پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

مشارکت تجارتی بین المللی

مشارکت تجارتی بین المللی

مشارکت تجارتی بین المللی (serutneV tnioJ) به صورت واحدهای تجارتی هستند که به منظور ایجاد شعبه مشترک تجارتی کشورهای مختلف با انعقاد قرارداد فمیابین ، آورده های نقدی و یا غیرنقدی خود را در آن سرمایه گذاری می نمایند تا بدین وسیله دارای حق کافی در شعبه مشترک بوده ومسئولیت اداره ومدیریت آن را برعهده بگیرند.

بنابراین طرفین در جستجوی این امر هستند که بوسیله مقررات اساسنامه ای و یا خارج از آن مشارکت خود را به طور محدود برای رسیدن به اهداف خود حفظ ونگهداری نمایند.در این نوع مشارکت طرفین قرارداد قبلا" برای نشان دادن اینکه کدام مقررات در اساسنامه و یا خارجاز آن نوشته شده ، پروتکلی را که تصویر کلی اصول قرارداد را دارا می باشد، تنظیم و بر رعایت تساوی وهمکاری مشترک بین طرفین تاکید می نماید. طرفین قرارداد ممکن است اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشند.

از نظر تارخی ما در ایران به بعضی از قراردادهای نفتی برخورد می کنیم که به عنوان نمونه می توان قرارداد اوت 1957شرکت مل ینفت ایران (coiN) با شرکت ایتالیائی در منطقه مخصوص کنسرسیوم را نام برد که به موجب آن تولید و تصفیه نفت وتقسیم منافع به طور مشترک پیش بینی شده بود. به علاوه دولت ایران و شرکتهای خصوصی قراردادهائی در مورد دانش فنی woH wonK وانتقال تکنولوژی و لیسانس ، حق اختراع و مدیریت ، اجاره و امورساختمانی و جاده سازی و غیره منعقد نموده اند.

موضوع را در پنج فصل بشرح زیر مورد مطالعه قرارمی دهیم :

فصل اول : در حقوق ایران

فصل دوم : در حقوق ژاپن

فصل سوم : در حقوق آلمان

فصل چهارم : در حقوق ایالات متحده امریکا

فصل پنجم : در حقوق کشورهای اروپای شرقی - شوروی - چنین



خرید فایل



لینک منبع :مشارکت تجارتی بین المللی

کانون وکلای دادگستری اصفهان - مشارکت تجارتی بین المللی isfahanbar.org/vdcficdtaw6d1.giw.html‎Cached Similarمشارکت تجارتی بین المللی نویسنده:دکتر محمود عرفانی مشارکت تجارتی بین المللی (serutneV tnioJ) به صورت واحدهای تجارتی هستند که به منظور ایجاد شعبه مشترک ... مشارکت تجارتی بین المللی - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/205583/مشارکت-تجارتی-بین-المللی‎Cachedمشارکت تجارتی بین المللی (serutneV tnioJ) به صورت واحدهای تجارتی هستند که به منظور ایجاد شعبه مشترک تجارتی کشورهای مختلف با انعقاد قرارداد فمیابین ، آورده ... مشارکت تجارتی بین المللی - Ghavanin.com : Iran Law Database ... www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=171‎Cached Similarمشارکت تجارتی بین المللی. دکتر محمود عرفانی مشارکت تجارتی بین المللی ( serutneV tnioJ) به صورت واحدهای تجارتی هستند که به منظور ایجاد شعبه مشترک تجارتی ... مشارکت تجارتی بین المللی - مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی https://jflps.ut.ac.ir/article_15159_1487.html‎Cachedمشارکت تجارتی بین المللی (joint ventures) به صورت واحدهای تجارتی هستندکه به منظور ایجاد شعبه مشترک تجارتی کشورهای مختلف با انعقاد قرار داد فیمابین ' آورده ... مشارکت تجارتی بین المللی - برترین فایل ها - فایل ناب projeha.filenab.com/product-55633-aa.aspx مشارکت تجارتی بین المللی (serutneV tnioJ) به صورت واحدهای تجارتی هستند که به منظور ایجاد شعبه مشترک تجارتی کشورهای مختلف با انعقاد قرارداد فمیابین ، آورده ... مشارکت تجارتی بین المللی - کارتحقیقی حقوق prozhe1.com/show-12643.xhtml‎Cachedکارتحقیقی. مشارکت تجارتی بین المللی. چکیده: مشارکت تجارتی بین المللی ( serutneV tnioJ) به صورت واحدهای تجارتی هستند که به منظور ایجاد شعبه مشترک ... دانلود تحقیق در مورد مشارکت تجارتی بین المللی motebinal-t.lel.ir/‎Cached21 آگوست 2016 ... دانلود مقاله مشارکت تجارتی بین المللی ,دانلود پایان نامه مشارکت تجارتی بین المللی ,دانلود جزوه مشارکت تجارتی بین المللی ,دانلود پاورپوینت ... مشارکت بازرگانی بین المللی در ایران از دیدگاه قانون ثبت شرکت ها و ... companyregister.ir/...با.../297-مشارکت-بازرگانی-بین-المللی.html‎Cachedمشارکت بازرگانی بین المللی در ایران را از دیدگاه قانون اساسی و قوانین عادی و قانون ثبت شرکت ها مورد بررسی قرار می دهیم. الف-اصول حاکم بر مشارکت تجارتی مشارکت تجارتی بین المللی maghalefile.rozblog.com/.../-مشارکت-تجارتی-بین-المللی-.html‎Cached17 ژوئن 2016 ... مشارکت تجارتی بین المللی دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 9 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 32 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 مشارکت ... آشنایی با قراردادهای جوینت ونچر - حقوق تجارت و حقوق بین الملل hasanilaw.blogfa.com/post/216‎Cached Similarاین اصطلاح در حقوق بین المللی نیز در مشارکت هایی که برای یک امر خاص و در یک زمان کوتاه تجاری تشکیل شده به کار می رود. در مشارکت های تجاری مذکور، که گاه در ...