اصول مدیریت کیفیت
اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)
هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.
تمرکز بر مشتری و درک نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و سهم بازار برای سازمان خواهد شد.
خرید فایللینک منبع :
اصول مدیریت کیفیتاصول هشتگانه مدیریت کیفیت
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=627711Cached
Similar24 سپتامبر 2011 ... محور و اساس تجدید نظر در استانداردهای مدیریت کیفیت بر محور انتقال اصول اساسی
هشت گانه ای به عنوان محور اصلی تفکر مدیریت کیفیت به ...
هشت اصل مدیریت کیفیت - PostPortal
www.post.ir/HomePage.aspx?TabID=6260&Site=epq.post...Cached
Similarاین استاندارد بر پایه اصول هشت گانه مدیریت توسعه یافته است. این اصول از دانش و
تجربه متخصصین بین الملل که با کمیته فنی ISO/TC 176 همکاری داشته اند بدست ...
اصول مدیریت کیفیت چیست؟ - مشاوره مدیریت | آموزش مدیریت
www.msi.co.ir/.../437-what-is-quality-management-principles.htmlCached
Similar30 ژوئن 2013 ... صول مدیریت کیفیت را به عنوان چهارچوبی برای هدایت سازمان در جهت بهبود عملکرد ،
به کار گیرد. اصول مدیریت کیفیت شامل : مشتری مداری ، رهبری ...
اصول مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 | هفت اصل مدیریت کیفیت
kharazian.ir/knowledge/quality-management-principlesCached
Similar28 آوریل 2015 ... هفت اصل مدیریت کیفیت ،که مجموعه استانداردهای مدیریت کیفیت ISO بر پایه آن
اصول مدیریت کیفیت استوار است توسط کمیته ISO/TC 176 ...
مدیریت نوین - اصول مدیریت کیفیت
www.khbehnegar.ir/page/osool.aspxCached
Similarمدیریت نوین - اصول مدیریت کیفیت - مشاوره ، تدریس و اجرای سیستم های مدیریت
ایزو و برنامه ریزی استراتژیک.
اصول مدیریت کیفیت در ایزو 9001 ورژن 2015 - ایـران آکـادمـی
www.iran-academy.org/.../492-اصول-مدیریت-کیفیت-در-iso-9001-2015.htmlCachedاصول مدیریت کیفیت در ایزو 9001 ورژن 2015 8 اصل مدیریت کیفیت در ایزو 9001
ورژن جدید سال 2015 تغییر آن نسبت به ورژن 2008 مشتری محوری تمرکز بر ...
اصول مدیریت کیفیت - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/246929/اصول-مدیریت-کیفیتCached
Similarاصول مدیریت کیفیت ○ اصل اول) تمرکز بر مشتری (Customer Focus) هر سازمانی به
مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های ...
اصول ۸ گانه مدیریت کیفیت جامع - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/356425/اصول-۸-گانه-مدیریت-کیفیت-جامعCached
Similarمدیریت کیفیت جامع یک نوع دیدگاه مدیریتی است که در دهه ۱۹۵۰ شکل گرفته و به
تدریج توسعه یافته تا اینکه در اوایل دهه ۱۹۸۰ بصورت عمومی درآمد کیفیت جامع شرح
...
اصول مدیریت کیفیت - پورتال سامان
www.sis-eg.com/article/1850-اصول-مدیریت-کیفیت.html?t=مقاله...Cached
Similarاین اصول برگرفته از تجارب و دانش متخصصین بین المللی که در کمیته فنی
تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت – ISO/TC ??? مشارکت دارند می باشد. این کمیته
...
اصول مدیریت کیفیت - مشاور مدیریت
www.sadeghfar.ir/articels/quality_management_principlesSimilarاین سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر ...
مدیریت ارشد هر سازمان می تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان ...