پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

طراحی سیستم های تعبیه شده

طراحی سیستم های تعبیه شده

خلاصه
بیشتر سیستم های تعبیه شده محدودیت های طراحی متفاوتی نسبت به کاربردهای محاسباتی روزمره دارند. در میان طیف گوناگون این سیستم ها هیچ توصیف اختصاصی کاربرد ندارد. با وجود این،برخی ترکیبات فشار هزینه،احتیاجات بلادرنگ،ملزومات اعتبار،عدم کار فرهنگی؛ طراحی اجرای موفق روشها و ابزار طراحی محاسباتی سنتی را مشکل ساخته است. در بیشتر حالات سیستم های تعبیه شده برای دوره زندگی و عوامل تجاری بهینه سازی می شود تا حاصل کار محاسباتی بیشینه شود. امروزبسط طراحی کامپیوترهای تعبیه شده به طراحی جامع سیستم تعبیه شده حمایت ابزاری کمتری ارد. با وجود این،با آگاهی از نقاط ضعف و قوت رویکردهای جاری می توانیم توقعات را بدرستی بر گزینیم، مناطق خطر را مشخص نماییم و راه هایی که بتوانیم نیازهای صنعتی را برآورده کنیم،ارائه دهیم.


1- مقدمه
های کوچکتر (4،8و16بیتی) CPU تعبیه شده، با CPU درهر سال تقریبا 3 میلیارد
فروخته می شود. باوجود این بیشتر تحقیقات و توسعه ابزار به نظر می رسد که بر احتیاجات روزمره و محاسبات تعبیه شده فضایی/ نظامی تمرکز ارد. این مقال بدنبال این است که بحث هایی را به پیش بکشد تا بازه وسیعی از سیستم های تعبیه شده را دربرگیرد.
تنوع زیاد کاربردهای تعبیه شده ، تعمیم سازی را مشکل می سازد. با این وجود ،علاقه ای به کل ذامنه سیستم های تعبیه شده و طرح های سخت افزاری/ نرم افزاری هست.
این مقاله بدنبال اینست که مناطق اصلی را که سیستم های تعبیه شده را از طرح های کامپیوتری روزمره سنتی متمایز می سازد معین می کند.
مشاهدات این مقاله از تجارب نظامی و تجاری ،روش شناسی توسعه و حمایت دوره زندگی می آید.
تمام توصیفات تلویحا برای اشاره به حالات نمونه ،نماینده یا حدیثیفهمانده شده است. در حالیکه درک می شود که سیستم های تعبیه شده احتیاجات منحصربفرد خودشان را دارند. امید می رود که تعمیم سازی و مثال های ارائه شده در این مقاله پایه ای برای و روش شناسی طرح بشمار آید. CAD بحث و تکامل ابزار های

2- مثال سیستم های تعبیه شده
شکل 1 یک نوع سازمان ممکن برای یک سیستم تعبیه شده را نشان می دهد.
،گوناگونی از میانجی ها وجود دارد تا سیستم را قادرCPUبه علاوه سلسله حافظه و
به سنجش ، اداره و تعامل با محیط خارجی کند. برخی از تفاوت ها با محاسبات روزمره را می توان اینگونه ذکر کرد:
● میانجی بشری می تواند به سادگی یک نور فلاش یا به پیچیدگی یک روبات همه کاره باشد.
● پورت تشخیصی برای تشخیص سیستم کنترل شده نه تشخیص کامپیوتر استفاده می شود.
● زمینه برنامه نویسی همه منظوره ، خواص کاربرد ویا حتی سخت افزار غیر دیجیتال برای افزایش عملکرد و یا ایمنی استفاده می شود.
● نرم افزار عمل ثابتی دارد و کاربرد خاصی می طلبد.



خرید فایل



لینک منبع :طراحی سیستم های تعبیه شده

سامانه نهفته - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سامانه_نهفته‎Cached Similarسامانه‌های نهفته (به انگلیسی: embedded system ) در واقع رایانه‌هایی هستند که برای ... (از نظر معماری پردازنده) طراحی شده است که قسمت بزرگی از نیازهای مصرف کننده‌ها را ... سیستم‌های مخابراتی به شکل انبوهی از سامانه‌های نهفته در تلفن‌خانه در شبکه‌های ... ‎۱ گونه‌های سامانه‌های نهفته - ‎۲ تاریخچه - ‎۳ مشخصات - ‎۴ رابط کاربریسیستم تعبیه شده چیست ؟ .:: شرکت ندای فن آوری | طراحی سایت در ... www.voiceoftech.ir/.../سیستم-های-تعبیه-شده/.../سیستم-تعبیه-شده-چیست-؟‎Cached Similar25 نوامبر 2013 ... امروزه سیستم های تعبیه شده در تلفن های همراه ، دوربین های دیجیتال ، بازی های ویدئویی قابل حمل ، ماشین حساب ها ، وسایل دیجیتال همراه ، مایکروویو ها ... طراحی سیستم های تعبیه شده - دانلود مقاله و پروژه - فایل ناب maghale2020.filenab.com/product-56470-طراحی-سیستم-های-تعبیه-شده.aspx‎Cachedبیشتر سیستم های تعبیه شده محدودیت های طراحی متفاوتی نسبت به کاربردهای محاسباتی روزمره دارند در میان طیف گوناگون این سیستم ها هیچ توصیف اختصاصی ... تحقیق طراحی سیستم های تعبیه شده | - نرم افزار 3manage.com/تحقیق-طراحی-سیستم-های-تعبیه-شده.html‎Cachedبیشتر سیستم های تعبیه شده محدودیت های طراحی متفاوتی نسبت به کاربردهای محاسباتی روزمره دارند. در میان طیف گوناگون این سیستم ها هیچ توصیف اختصاصی ... آشنایی با سیستم های تعبیه شده – MaczoooBME www.maczooobme.com/?p=125‎Cached25 فوریه 2016 ... سیستم های تعبیه شده ی پزشکی در حوزه های تشخیص. ... حال ما یک سیستم تعبیه شده ای برای وی طراحی میکنیم که شامل یک سنسور اکسیژن. طراحی سیستم های تعبیه شده - همکاری در فروش فایل sanjesh.marketfile.ir/product-44987-sistem-tabie-shode.aspx‎Cachedخلاصه بیشتر سیستم های تعبیه شده محدودیت های طراحی متفاوتی نسبت به کاربردهای محاسباتی روزمره دارند در میان طیف گوناگون این سیستم ها هیچ توصیف ... [PPT] (***** ***) Embedded Systems - دانشگاه صنعتی اصفهان signbit.iut.ac.ir/sites/fsites/signbit/embedded_systems.pptx‎Cached Similarسیستم‌های توکار (تعبیه شده) Embedded ... معرفی سیستم‌های توکار; حوزه‌های کاربرد; روند تکامل; خصوصیات; روند توسعه; نرم افزار ... طراحی بورد ، استفاده از بورد. طراحی سیستم های تعبیه شده - sabzblog.tk thesisandplan.sabzblog.tk/post/3689‎Cachedطراحی سیستم های تعبیه شده. دوستان محقق و دانشجویان و کار آفرینان گرامی سلام و ایامتان به کام شما در پیچ پیش فرض طراحی سیستم های تعبیه شده هستید . تحقیق طراحی سیستم های تعبیه شده - 30 ص ورد - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/06/27/post-21267/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... خلاصه بیشتر سیستم های تعبیه شده محدودیت های طراحی متفاوتی نسبت به کاربردهای محاسباتی روزمره دارند. در میان طیف گوناگون این سیستم ها هیچ ... سیستم نهفته چیست؟ - سیستم های نهفته ایرانیان iesys.ir/index.php/about/embedded-system‎Cachedسیستم‌های نهفته(تعبیه شده یا توکار نیز گفته می شوند) (معادل انگلیسی ... رفع نیازهای عمومی طراحی شده اند، سیستم های نهفته به گونه ای طراحی می شوند که برای یک ...