پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تورم و سرمایه‌ گذاران

تورم و سرمایه‌ گذاران

در طول جنگ جهانی دوم شما یک قرص نان را به قیمت 15 سنت، یک ماشین صفر کیلومتر را به قیمت هزاردلار و یک خانه متوسط را به قیمت 5000دلار خریداری می‌کردید. اما امروزه قیمت یک قرص نان، یک ماشین صفر کیلومتر و یک خانه متوسط همانی نیست که در آن زمان بود و قیمت‌ها فرق کرده‌اند، خیلی هم فرق کرده‌اند. در طول 60 سال گذشته ما شاهد تورم‌های بسیاری بوده‌ایم.

هنگامی که در اواسط 1970 تورم آمریکا دو رقمی شد مردم آن را دشمن درجه یک خود تلقی می‌کردند و در کشور ما هم که حالا تورم دورقمی است باز مردم آن را دشمن درجه یک خود تلقی می‌کنند، اما به این نکته توجه داشته باشید که نه همه مردم!اگر چه از آن زمان نگرانی عمومی مردم آمریکا درباره تورم کاهش پیدا کرده است ولی ترس از تورم هرگز از میان مردم آنجا رخت بر نبسته است و البته تورم هم هیچ گاه از بین نرفته و ما شاهد تورم‌های هر چند اندک در سال‌های گذشته در آن کشور بوده‌ایم.قیمت‌ها در مرور زمان افزایش می‌یابند و همه این را می‌دانند.

اما عموم مردم درباره عوامل موثر بر تورم اطلاعات چندانی ندارند. چه چیزی باعث تورم می‌شود و تورم چگونه سطح زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ در این مقاله در پی پاسخ دادن به چنین سوالاتی هستیم.



خرید فایل



لینک منبع :تورم و سرمایه‌ گذاران

رابطه تورم و سرمایه گذاری چیست؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=219923‎Cached Similar3 سپتامبر 2012 ... درپی نوسان پیوسته نرخ تورم سرمایه‌گذاری‌ها به طور طبیعی وارد بازارهایی می‌شوند که سودآوری آنی و کوتاه‌مدت دارند.... SID.ir | تاثیر تورم بر سرمایه گذاری بخش خصوصی fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=197353‎Cached Similarسرمایه گذاری از عوامل موثر بر رشد و توسعه اقتصادی می باشد، لذا توجه به رشد و گسترش سرمایه گذاری بخش خصوصی و عوامل موثر بر آن نظیر تورم است. تورم، افزایش ... تورم و آثار آن بر سرمایه گذاری | گروه مالی ارقام محاسب ml-group.ir/تورم-و-آثار-آن-بر-سرمایه-گذاری/‎Cached Similarتورم و آثار آن بر سرمایه گذاری-اما تورم بر اقتصاد و بویژه سرمایه گذاری چه اثراتی خواهد داشت؟ تورم سبب بروز مشکلات عدیده ای در اقتصاد می شود. یکی از اثرات تورم، پرتال جامع علوم انسانی - بررسی تاثیرپذیری تورم از سرمایه گذاری ... www.ensani.ir/fa/content/178320/default.aspx‎Cached Similarچکیده: در این مقاله هدف بررسی رابطه بین سرمایه گذاری و تورم است. پس از بحث کوتاهی درباره نظریه های تورم و وضعیت آن در ایران در سالهای گذشته، بحث مختصری نیز ... Payame Noor University - تورم و سرمایه گذاران www.khanzadeh.blogfa.com/post-55.aspx‎Cached Similarتورم و سرمایه گذاران. در طول جنگ جهانی دوم شما یک قرص نان را به قیمت 15 سنت ، یک ماشین صفر کیلومتر را به قیمت هزار دلار و یک خانه متوسط را به قیمت 5000 دلار ... تورم و آثار آن بر سرمایه گذاری - اطلاعات و معلومات حسابرسی گلستان ... www.golestanandish.blogfa.com/.../تورم-و-آثار-آن-بر-سرمایه-گذاری‎Cachedتورم و آثار آن بر سرمایه گذاری. دونالد گرو لامو. مترجان: مریم السادات اسماعیل زاده عربی ،. محمدرضا شعبان زاد،. تورم در بازارهای اقتصادی جهان تجربه نسبتا جدیدی است. اثر نا اطمینانی نرخ تورم بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایران iee.rihu.ac.ir/article_96_0.html‎Cached Similarفرض می‌شود نوسان‌های وسیع نرخ تورم نیز محیط نااطمینانی را جهت تصمیم‌گیری بر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ایجاد می‌کند. هدف این مقاله بررسی اثر نااطمینانی نرخ ... حسابداری دانشگاه آزاد شاهین دژ - تورم و آثار آن بر سرمایه گذاری (پروژه ... elasame.blogfa.com/post-5.aspx‎Cachedتورم و آثار آن بر سرمایه گذاری. دونالد گرو لامو. مترجان: مریم السادات اسماعیل زاده عربی ، سرپرستی منطقه شرق بانک صادرات ایران. محمدرضا شعبان زاد،امور همکاریهای بین ... واکاوی نسبت «تورم» و «بازار سرمایه» - سرمایه گذاری گروه توسعه ملی tmgic.ir/واکاوی-نسبت-تورم-و-بازار-سرمایه/‎Cached Similarواکاوی نسبت «تورم» و «بازار سرمایه» ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲. گروه بورس – سردار خالدی: مساله «تورم» که به روند فزاینده و نامنظم افزایش قیمت‌ها در اقتصاد تعبیر می‌شود ... نگاهی به اثرات تورم بر بازار سرمایه ایران - پایگاه اطلاع رسانی بازار ... www.sena.ir/Sena__28186__نگاهی-به-اثرات-تورم-بر-بازار-سرمایه-ایران.Se‎Cached Similar21 نوامبر 2015 ... با توجه به تاثیر تورم بر شرایط اقتصادی جامعه و نحوه سرمایه گذاری افراد، بدون شک تورم بر بورس اوراق بهادار و شرکت های سرمایه گذار دیگر ...