پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تایپوگرافی در پوستر

پایان نامه رشته هنر با موضوع تایپوگرافی در پوستر


مقدمه

پوستر ها با اینکه حامل خلاصه پیامی هستند ولی همیشه مستقیم و واضح حرف نمی زنند. برعکس، بعضی از نقاشی ها یک دوره یا یک لحظه را تعریف می کنند.

صحبت راجع به عملکرد نقش یا تصویر است: هنری، تزئینی (دکوری)، آموزشی، آگاه کننده، علمی، عشقی ... این استفاده هاست که نقش اصلی تصویر را در جامعه شامل می شود. ما شاهد پیشرفت های تکنیکی انتشار تصاویر هستیم. تکثیری که هدفش دنیایی است که با زبان غیر قابل دسترسی است.

تصویر چیزی بیشتر از نشان دادن جهت یک حرف است، در واقع بیان گر یک فعل است، یک ایده و یک عمل. طراح پوستر کسی است که متن و تصویر را با هم رویارو می کند تا بروند و تماشاچی را هم با خودشان همراه کنند. خشم سلاح ها، هراس عشق ها، سودای قدرت، تمسخر زمان، همگی به طور غافلگیر کننده ای بیان می شوند. اثر گرافیکی دو مشخصه ی بارز دارد: امروزی بودن پیامی که ارایه می کند و بی زمان بودن و جهانی بودن آن چیزی که به یاد می آورد (مجسم می کند).

سختی دیگر کار طراح پوستر این است که برای خلق اثری مستقل که بیانگر ذهن ها و روح های مختلف و مکالمات و روابط درهم و مبهم باشد، باید به هنجارهای جامعه که همگی در حال تغییر هستند تسلط داشته باشد. پوستر چیزی مرده و جامد و منجمد نیست، بلکه این نتایج حرکت های اجتماعی و فرهنگی است که در آن جمع شده است .شبیه تشکیل یک کریستال .این گفتگویی که بین جزء و کل، شخص و جامعه، زمان حال و گذشته پیش آمده، حسی را توضیح می دهد که از قبل در تصویر وجود داشته و نقش باقیمانده فرهنگ، سیاست، تمایلات مذهبی و شگفتی های جامعه را به آن القا می کند.

پوستر چیزی است که به دلیل زود گذر بودنش و ماهیت سریال بودنش زود از مصرف می افتد. پیشرفت تکنولوژی باعث ساخته شدن کاغذهای بهتر و چاپ قابل توجه تری شده و همچنین کیفیت کارهای گرافیکی و تجسمی به خاطر دلایل اقتصادی به سمت ابتذال و عادی شدن کشیده شده است و این کشش به خاطر پیدا کردن زبانی که سریعاً در همه جای دنیا قابل تحلیل و شبیه سازی شدن باشد، اقتصادی و جهانی هم باشد، تشدید شده است. با این حال، هنوز پوستر ما را از حرکت هنجارهای جامعه آگاه می کند؛ از پیشرفت های تکنولوژی و فکری و از ایده هایی که مبنای اجتماع ما قرار گرفتند...



خرید فایل



لینک منبع :تایپوگرافی در پوستر

Images for تایپوگرافی در پوستر تایپوگرافی در پوسترهای ایرانی | PersianGFX - پرشین جی اف ایکس persiangfx.com/fa/gfx/articles/typography-at-iranian-posters/‎Cached Similarتایپو گرافی در پوستر های ایرانی - در طراحی اعلان ((پوستر/آفیش))، نوشتار و متن، غیر از وظیفه اطلاع رسانی مکتوب خود نیز یک فرم محسوب می شود و در کل ساختار ... تایپوگرافی و کاربرد آن در طراحی پوستر خلاق | روز رنگ www.roozrang.com/تایپوگرافی-و-کاربرد-آن-در-طراحی-پوستر-خ/‎Cached Similar4 ژوئن 2014 ... یکی از شماره‌های اخیر آن اختصاص به موضوع تایپوگرافی و پوستر داشته است. در مقدمه‌ای که برای معرفی این ویژه نامه نوشته شده آمده است که: طراحی ... بررسی تایپوگرافی در پوستر - پایان نامه گرافیک و هنر - ایستگاه ... rsst.ir/product/بررسی-تایپوگرافی-در-پوستر/‎Cached Similarتوضیحات محصول. پایان نامه گرافیک و هنر بررسی تایپوگرافی در پوستر. فهرست مطالب : تاریخچه پوستر ۱ عناصر تصویری ۵ پوسترهای تجاری: ۶ پوسترهای ... در پوستر، تایپوگرافی‌ صدای تصویر است / مقاله | سایت هنر مقاومت resistart.ir/.../در-پوستر-تایپوگرافی-صدای-تصویر-است-مقاله/‎Cached Similarدر پوسترهای‌ اولیه‌ کـه وظـیفه مـعرفی یک کالا یا یک‌ اثر هنری را برعهده داشتند کلمات و حروف تنها‌ به‌ اطلاع‌رسانی پوستر کمک می‌کردند و بـه عنوان یک‌ عنصر بصری در ... آثار تایپوگرافی و پوستر :: خوشنویسی / گرافیک / تایپوگرافی samangraph.ir/post/Typography‎Cached Similarاخلاقا، شرعا و قانونا صحیح نیست. پوستر بسم الله الرحمن الرحیم. راه یافته به نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی تهران - 1395. نمونه آثار تایپوگرافی بمناسبت ایام ... تایپوگرافی در پوستر - گرافیران - دانلود، آموزش فتوشاپ www.graphiran.com/tag/تایپوگرافی-در-پوستر/‎Cached Similarاکشن فتوشاپ تبدیل عکس عادی به تایپوگرافی Turn your Photo into Typography می تواند عکس های شما را تنها با دو کلیک به سادگی به تایپوگرافی زیبایی ... تایپوگرافی در پوستر - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ - متفاوت ترین ... maghalenab.rozblog.com/post/.../-تایپوگرافی-در-پوستر-.html‎Cached5 ژوئن 2016 ... تایپوگرافی در پوستر دسته: هنر بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 321 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 پایان نامه رشته هنر با موضوع ... تایپوگرافی در پوستر - دانلود پروژه و پایان نامه - رز بلاگ - متفاوت ... payanname2020.rozblog.com/.../تایپوگرافی-در-پوستر.html‎Cached6 ژوئن 2016 ... تایپوگرافی در پوستر دسته: هنر بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 321 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 پایان نامه رشته…,تایپوگرافی در ... بررسی تایپوگرافی در پوسترهای ایرانی (1385-1370) - پایگاه مجلات ... www.noormags.ir/.../بررسی-تایپوگرافی-در-پوسترهای-ایرانی-(1385-1370)‎Similarابراهیم معروفی ; مجله: کتاب ماه هنر ; آذر و دی 1385 - شماره 99 و 100 ;