پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

کلیدهای طلایی تربیت فرزندان

کلیدهای طلایی تربیت فرزندان

مقدمه

از اهداف عالی تمام پیامبران الهی، تعلیم و تربیت بشر است که در قرآن کریم به تزکیه بشر تعبیر شده است، انسان به واسطه تزکیه و تربیت صحیح می تواند پله های موفقیت و انسانیت و عبودیت و بندگی را براحتی بپیماید، افراد موفق که خدمات ارزنده ای به بشریت ارائه کرده اند از تربیت صحیح برخوردار بوده اند و افراد شرور که در جامعه دچار انواع و اقسام جنایت و خیانت، قتل، دزدی، تجاوز و... شده بر اثر عدم تربیت صحیح بوده است اگر نگرش کوتاه بر زندگی افراد شرور داشته باشیم به خوبی به این نکته خواهیم رسید که آن ها از دوران کودکی و نوجوانی و جوانی تحت تربیت صحیح قرار نگرفته اند، جوانانی که به اعتیاد آورده اند، جوانانی که دچار بزهکاری شده اند، سرقت کرده اند مرتکب جنایت قتل و تجاوز شده اند.

عامل اصلی جرمشان خانواده و عدم توجه پدر و مادر به تربیت آن ها بوده است گاهی اعتیاد خانواده، گاهی طلاق و جدایی پدر و مادر، گاهی جهل والدین و گاهی محیط زندگی از عوامل اصلی شرارت و جنایت آن ها بوده است والدینی که از الفبای چگونگی تربیت فرزندان اطلاعی نداشته اند والدینی که از تربیت فرزندان خود غافل بوده اند، عامل اصلی بدبختی آنها بوده اند و هیچ کس را نباید جز خود به خاطر تصورشان مذمت نمایند.

کتاب حاضر حاصل تلاش مولف در جهت بازگویی کلیدها و تکنیک های طلائی تربیت برتر با استناد از منابع معتبر در جهت پرداختن به مسائل تربیتی نوجوانان و جوانان می باشد امید است که مورد رضای حضرت دوست و قابل استفاده برای والدین محترم در جهت پرورش و تربیت صحیح و اصولی فرزندان عزیزشان که میوه باغ زندگی آنهاست قرار گیرد.

هرگز در حضور فرزندان دروغ نگوییم

همان گونه که دروغ گفتن به فرزندان زشت و ناپسند است دروغ گفتن در حضور فرزندان نیز زشت و ناپسند است سعی کنید در هر شرایطی راست گویان را از دست ندهید. عامل موفقیت انسان هایی که به مقامات عالی و کمالات رسیده اند، صداقتی بوده که در زندگی شان موج می زده است وقتی پدر یا مادری در حضور فرزندان لب به سخن دروغ می گشاید و فرزند شاهد این دروغ گویی است از پدر و مادر متنفر می شود.

در حضور فرزندان بدگویی نکنید

بدگویی پشت سر دیگران از اخلاق مذموم و ناپسند است. بدگویی، غیبت است یا تهمت و در هر صورت گناه می باشد و سبب مواخذه الهی خواهد شد. بخصوص اگر آن کس سر او بدگویی می کنید از نزدیکان و دوستان باشد. پشت سر دیگران حرف زدن تأثیر سوئی بر فرزندان خواهد گذاشت آن ها زود تأثیر پذیرفته و حرف های پدر و مادر را تکرار خواهند کرد.

در حضور فرزندان هرگز از قانون تجاوز ننمائید

نوع فایل:word

سایز :4106 kb

تعداد صفحه:32



خرید فایل



لینک منبع :کلیدهای طلایی تربیت فرزندان

کلیدهای طلایی تربیت کودک - کانون سنجش و افزایش هوش کودک www.moshaverehoosh.com/articledetail/13‎Cached Similarکلیدهای طلایی تربیت کودک. کلیدهای طلایی تعلیم و تربیت کودک یکی از مواردی که در ایران بسیار تأسف بار است این است که بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را نه تنها ... Images for کلیدهای طلایی تربیت فرزندان دانلود مقاله کلیدهای طلایی تربیت فرزندان mag-iran.com/دانلود-مقاله-کلیدهای-طلایی-تربیت-فرزن.htm‎Cachedکلیدهای طلایی تربیت فرزندان. مقدمه از اهداف عالی تمام پیامبران الهی، تعلیم و تربیت بشر است که در قرآن کریم به تزکیه بشر تعبیر شده است، انسان به واسطه ... کلیدهای طلایی تربیت کودک 17 - مجله خانواده مرسی تی وی mer30tv.com/?p=4009‎Cached22 ا کتبر 2016 ... ... و تبلت · خودرو · سایر مطالب علمی · ویدئو · کانال تلگرامی ما. صفحه اصلی خانواده والدین فرزندداری و تربیت فرزند کلیدهای طلایی تربیت کودک ۱۷ ... کلیدهای طلایی تربیت فرزندان - WebPi.IR | هاست نامحدود رایگان file.webpi.ir/tag/کلیدهای-طلایی-تربیت-فرزندان/‎Cachedدانلود تحقیق کلیدهای طلایی تربیت فرزندان تحقیق کلیدهای طلایی تربیت فرزندان در ۳۵ صفحه با فرمت ورد بسیار کامل شامل بخش های زیر می باشد: هرگز در حضور ... دانلود کلیدهای طلایی تربیت فرزندان 20proje20.rozblog.com/.../دانلود-کلیدهای-طلایی-تربیت-فرزندان.html‎Cached17 جولای 2016 ... دانلود کلیدهای طلایی تربیت فرزندان دسته: روان شناسی بازدید: 5 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 کتاب حاضر ... کلیدهای طلایی تربیت فرزندان | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/tag/کلیدهای-طلایی-تربیت-فرزندان/‎Cachedدانلود تحقیق کلیدهای طلایی تربیت فرزندان تحقیق کلیدهای طلایی تربیت فرزندان در 35 صفحه با فرمت ورد بسیار کامل شامل بخش های زیر می باشد: هرگز در حضور ... کلیدهای طلایی تربیت فرزندان 33 ص - ورد - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../کلیدهای-طلایی-تربیت-فرزندان-33-ص-ورد‎Cached11 ژوئن 2016 ... کلیدهای طلایی تربیت فرزندان 33 ص - ورد. مقدمه. از اهداف عالی تمام پیامبران الهی، تعلیم و تربیت بشر است که در قرآن کریم به تزکیه بشر تعبیر ... کلید طلایی برای شیرین شدن زندگی و تربیت آسان فرزند - آپارات www.aparat.com/.../کلید_طلایی_برای_شیرین_شدن_زندگی_و_تربیت_آسان_فرزند‎Cached18 سپتامبر 2015 ... سرباز سید علی خامنه ای استاد پناهیان ؛ کلید طلایی برای شیرین شدن زندگی و تربیت آسان فرزند تربیت فرزند , حجت الاسلام پناهیان , همسرداری , ... اطلاعات کتاب : کلیدهای طلایی تربیت پسران موفق vista.ir/book/791762/کلیدهای-طلایی-تربیت-پسران-موفق‎Cached Similar"موضوع این کتاب، ارائه راهکارهایی برای تربیت بهتر فرزندان پسر است که به شرح بیست و پنج نکته در تربیت فرزندان پسر پرداخته است. این کتاب، با توجه به ...