی بخواهید)؟

مصاحبه ای با دانشجوی پزشکی : در این گزارش ازمصاحبه با دانشجویی انجام داده ام که رشته پزشکی را در دانشگاه سراسری می خواند. او با وجود نداشتن پدر و تکیه گاه و با وجود مشکلات فراوان مالی بخاطر داشتن هدف مشخص نهایت سعی را نمود. او می گوید برای دستیابی به هدفش تلاش و کوشش فراوان نموده و ازابتدا راه با آگاهی مصمم بوده که به این هدف خود برسد. او برای رسیدن به این هدف با افراد موفق مشورت نموده و از آن ها پیروی کرده است. این خانم موفق در ابتدا برنامه روزانه و هفتگی خود را تنظیم نموده و با کنترل وقت خود دستیابی به اهدافش را سرعت بخشید و سرنوشت خود را در اختیار گرفت. او می گوید گاهی اوقات تنها سه یا چهار ساعت در شبانه روز می خوابید و از هیچ شکستی هراس نداشت. نهایت استفاده را از استعدادهایم می نمودم و با صبر و شکیبایی راه را هموار می کردم و از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را می نمودم. از همان ابتدا ازهدف خود آگاه بوده و در حال حاضر نهایت رضایت را دارم و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر گام های بزرگتری بر می دارم.

با یکی از صاحبان کسب و کار محله یا منطقه تان مصاحبه کنید و درباره سیر شغلیش تحقیق کنید ونتیجه آن را در کلاس بخوانید؟

مصاحبه با مغازه دار : آقای رضایی یکی از کاسبان محله است که لباس مردانه می فروشد او علاقه زیادی به کار خود دارد . او می گوید چون از کار کردن برای دیگران برایم سخت بود تصمیم گرفتم که کاری را انتخاب نمایم که خود کارفرمای خود باشم و این کار باعث رضایت درونی من است و از نتیجه کارم لذت می برم. در ابتدا سود کسب و کارم کم بود اما به تدریج و پس از گذشت زمان و با شناخت راهها و مشکلات، درآمدم زیاد شد من اعتقاد دارم که سود کمتر باعث فروش بیشتری می شود و با وجود مسئولیتهای فراوان تصمیم گرفتم که از شخص دیگری برای کمک استفاده نمایم با این کار شخص دیگری هم صاحب کار می شود و در راه رسیدن به هدفم بسیار مصمم و جسور و بی باک بودم اکنون پس از گذشت چند سال تصمیم دارم که شعبه دیگری را افتتاح نمایم و بدین ترتیب هم ایجاد کار نموده ام و هم از موقعیتهای بدست آمده استفاده می نمایم که مشکلات فراوانی خواهم داشت اما با تجربه و آگاهی و با داشتن علاقه می توانم به این هدفم هم برسم چون بارها از صفر شروع کرده و از جا برخاسته ام.



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی حسابداری 3

گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش freepdf.fileyar.ir/product-2638-Accounting-Internship-Report-3-staff.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی حسابداری 3 کارو دانش کاراموزی حسابداری 3 کارو دانش کارورزی حسابداری 3 کارو دانش دانلود گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش. گزارش کارآموزی حسابداری 3 – دانلود مقاله پروژه فایل رایگان downloadproje.ir/pnu/2016/10/14/گزارش-کارآموزی-حسابداری-3/‎Cached14 ا کتبر 2016 ... دانلود گزارش کارآموزی حسابداری 3 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 24 با توجه به معیارهایی که برای شناخت افراد موفق یاد گرفتید بایکی از افراد ... گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../گزارش-کارآموزی-حسابداری-3-کارو-دانش‎Cached10 ژوئن 2016 ... گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش. لینک پرداخت و دانلود "پایین مطلب: فرمت فایل: word (قابل ویرایش). تعداد صفحه:16. فهرست مطالب:. گزارش کارآموزی حسابداری 3 - گالری هفت galleryhaft.ir/گزارش-کارآموزی-حسابداری-3-3/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... دانلود گزارش کارآموزی حسابداری ۳ فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: ۲۴           با توجه به معیارهایی که برای شناخت افراد ... گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش – حریر دانلود harirdlc.ir/article/40‎Cached8 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش وارد شده ... فروش فایل گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file5615.html‎Cached21 جولای 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... گزارش کارآموزی حسابداری 3 - مرکز خرید و فروش فایل های قابل دانلود aryafile.ir/product/11881/گزارش-کارآموزی-حسابداری-3/884 گزارش کارآموزی حسابداری 3. قسمتی از متن: در این گزارش ازمصاحبه با دانشجویی انجام داده ام که رشته پزشکی را در دانشگاه سراسری می خواند. او با وجود نداشتن پدر و ... گزارش کارآموزی حسابداری 3 - دانلود مقاله و طرح توجیهی my.arkmarket.ir/گزارش-کارآموزی-حسابداری-3/‎Cachedگزارش کارآموزی حسابداری 3دانلود گزارش کارآموزی حسابداری 3فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 24 با توجه به معیارهایی که برای شناخت. فروش فایل گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=1547‎Cached24 ا کتبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد به صفحه دانلود فایل(گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو ... دانلود (گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش) 2eu2k.radikaldl.ir/‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم اینک شما با جستجوی ((گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو ...