پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش

بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش

طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهای بهبود فرایند اداری کشور ما را فرا گرفته است و بسیاری از سازمانها ، تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند اما باید بررسی نمود که چنین سیستمهایی تا چه اندازه توانسته به مدیران سازمانها در بهبود تصمیم گیری کمک نماید وآیا توانسته چنین سیستمهایی انتظارات مدیران را در تصمیم گیری ها براورده نماید . هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه بر بهبود تصمیم گیری مدیران می باشد وبه تجزیه و تحلیل آثار و نتایج حاصل از مدل سازی فرایندهای اداری برتصمیم گیری مدیران، بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت مدل سازی فرایندها اداری از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحت،دقت،بهنگام بودن و اقتصادی بودن، بررسی اثرات مدل سازی فرایندها اداری بربهبود فرآیند تصمیم گیری مدیران، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد جهت بهره برداری می باشد.روش تحقیق علی – مقایسه ای می باشد .ونتایج حاصل از تحقیق نشان داد که مدل سازی فرایندها متناسب با اهداف سازمان در تحقق یافتن اهداف سازمانی اثربخش است ازنظر مدیران سازمان،مدل سازی فرایندها متناسب با اهداف سازمان می تواند واقع گرایانه باشدوبا منابع موجود قابل پیاده سازی بوده و موثر است همچنین ازنظر مدیران سازمان، مدل سازی فرایندها متناسب با اهداف سازمان قابل فهم و بدون ابهام بوده و برای تحقق مقررات و خط مشی های مقرر کمک می کند و شواهدی بررد فرضیهای سه گانه مذکور وجودنداشت.

کلید واژه ها : فرایندهای سازمانی، مدل سازی هدف گرا، تقسیم و غلبه، آموزش و پرورش

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 2

فصل اول_

کلیات تحقیق_ 3

1 – 1- پیشگفتار 4

1-2- بیان مسأله 5

1--3 اهمیت و ضرورت تحقیق_ 6

1--4 اهداف تحقیق_ 7

1-4--1 هدف اصلی_ 7

1-4--2 اهداف فرعی_ 7

1--5 سؤالات تحقیق_ 8

1-5--1 سؤال اصلی_ 8

1-5--2 سؤالات فرعی_ 8

1-6 -تبیین فرضیه های تحقیق_ 8

1-7- تعریف اصطلاحات و متغیرها 9

1-7-1-مدیریت فرایند_ 9

1-7-2- شبیه سازی با زبان مدل سازی نمادین یا UML_ 9

1-8 - تقسیم و غلبه 10

فصل دوم_

مطالعات نظری_ 11

2-1- پیشگفتار 12

2-2-فرآیند_ 13

2-3- اهمیت نگرش فرآیندی در سازمان_ 14

2-4- مدیریت بر مبنای فرایند_ 15

2-5- فعالیتهای مورد نیاز جهت فرایند گرایی_ 18

2-6- مفهوم مسئولیت در سازمانهای فرایند محور 19

2-7- تحول نقش مدیریت در سازمانهای فرایند محور 20

2-7-1-طراحی_ 22

2-7-2- مربیگری_ 22

2-7-3- تامین منابع و همراستایی_ 23

2-8- ساختار سازمانی در سازمانهای فرآیند محور 24

2-9- چالشهای فراروی سازمانهای جدیدفرایند محور 25

2-10- عوامل موفقیت مدیریت فرآیند محور 27

2-11- مهمترین روشهای مدیریت فرایند محور در سازمان_ 28

2-12-رویکرد 8 گانه در مدیریت فرایندمحور 29

2-12-1- تعاملات یک فرایند با فرآیندهای دیگر_ 30

2-12-2 تنظیم فرآیند_ 31

2-12-3 مطابقت فرآیند با خواسته های مشتری_ 31

2-12-4 مطابقت فرآیند با برنامه های استراتژیک سازمان_ 32

2-12-5 بهره وری فرآیند_ 32

2-12-6 کنترل شکستهای ممکن در فرآیندها 33

2-12-7 ممیزی فرآیند_ 33

2-12-8 مهندسی مجدد فرآیندها 34

2-13 مدل سازی_ 34

2-14 UML_ 36

2-15انواع تکنیک های مدل سازی_ 38

2-15-1 مدل سازی اهداف_ 38

2-15-2 مدل سازی منابع_ 41

2-15-3 مدل سازی قواعد_ 43

2-15-4 مدل سازی نقش ها 43

2-15-5 مدل سازی فرایند_ 45

2-16روش BPMN_ 46

2-17مزیت های BPMN_ 66

2-18پیشینه پژوهش__ 66

فصل سوم_

روششناسی تحقیق_ 72

3--1 پیشگفتار 73

3--2 روش تحقیق_ 73

3-2-1- در اجرای تحقیق ، مراحل زیر پیگری شده است : 74

3-3- جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق_ 74

3-4- بر آورد حجم نمونه 75

3-5- معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات_ 75

3-5-1-مصاحبه 75

3-5-2- پرسشنامه 75

3-5-2-1- معرفی پرسشنامه 75

3-5-2-2- چگونگی طراحی نهایی پرسشنامه 76

3-6-روایی (Validity ) و پایانی ( Reliability ) 78

3-6-1- روایی / اعتبار 78

3-7- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات_ 78

3-8- خلاصه فصل_ 79

فصل چهارم_

مدلسازی و تحلیل آماری_ 80

4-1- پیشگفتار 81

4-2-مدلسازی سازمان آموزش و پرورش__ 81

4-3- تحلیل آماری_ 100

4-3-1-آزمون سوال اول پژوهش__ 100

4-3-2-آزمون سوال دوم پژوهش__ 101

4-3-3-آزمون سوال سوم پژوهش__ 102

فصل پنجم_

نتیجه گیری و پیشنهادات آتی_ 103

5-1- پیشگفتار 104

5-2- نتیجه گیری_ 104

5-2-1-نتایج تحلیل آماری داده ها 105

5-3- پیشنهادات آتی_ 105

منابع_ 107

منابع فارسی_ 107

منابع خارجی_ 109

Abstract_ 112

Title_ 113




خرید فایل



لینک منبع :بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای ... arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشد-رشته-مدیریت-بر-14/‎Cached17 مارس 2016 ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه. در آموزش و پرورش. استاد راهنما: دکتر مجید رستمی بشمنی. برای رعایت ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم ... projeha.filenab.com/product-56274-aa.aspx‎Cachedمدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی رویکرد تقسیم و غلبه آموزش و پرورش مدل سازی هدف گرا تقسیم و غلبه مقاله پژوهش تحقیق پروژه دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم ... allfiles.blogsky.com/1395/07/03/post-57653/‎Cachedبررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران ... دانلود پایان نامه بررسی مدل سازی هدف گرای فرایند های سازمانی با رویکرد ... managerfile.ir/دانلود-پایان-نامه-بررسی-مدل-سازی-هدف-گر/ 16 آگوست 2016 ... عنوان کامل پایان نامه : بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایند های سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش قسمتی از متن پایان نامه ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم ... maghalefile.rozblog.com/.../-بررسی-تاثیر-مدل-سازی-هدف-گرای-فرایندهای-سازمانی-با-رویکرد-تقسیم-و-غلبه-در-آموزش.html‎Cached21 ژوئن 2016 ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش دسته: مدیریت بازدید: 9 بار فرمت فایل: docx حجم ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم ... www.takbook.com/best/بررسی-تاثیر-مدل-سازی-هدف-گرای-فرایندها/‎Cachedبررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش. عنوان تحقیق:بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم ... google-shop.ir/بررسی-تاثیر-مدل-سازی-هدف-گرای-فرایندها/‎Cached11 آگوست 2016 ... بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و پرورش 124 صفحه چکیده: طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره ... پایان نامه ارشد مدیریت گرایش(هدف گرا):مدل سازی فرایندهای اداری ب ... nagrog.parsiblog.com/.../پایان+نامه+ارشد+مدیریت+گرایش(هدف+گرا)%3Aمدل+سازی+فرایندهای+اداری+ب/‎Cachedپایان نامه ارشد مدیریت گرایش(هدف گرا):مدل سازی فرایندهای اداری ب ... مدل سازی فرایندهای اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران اداره آموزش و پرورش در سال 1393. 1-4-- 2 اهداف فرعی. 1- بررسی و شناسائی عوامل مؤثر در موفقیت مدل سازی فرایندهای اداری از نظر ... تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایند های سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در آموزش و ... مجید رستمی‌بشمنی | اهل قلم ahleghalam.ir/AuthorDetails.aspx?AuthorId=6909 بررسی کرانها و تقریبها و تکنیک‌های عددی در تئوری صف‌بندی ..... تحقیق در عملیات 1و2، آنالیز عددی 2، مبانی ریاضی، آموزش ریاضی 1، ریاضی 1و2 .... مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه (مطالعه موردی : آموزش و .... بررسی تاثیر دورکاری بر ویژگیهای سازمانی و فردی کارکنان در وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی. عوامل موثر بر نگرش و تاثیر آن بر رفتار سازمانی vista.ir/article/.../عوامل-موثر-بر-نگرش-و-تاثیر-آن-بر-رفتار-سازمانی‎Cached Similarما در این مقاله در مورد عوامل و مسائل سازمانی که بر نگرش سازمانی فرد تاثیر گزار هستند ... صورت فرایندهای محیطی پویا، با تغییر روبرو هستند و مجبور شده‌اند که خود را با عوامل .... آموزش و ارتباطات: برای از بین بردن مقاومت باید با کارکنان و اعضای سازمان ..... بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهیم زیرا این مجموعه شخصیتی با هدف مشخصی ...