پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه

پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه

پاورپوینت بسیار عالی و کامل از زندگینامه و ایده های نیچه در 33 اسلاید قابل ویرایش که شامل نظریات مختلف نیچه میباشد

فردریش ویلهلم نیچه (F.W.Nietzsche) (زادهٔ ۱۵ اکتبر ۱۸۴۴ میلادی درگذشتهٔ ۲۵ اوت ۱۹۰۰ میلادی). فیلسوف مشهور آلمانی که از مشهورترین عقاید وی نقد فرهنگ، دین و فلسفه ٔ امروزی بر مبنای سئوالات بنیادینی دربارهٔ بنیان ارزشها و اخلاق، بوده است.

او در ۱۵ اکتبر سال ۱۸۴۴در روکن واقع در لایپزیک پروس به دنیا آمد. این روز مقارن بود با روز تولد فردریش ویلهلم چهارم که پادشاه وقت پروس بود. به یمن این مقارنت، پدر این کودک، که سالها معلم اعضای خاندان سلطنت بود، نام فرزند خود را فردریش ویلهلم گذاشت. نام خانوادگی او نیچه بود. خود او بعدها که بزرگ شد در یکی از کتابهایش گفته:

این مقارنت به هر حال به نفع من بود؛ زیرا در سراسر ایام کودکی روز تولد من با جشنی عمومی همراه بود.

پدر فردریش از کشیشان لوتری بود و اجداد مادری او نیز همگی کشیش بودند. فریدریش نیچه اولین ثمره ازدواج آنها بود. آنها دو فرزند دیگر نیز به دنیا می آورند: الیزابت و ژوزف. وقتی نیچه پنج سال داشت، پدرش بر اثر شکستگی جمجمه درگذشت و او به همراه مادر، خواهر، مادربزرگ و دو عمه اش زندگی کرد. این محیط زنانه و دیندارانه بعدها تأثیر عمیقی بر نیچه گذاشت. وی از چهار سالگی شروع به خواندن و نوشتن و در ۱۲ سالگی شروع به سرودن شعر کرد. نیچه در همان محل تولد به تحصیل پرداخت.

و .....

فهرست:

زندگینامه و ایده های نیچه

دوران تدریس در دانشگاه

اندیشه ها و نظریات نیچه

نیچه مخالف عرفاست

نیچه از دکارت و شوپنهاور هم انتقاد می کند

نیچه جهان را بر اساس خواست قدرت می داند

نیچه به همراه مادرش

اخلاق قبل از نیچه

نظرات مختلف نیچه در موارد مختلف



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه

پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه - فایل ناب ppoint.filenab.com/product-54652-niche.aspx‎Cachedپاورپوینت نیچه پاورپوینت زندگینامه نیچه پاورپوینت ایده های نیچه ... پاورپوینت بسیار عالی و کامل از زندگینامه و ایده های نیچه در 33 اسلاید قابل ویرایش که شامل ... پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه bitanrmafzar.meeblog.ir/post/1112‎Cached27 ا کتبر 2016 ... ... و ایده های نیچه ببرید پاورپوینت بسیار عالی و کامل از زندگینامه و ایده های نیچه در 33 اسلاید قابل ویرایش که شامل نظریات مختلف نیچه میباشد. پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه downloadu.aramblog.ir/post/1784‎Cached6 نوامبر 2016 ... پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه. درود بر شما. به دانشگاه مجازی آفمَس خوش آمدید. در این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت زندگینامه و ... پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه - sittosit sittosit.parsiblog.com/Posts/.../پاورپوینت+زندگینامه+و+ایده+های+نیچه/‎Cachedدر این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه که ... شما پس از کلیک روی تصویر زیر ، با مطالعه توضیحات کامل و جامعی درباره این فایل ... پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه - mjblog.ir novinparsaa.mjblog.ir/post/884‎Cached27 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ... دانلود (پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه) – حریر دانلود harirdlc.ir/article/1824‎Cached9 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه وارد شده اید. دانلود (پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه) - سیستم وبلاگدهی avaibrain.madblog.ir/post/1154‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه برایتان آماده شده است تا ... خرید آنلاین پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=11485‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ... برترین پکیج پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه - دانلود فایل 5qzbh.sarvdlc.com/‎Cachedبرترین پکیج پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه - دانلود فایل. برترین فایل پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه 9j2bfd.kiadanlodce.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پاورپوینت زندگینامه و ایده های نیچه)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پاورپوینت زندگینامه و ایده ...