پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

اهداف یادگیری

1- معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن.

2- ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند.

3- تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد.

4- وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند.

5- اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسعه برنامه های بازاریابی مؤثر بین المللی.

برای توسعه یک رقابت تبلیغانی برای قهرمان آمریکایی، خط تولید جین های سنگ شور wrangler ، انجمن او تحقیقات روانشناسی را برای فهم ارتباط مشتریان با لباس های جین شروع کرد واینکه چگونه wrangler این ارتباط را بوجود می آورد

بعد ازانجام چندین مصاحبه 45 دقیقه تا یک ساعتی آنها فهمیدند که چیزی را ازدست داده اند. آنها فهمیدند که مردم درمحیط فرهنگی مان چیزی را استفاده می کنند. ارزش های فرهنگی با نیازهای احساسی ما در تقابل می باشندتا بر رفتارما تأثیر بگذارند و ما را مجبور به انتخاب محصولات نمایند که خودمان انتخاب کرده ایم.

بنابراین انجمن چندین مردم شناس فرهنگی را به کار گرفت تا تحقیقات عینی را در خانه ها، مغازه ها، خیابانها و مکان های فروش مانند بنگاه ماشین انجام دهند. Wrangler تولید کننده جین هایی بود که گاوچرانان آنها را می پوشیدند. انتروپولوژیست ها (مردم شناسان) به نمایشات گاوبازی، بارهای غربی، پیک نیک ها و سایر مکانهایی رفتند که در آن افراد از لباس های جین استفاده می کردند. ارزش پوشنده تولیدات Wrangler مانند مردم شهری از طبقه کاگر بود. چه شهری و چه روستایی آمریکایی های قشر کارگر به موارد زیر اهمیت می دهند.

1) اجتماع، وفاداری گروهی، دوستان، خانواده و ارزش افراد در جامعه.

2) سنت درارتباط مداوم با گذشته،ورزشها،ذات وماهیت کارها،فعالیت های بیرونی و سنتی مردان

3) مسئولیت، اعتماد به نفس و صادق بودن در کار.

در اواخرسال 1970 و اوایل سال1980 این گروه ها با مشکلات زیادی رو برو بودند اما رئیس جمهور شدن ریگان و بازرگشت آنها به ارزش های قدیمی بر آنها احساس ارزشمند بودن می داد. لوی صاحب فروشگاه جین مردانه بود ولی با خریداران زن سرو کار داشت اما شرکت بین المللی Wrangler سابقه خوبی در غرب داردکه شامل شیکاگو، داکوتاو American Hero نمود.

تبلیغات به کارگران کمک کرد و کارگران واقعی کارخانجات فولاد، آتش نشانان و تعمیرکاران کشتی را نشان داد.با توجه به وجود موسیقی ترکیبی سادگی تبلیغات مورد توجه آمریکایی ها قرار گرفت که هرگز به Wrangler فکر نکرده بودند. نقش Wrangler در میان خرده فروشان و مشتریان باعث افزایش فروش شده بود.

ما تحقیق خود را در مورد عوامل محیطی مرتبط با مصرف کنندگان با اولین دید با عوامل محیطی توانست به بازاری برای فروش جین هایش دست یابد. در این فصل ما نقش و تأثیر فرهنگی را در رشدا ستراتژی های بازاریابی بررسی میکنیم. بعد از تعریف و تعیین فرهنگ، ارزشهای اساسی فرهنگی مصرف کننگان آمریکایی باید مشخص شود. همچنین در این فصل و فصل بعد می بینیم که تغییرات فرهنگی وجود دارند و این مسأله منجر به بررسی تغییر فرهنگی و تأثیر آن بررفتار مشتری می گردد. در نهایت رفتار مشتریان دارای دو فرهنگ در برابر بازاریابی بین المللی بحث می شود.



خرید فایل



لینک منبع :تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - فایل ناب radyab.filenab.com/product-57665-raftar-moshtary.aspx‎Cachedتأثیرات محیطی بر رفتار مشتری دانلود مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری خرید و دانلود مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری خرید مقاله تأثیرات محیطی بر ... تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/05/22/post-27714/ 12 آگوست 2016 ... تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری. اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب ... تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - صفحه نخست ... تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - مقاله asrehjadid.blogsky.com/tag/تأثیرات-محیطی-بر-رفتار-مشتری‎Cached Similar2- ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند. 3- تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد . تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - همکاری در فروش فایل sanjesh.marketfile.ir/product-41981-Environmental-influences-on-consumer-behavior.aspx‎Cachedتحقیق تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای 141 صفحه است بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود تحقیق ... تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - صفحه نخست azmooni.ir/تأثیرات-محیطی-بر-رفتار-مشتری/‎Cachedتوضیحات بیشتر در مورد تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری : اهداف یادگیری ... ۳- تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد. ۴- وبعلت تغییرات ... دانلود تحقیق در مورد تأثیر محیط بر رفتار مشتری tmbrm-t.lel.ir/‎Cached28 آگوست 2016 ... دانلود تحقیق درمورد تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری تعداد صفحات: ۱۱۲ نوع فایل : WORD مقدمه و قسمتی از تحقیق درمورد تأثیرات محیطی بر . مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری sanjesh.cero.ir/product-354183-مقاله--تأثیرات-محیطی-بر-رفتار-مشتری.aspx‎Cachedمقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری دسته: پژوهش بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 166 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 112. مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار ... [PDF] مقاله نقش جاذبه محیط داخلی فروشگاه بر رفتار مشتری و میزان افزایش ... www.tusi.co/wp-content/uploads/2016/04/4irmmcp9.pdf‎Cachedﻧﻘﺶ ﺟﺎذﺑﻪ ﻣﺤﻴﻂ داﺧﻠﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﻣﺸﺘﺮی و ﻣﻴﺰان اﻓﺰاﻳﺶ ﻓﺮوش ... ﻳﻜﻲ از ﺣﻘﺎﻳﻖ ﻏﻴﺮﻗﺎﺑﻞ اﻧﻜﺎر دﻧﻴﺎی ﺗﺠﺎرت و رﻗﺎﺑﺖ اﻣﺮوز ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻓﻀﺎی داﺧﻠﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، اﻋﻢ از ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی و اﻓﺰاﻳﺶ. ﺧﺮﻳﺪ. تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری - Filebooker filebooker.com/product-31975-Environmental-influences-on-consumer-behavior.aspx‎Cachedتأثیرات محیطی بر رفتار مشتری. فرهنگ شامل اجزای مادی و غیر مادی است فرهنگ غیر مادی شامل لغاتی است که مردم استفاده می کنند و نیز شامل عقاید و عادات و سنت هایی ... تاثیر محیط فیزیکی بر رفتارمصرف کننده » بانک مقالات بازاریابی ... marketingarticles.ir/.../970-تاثیر-محیط-فیزیکی-بر-رفتارمصرف-کننده.html‎Cached Similar23 ژانویه 2014 ... محیط فیزیکی عامل مهم در روانشناسی مصرف و رفتار مصرف به شمار می آید. بخصوص وقتی که خدمات در درجه اول برای اهداف خوشی و لذت است یا مشتریان ...