پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

گزارش کارآموزی آشنایی با چوب

گزارش کار

سرفصلها

1- خواص چوب

2- انگیزه انتخاب چوب

3- طرح انتخابی و هدف انتخاب

4- روش کشیدن طرح روی چوب

5- انتخاب اندازة کادر نسبت به طرح

6- ضربه زدن دور قاب

7- ضربه زدن حاشیه کار

8- کندن زمینه

9- روش کار و ابزار مورد استفاده

10- پرداخت و رنگ‌آمیزی

آشنایی

در اولین روز آشنایی با استاد، ایشان ما را با انواع چوب و ابزار مانند مغارها، مغار تخت، باز، گلویی و ... آشنا کردند و طرز ضربه زدن به چوب با مغار کندن چوب را با یک تکه چوب کوچک آغاز کردیم و کمی هم در مورد خواص انواع چوبها با ما صحبت کردند.

همینطور بعضی از ابزار مربوط به این کار و چند نوع چوب را از نزدیک به ما نشان دادند تا مقدمه‌ای شود برای جلسات بعدی کار.

در روز نخست استاد با ما در مورد عرفان کار با چوب و چگونگی درآمیختن کار با عرفان، سخن گفتند.

1- خواص چوب:

1) توسکا:

چوبی است جنگلی که زمان رویش آن فصل بهار می‌باشد برون چوب مشخصی ندارد و از درون و برون مایل به صورتی می‌باشد و از خانواده پهن‌برگان می‌باشد و دارای الیاف صاف و ظریف می‌باشد نسبت به رطوبت مقاوم ولی نسبت به گرما و سرمای متناوب چندان مقاومت ندارد و از آن در معرق هم استفاده می‌شود.

2) نراد:

چوب نرم و خوش‌دستی است که با استفاده از تیغ جراحی به راحتی کنده می‌شود و خستگی کندن با مغار را ندارد به علت صمغ زیاد و گره‌هایی که در آن وجود دارد در بسیاری از موارد کار با آن مشکل می‌باشد و به علت درآمدن گره از سطح کار یا باید گره را برداشت و جای آن چوب قرار داد یا از چسب رازی برای چسباندن آن استفاده کرد. به علت داشتن صمغ زیاد بید خورده نمی‌شود و رطوبت زیاد باعث تاب برداشتن سریع آن می‌شود.

2- انگیزه انتخاب چوب:

جنس چوب کار اول جنگلی بوده که برای یادگیری بهتر منبت و به پیشنهاد استاد انتخاب شده است و ابعاد آن 42 × 25 سانتیمتر بوده و به عمق cm1 می‌باشد.

برای کار دوم از چوب نراد استفاده شده و انگیزة انتخاب این چوب این بوده که بتوانیم در این کار از مغارهای مختلف از تیغ استفاده کنیم و چون این چوب بسیار نرم و متناسب برای استفاده از تیغ می‌باشد از این چوب استفاده کرده‌ایم و ابعاد این کار cm40 × 19 و به عمق cm1 می‌باشد.



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی آشنایی با چوب

گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - دانلود پروژه project.fileyar.ir/product-2997-Report-internships-familiar-with-Wood.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی آشنایی با چوب کاراموزی آشنایی با چوب کارورزی آشنایی با چوب دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب. گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - فروشگاه ساز رایگان فایل dawnloudha.payfile.org/product-12382-گزارش-کارآموزی-آشنایی-با-چوب.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی آشنایی با چوب کاراموزی آشنایی با چوب کارورزی آشنایی با چوب دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب آشنایی چوب. خرید فایل( گزارش کارآموزی آشنایی با چوب) – رویال دانلود royadl3nter.ir/?p=9331‎Cached1 دسامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی گزارش کارآموزی آشنایی با چوب وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(گزارش ... گزارش کارآموزی آشنایی با چوب – حریر دانلود harirdlc.ir/article/809‎Cached8 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید عنوان محصول دانلودی:گزارش کارآموزی آشنایی با چوب یکی از بهترین فایل ها در ... گزارش کاراموزی آشنایی با چوب - آرام بلاگ fileyare.aramblog.ir/tag/گزارش+کاراموزی+آشنایی+با+چوب‎Cachedگزارش کارآموزی آشنایی با چوب. فروشنده فایل. کد کاربری 584. تمام فایل ها. کاربر. گزارش کار. سرفصلها. 1- خواص چوب. 2- انگیزه انتخاب چوب. 3- طرح انتخابی و هدف ... کاملترین فایل گزارش کارآموزی آشنایی با چوب huot3.abtindls.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((گزارش کارآموزی آشنایی با چوب)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -گزارش کارآموزی آشنایی با چوب- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب ... دانلود (گزارش کارآموزی آشنایی با چوب) | مقالات برتر maghalat.papertrsfa.ir/tahgig/1937‎Cached17 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| گزارش کارآموزی آشنایی با چوب || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... فروش فایل گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - mjblog.ir golbargonasim.mjblog.ir/post/190‎Cached26 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| گزارش کارآموزی آشنایی با چوب || روی دکمه ادامه مطلب ... کاملترین فایل گزارش کارآموزی آشنایی با چوب | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/8845‎Cached29 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی گزارش کارآموزی آشنایی با چوب وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ... برترین فایل کارآموزی آشنایی با چوب goleyass.rozblog.com/.../برترین-فایل-کارآموزی-آشنایی-با-چوب.html‎Cached3 ساعت قبل ... گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - همکاری در فروش فایل یار,fileyar.ir گزارش کاراموزی آشنایی با چوب کاراموزی آشنایی با چوب کارورزی آشنایی با چوب