پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

طراحی سایت اخبار

طراحی سایت اخبار

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

چکیده

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دسترسی به اخبار به جز از طریق رسانه های جمعی از طریق سایتهای اینترنتی نیز ممکن شده است. آنچه که ملاحظه می نمائید، جزئیات یک سایت اخبار است که در محیط ASP.NET و با زبان برنامه نویسی Visual Basic می باشد . بانک اطلاعاتی این نرم افزار در محیط SQL Server طراحی شده است.

مدل داده ها، ارتباط بین جداول طراحی شده را نشان می دهد، و جزئیات هر جدول و ستونهای آن نیز بیان شده است.

در این نرم افزار اخبار از بانک اطلاعاتی به درون سایت آورده می شود ، و دسته بندی اخبار صورت می گیرد، بدین گونه که هر اخبار در زمینه خبری مربوطه قرار می گیرد. اخبار روزانه بهنگام سازی یا به قولی Up to Date می شوند.

کاربر میتواند با عضو شدن در سایت بعد از Login شدن اخبار موجود در زمینه خبری مورد علاقه خود را مشاهده نماید.

همچنین این سایت قابلیت نمایش پربیننده ترین اخبار با ذکر تعداد بینندگان را در صفحه اول خود دارد.

آمار مربوط به بازدید سایت به صورت روزانه و هفتگی نمایش داده می شود.

فهرست مطالب شماره صفحه

فصل اول : مقدمه

مقدمه 13

فصل دوم : تجزیه، تحلیل و طراحی سایت

2-1 شرح مسئله 15

2-2 کاربران سایت 15

2-3 معرفی صفحات سایت 16

2-4 نام سایت 20

فصل سوم : طراحی بانک اطلاعاتی

3-1 درباره SQL Server 20

3-2 مدل داده ها (ER) 24

3-3 مستندات فرهنگ داده ها(Data Dictionary) 26

فصل چهارم : پیاده سازی

4-1 ASP.NET 33

4-2 ویژوال استدیو دات نت 35

4-3 ویژوال بیسیک دات نت 37

4-4 ساخت صفحات وب با ویژوال استدیو دات نت 39

4-5 Web.config 40

4-6 Global.asax 44

4-7 نحوه برقراری ارتباط با بانک اطلاعاتی 46

4-8 کلیات پیاده سازی 47

4-9 شرح پردازش صفحات 48

فصل پنجم : نتیجه گیری

نتیجه گیری 57

فصل ششم : منابع

منابع 58



خرید فایل



لینک منبع :طراحی سایت اخبار

تازه ترین اخبار طراحی سایت جهان www.sitecode.ir/اخبار-طراحی-سایت/‎Cachedموتور جستجوی سایت کد آخرین و جدیدترین اخبار حوزه فناوری و طراحی سایت و نرم افزار را از سطح وب گرداوری می نماید. طراحی سایت خبری - طراحی وب سایت خبری - طراحی سایت 24 www.web24.ir/page/75/طراحی-سایت-خبری.aspx‎Cachedسایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. دلیل این موضوع اهمیت امر خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به دریافت ... طراحی سایت خبری www.sargonco.com/fa/news-portal.aspx‎Cached Similarطراحی سایت خبری ارزان و حرفه ای و پورتال اطلاع رسانی. طراحی سایت خبرگزاری ها و سایت های خبری - طراحی سایت، پورتال www.radcom.ir/.../newsagencies-طراحی-سایت-خبرگزاری-ها-و-سایت-های-خبری‎Cachedنمونه طراحی سایت خبرگزاری ها و سایت های خبری انجام شده توسط واحد برنامه نویسی شرکت رادکام. طراحی سایت خبری - پی سی وب www.p30web.org/news-site-design/‎Cached30 جولای 2016 ... طراحی سایت خبری - طراحی وب سایت خبری : باسلام ، با معرفی یکی دیگر از خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت پی سی وب در خدمت شما کاربران و ... طراحی وب ایران webdesigniran.com/‎Cached Similarبه روزترین اخبار و مقالات مناسب برای مشتریان و علاقه مندان طراحی سایت، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مبتنی بر وب، برنامه نویسی موبایل، برندینگ و بهینه سازی ... طراحی سایت خبری www.npco.net/طراحی-سایت-خبری.htm‎Cached Similarطراحی سایت خبری به منظور گسترش سریع اخبار، ارشیو اخبار برای اطلاع رسانی به افراد می باشد. نحوه نمایش اخبار ، نحوه ارشیو اخبار ، به روز ترین اخبار تمامی بخش ... طراحی سایت خبری طراحی سایت, طراحی وب سایت, سئو, آرمانیک armanic.com/web-design-news/‎Cached Similarبرای طراحی سایت خبری می توان از سیستم های آماده نیز استفاده کرد اما این سیستم ها شاید در ابتدای کار خوب باشند اما اگر به طور روزانه بیش از صدها خبر در بانک ... اخبار طراحی سایت www.mehryasan.com/news/‎Cached Similarمهریاسان: طراحی وب‌سایت موسسه حقوقی پندار مطابق با استانداردهای روز دنیا و مناسب برای مؤسسات حقوقی توسط شرکت طراحی وب‌سایت مهر یاسان طراحی شد. به گزارش ... طراحی سایت خبری | طراحی سایت خبرگزاری هوشمند و اتوماتیک www.sitesazan.net/طراحی-سایت-خبری/‎Cached Rating: 10/10 - Review by سایت سازان طراحی سایت خبری حرفه ای از جمله زمینه های طراحی سایت می باشد که امروزه توجه ویژه ای به آن می شود. طراحی سایت خبرگزاری هوشمند و اتوماتیک با امکانات کاربردی و.