پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

مدیریت مشارکتی

مدیریت مشارکتی

مقدمه :

اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می‌توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است.

اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است. بر پایه این تعریف، مشارکت کارکنان در کارهایی که به خود آن ها مربوط می شود؛ مشارکتی داوطلبانه، ارادی و آگاهانه خواهد بود که این درگیری شخص را تشویق می کند که به تحقق هدف های گروه کمک کند و در مسؤلیت ها و پیامدهای آنها سهیم شود.

فهرست مطالب :

مقدمه .......................................................................... 1

اهداف مدیریت مشارکتی .................................................... 2

سیر تکوین مدیریت مشارکتی ............................................. 5

فلسفه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی ............................. 7

توسعه نیروی انسانی در فرآیند مشارکت ............................ 9

امر به معروف و نهی از منکر .............................................. 11

مدیریت مشارکتی و فرهنگ سازمانی ................................. 12

مدیریت مشارکتی ........................................................... 13

فرهنگ سازمانی ، عوامل تعیین کننده ............................... 16

مدیریت مشارکتی برای حل معضلات شهری ....................... 26

نظام مدیریت مشارکتی ................................................... 27

نتیجه گیری ................................................................... 32

منابع ............................................................................ 33



خرید فایل



لینک منبع :مدیریت مشارکتی

مدیریت مشارکتی چیست؟ - مدیریت مشارکتی bmidirector.persianblog.ir/post/19/‎Cached Similar25 فوریه 2013 ... مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است. بر پایه این تعریف، مشارکت کارکنان در کارهایی که به ... Images for مدیریت مشارکتی مدیریت مشارکتی - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Archive/مدیریت+مشارکتی/‎Cached10 ژانویه 2012 ... چکیده: هدف از این تحقیق سنجش ارتباط بین مدیریت مشارکتی (PM) و مشارکت سازمانی (OC) به عنوان یک پدیده چند بعدی در میان دبیرستان های ... [PDF] مدیریت مشارکتی - مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی - دانشگاه علوم ... tosea.mui.ac.ir/sites/tosea.mui.ac.ir/.../modiriyat%20mosharekati.pdf‎Cached Similarﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﻣﻨﺎﺑﻊ. داﻧﺸﮕﺎه. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺸﺎرﮐﺘﯽ و. دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ. اﺟﺮاﯾﯽ و ﮐﺎرﺑﺮدی. ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﻧﻈﺎم ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات. داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ اﺻﻔﻬﺎن. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎزﻣﺎن و ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ. ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری. اداره. مدیریت تحول - مدیریت مشارکتی jalilkhani.blogfa.com/cat-11.aspx‎Cached Similarمدیریت تحول - مدیریت مشارکتی - همه چیز درباره مدیریت، تحول و بهره‌وری. آشنایی با مدیریت مشارکتی و سیستم پیشنهادها - سازمان تامین اجتماعی www.tamin.ir/News/Item/20968/47/20968.html‎Cachedآشنایی با مدیریت مشارکتی و سیستم پیشنهادها. مشارکت (Participation) یک مفهوم قدیمی است که ریشه در اداره امور عمومی و افکار مذهبی دارد. به عنوان مثال، مشارکت بر ... مدیریت مشارکتی - بحث روز bahserooz.persianblog.ir/tag/مدیریت_مشارکتی‎Cached Similarچنانچه مدیریت مشارکتی را مانند رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور ... مدیران دولتی - مدیریت مشارکتی helmsman.blogfa.com/post-6.aspx‎Cached Similarمدیریت مشارکتی از دیرباز با زندگی انسان پیوند داشته است و در سراسر روزگار راه فراگشت را پیموده است. از دویست سال پیش مدیریت مشارکتی در نظام سیاسی ... مدیریت مشارکتی در سازمانها - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/327820/مدیریت-مشارکتی-در-سازمانها‎Cached Similarمشارکت شاید تنها رایج ترین موضوع در بررسی و باز کاوی رفتار سازمانی در اداره عمومی است. مدیریت مشارکت جو در کانون تاخت و خرده گیری هواداران رفتار انسانی بر ... [PPT] ضرورت کار تیمی taleghanihosp.tbzmed.ac.ir/uploads/35/CMS/user/file/52/8616.ppt‎Cached Similar”مدیریت مشارکتی“. بهار 87. مقدمه: گذشته. مدیر = ارباب. امروز. مدیر = کارگزار. تعریف : مشارکت از لحاظ لغوی شرکت دادن،با هم شریک شدن،سهیم شدن،انجام کار گروهی و نیز ...