پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی

بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی

فصل اول :

مقدمه:

این بخش هنری برای شماست شمایی که با هنر گرافیک آشنایی دارید یا دوست دارید که آشنا شوید یا اینکه اصلا بعد از خواندن این بخش علاقمند شوید.

گرافیک از سوی هنرهای تجسمی است که صد البته برای کسانی که آن را با نقاشی اشتباه می گیرند چون شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی به کسی میگویید رشته ام گرافیک است می گوید پس چهره مرا نقاشی کن باید بگویم گرافیک در اصل ایده و ترکیب بندی است که اکثر اوقات بین نوشته و تصویر اتفاق می افتد و نقاشی بیشتر تقلید طبیعت است که ایده های گرافیست ها می تواند بوسیله دست مثال یک نقاش اجرا شود که خیلی از هنرمندان شاید برای اجرای بهتر و شاید بخاطر کسری وقت طراحی نهایی را به شخص دیگری میسپارند که از نوع اول می توان به بیلبوردهای توی خیابان اشاره کرد و گروه دوم به آقای ممیز یکی از گرافیستهای برتر ایران اشاره کرد و گاهی هم آن ایده توسط کامپیوتر و برنامه های پیشرفته اجرا می گردد که مطمئنا کار با دست از ازرش با لاتری برخوردار است.

گرافیک در معنای لغت بمعنی ترسیمی و نگارشی است و در دو مفهوم قدیم ، سنتی و جدید ، نوین متمایز می گردد که در مرز بین این دو پدیده چاپ قرار دارد.

همانطور که گفتم گرافیک به دو دسته قدیم و جدید و بین این دو چاپ ، تقسیم می شود.

البته منظور از چاپ هم ، چاپها ی دستی بوسیله قالب چوبی، لوح فلزی(گرانور)و نیز چاپ سنگی (لینو گرافی دستی) است و هم چاپ نیمه ماشینی مثل ؟ لینوگرافی جدید و هم چاپ ماشینی نظیر چاپ حروفی (نترپرس) و ؟ و غیره

عنوان قدیم گرافیک با گرافیک سنتی شامل خطاطی ، نقاشی دو بعدی ، کنده کاری می باشد که بیشترین نمود ان در آرایش کتابهاست که محصول همکاری نقاش، خوشنویس، تذهیب کار و جلد ساز است.

و اما گرافیک نوین علاوه بر کتاب آرایی در عرصه تبلیغات تجاری، اعلانات دیواری (پوستر) و مطبوعاتی ونشان ها (مارک) و غیره می باشدو حتی در سینما و تلویزیون هم کاربرد دارد. مثل عنوان بندی (تیتراژ) فیلم و تصاویر متحرک طراحی شده (انیمیشین).

هر گرافیک نوین با معماری ومسائل ارتباط محیطی نیز تداخل دارد، پس این هر علاوه بر خط و رنگ به عناصر بصری دیگری چون حجم و نور و حتی حرکت برای انتقال مفاهیم کمک می گیرد.

دفعه های بعد در مورد تاریخچه تا به اینجا رسیدن گرافیک و تصویرسازی و تحول پیدایش خط و خوشنویسی (کالیگرافی) صحبت می کنیم.



خرید فایل



لینک منبع :بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی

بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی 7mqu3e.mabnafci.ir/‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل بررسی ... بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی - مان فایل maanfile.blogsky.com/1395/.../بررسی-گرافیک-،-نقاشی-و-عکاسی‎Cached22 سپتامبر 2016 ... بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی در 68 صفحه ورد قابل ویرایش. فصل اول : مقدمه: این بخش هنری برای شماست شمایی که با هنر گرافیک آشنایی دارید ... بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-56178-The-Examination-graphics-painting-and-photograph.aspx‎Cachedپایان نامه بررسی گرافیک،نقاشی و عکاسی مقاله بررسی گرافیک،نقاشی و عکاسی پروژه بررسی گرافیک،نقاشی و عکاسی تحقیق بررسی گرافیک،نقاشی و عکاسی ... بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی - مدرسه مجازی دانلود فایل schoolfile.parsiblog.com/.../بررسی+گرافیک+،+نقاشی+و+عکاسی/‎Cached13 نوامبر 2016 ... در این ساعت به روز هستیم با دانلود فایل بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی که محتویات آن یاری گر کاملی برای موضوع مد نظر شماست . شما پس از ... Images for بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی کاملترین فایل بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی 8hii18.nikandlc.ir/‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -بررسی گرافیک ، نقاشی و ... کاملترین فایل بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11659.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی ببرید. فروش دانلودی بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی simorghflye.ruzfa.ir/post/875‎Cachedفروش دانلودی بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دوست گرامی سلام. برترین فایل بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی 9wd7yr.kiadanlodce.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{بررسی گرافیک ، نقاشی و ... دانلود فایل ( بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی) vistapcrs.madblog.ir/post/66‎Cached20 سپتامبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از بررسی گرافیک ، نقاشی و عکاسی ببرید