پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

معیار های همسر گزینی

معیار های همسر گزینی


به همین مناسبت زن و مرد باید انگیزه ازدواج را بر محور امور معنوی قرار دهند ، نه امور مادی همانند زیبایی . زیرا اگرچه زیبایی زن،خود یکی از عواملی است که هر انسانی به طور طبیعی جذب آن می شودواسلام نیز زیبایی زن را مورد توجه قرار داده است ، ولی این به آن معنی نیست که انگیزه ازدواج تنها بر محور جمال و زیبایی دور بزند و امور اخلاقی و معنوی نادیده گرفته شود .

ازدواج موفق پایه و بنیانی عالی برای ایجاد خانواده ای شاد و محکم است و هیچ چیز در جهان نمی تواند زندگی

انسان را بهتر و شاداب تر کند مگر افزایش ازدواجهای موفق حتی استحکام یک کشور با استحکام خانواده ها همبستگی دارد.

در اینجا به ارائه نظرات پژوهشی در20 مورد از مهمترین ملاک هاو عوامل شناخته شده روانشناختی در بهبود کیفیت زندگی زناشویی و افزایش رضایت از ان ودر واقع ملاک های یک زندگی موفق ویک زندگی ناموفق اشاره شده است:

1-مهارتهای ارتباطی....

2-تقابل.....

3-مهارتهای حل مسئله...

4-عوامل شناختی....

5-هیجان ومهارتهای هیجانی ...

وموارد دیگر که با دانلود این محصول می توانید ان را دنبال کنید.

نوع فایل:word

سایز: 51.2kb

تعداد صفحه:19



خرید فایل



لینک منبع :معیار های همسر گزینی

انتخاب همسر شایسته و معیارهای همسرگزینی از منظر دین - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930325000398‎Cached Similar15 ژوئن 2014 ... یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی هر فرد، فرآیند گزینش همسر است؛ چرا که انسان تا پایان عمر با پیامدهای انتخاب خود همراه است. بر اساس تعالیم اسلام، ایمان ... معیارهای انتخاب همسر - سایت اطلاع رسانی پیامبر اعظم payambar-azam.com/article.aspx?nid=47‎Cachedبه جرئت می توان گفت بیشترین مشکلاتی که در زندگی مشترک به وجود می آید به خاطر این است که دختر و پسر ، همسر مناسب خود را انتخاب نکرده اند و پس از چند سال ... معیارهای اصلی برای انتخاب همسر چیست؟ - اعتدال etedaal.ir/fa/news/121336/معیارهای-اصلی-برای-انتخاب-همسر-چیست‎Cached Similar2 سپتامبر 2015 ... برای انتخاب همسر باید دو دسته معیار را مدنظر قرار داد؛ معیارهای اصلی نظیر ایمان و اخلاق نیک و معیارهای فرعی و ترجیحی مانند تناسب سنی، تناسب ... معیارهای انتخاب همسر از دیدگاه اسلام | اسلام و پژوهش‌های تربیتی eslampajoheshha.nashriyat.ir/node/33‎Cached Similar6 ژانویه 2011 ... در‌این مقاله، معیارهای انتخاب همسر از دیدگاه اسلام در قالب شش دسته کلی تحت ... در اسلام، بر اصل همسان همسری به عنوان معیار همسر گزینی و ضامن انسجام ... معیارهای همسرگزینی از دیدگاه اسلام www.hawzah.net/fa/Seminar/.../معیارهای-همسرگزینی-از-دیدگاه-اسلام‎Cachedموضوع تحقیق پایانی « معیارهای همسر گزینی در اسلام» است، این پژوهش معرفی اصول و ضوابطی است که از دیدگاه اسلام باید قبل از ازدواج و به منظور گزینش همسر مناسب ... معیارهای همسرگزینی در اسلام www.hawzah.net/fa/Seminar/View/.../معیارهای-همسرگزینی-در-اسلام‎Cached Similarازدواج مرحله ی مهمی از تشکیل خانواده است که بیش ازهمه ی مراسم و رویدادهای زندگی انسان و جنبه های متعدد فردی و اجتماعی اهمیت داردکه شامل تعریف ازدواج از دیدگاه اسلام، ... مهم ترین ملاک های ازدواج موفق، معیار، معیار های مهم ازدواج، معیار اساسی در ... www.akairan.com/marriage/chashmebaz1/20134317446.html‎Cached Similarملاک‌های دخترانه و پسرانه در همسرگزینی · اهداف و ملاک‌های ازدواج ... دین، مهمترین ملاک همسرگزینی · معیارهای ... معیارهای انتخاب همسر از نگاه پیامبر اکرم(ص) · کدام معیار ... معیارهای انتخاب همسر از نگاه پیامبر اکرم(ص) - بیتوته www.beytoote.com/religious/.../mate1-selection-criteria.html‎Cached Similarمعیارهای انتخاب همسر از نگاه پیامبر اکرم(ص). ازدواج در نگاه هر کس معیارهایی دارد. با این حال، معیارهایی که بزرگان دین معرفی کرده اند، سالم ترین و مطمئن ترین معیارها ... بررسی معیارهای همسر گزینی از دیدگاه دو گروه دانشجویان دختر و پسر ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=70203‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی معیارهای همسر گزینی از دیدگاه دو گروه دانشجویان دختر و پسر دانشکده علوم پزشکی جهرم 1380. معیارهایی مشترک در انتخاب همسر www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=4657‎Cached13 دسامبر 2003 ... دختران و پسرانی که درصدد ازدواج هستند باید دقیق باشند و ضمن توکل بر خدا تا حد ممکن بررسی های لازم را انجام دهند و بر مبنای معیارهای اساسی و منطقی ...